MiniMjau Skrevet 23. januar 2012 #21 Skrevet 23. januar 2012 Jeg liker i utgangspunktet programmet, men synes det blir langdrygt med ett middagsbesøk pr program. Jeg er mest interessert i maten de lager og tipsene fra kokken. På BBC (Come dine with me) så har de alle fire middagsbesøk i en episode, og fokuset er på maten, ikke på "kjendiseriet".
Lexington Skrevet 23. januar 2012 #22 Skrevet 23. januar 2012 ...særlig hvis det er han selv som skal utføre strippingen . Haha, takk for det mentale bildet, blir ikke kvitt det med det første Men det er snakk om en kvinnelig stripper altså. Tror det er denne uken det er, og da sier noe meg at det er Per Heimly sin idé. Vet ikke om jeg synes at stripping er noe særlig synonymt med mat heller....
UnderCover Skrevet 29. januar 2012 #23 Skrevet 29. januar 2012 Hva er det med 4 stjerner og puppe-risting? 3
hjertesukka Skrevet 29. januar 2012 #24 Skrevet 29. januar 2012 Jeg er så gammaldags at jeg synes mat og sex skal holdes atskilt, men ok, ikke det verste jeg har sett. Men litt teit i mine øyne. Er også mer opptatt av rettene og hvordan de lages og serveres. Syns forøvrig at Per Heimly er herlig som skipper! 1
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2012 #25 Skrevet 29. januar 2012 Jeg liker i utgangspunktet programmet, men synes det blir langdrygt med ett middagsbesøk pr program. Jeg er mest interessert i maten de lager og tipsene fra kokken. På BBC (Come dine with me) så har de alle fire middagsbesøk i en episode, og fokuset er på maten, ikke på "kjendiseriet". Den svenske varianten har episoder på en halvtime. Det hadde vært perfekt, en time blir alt for langt. Hadde hun Maria sett seg i speilet før hun tok på seg den kjolen? Man så jo både pupper og valker! Og for Guds skyld; ingen albuer på bordet! 1
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2012 #26 Skrevet 29. januar 2012 Både jeg og samboeren har vært grisekåt på hun der Maria etter de to siste episodene. Virker som ei rå dame
Gjest Dorey Skrevet 29. januar 2012 #27 Skrevet 29. januar 2012 For en kjedelig uke. Ingen kunne lage mat og alt var egentlig bare traurig. Og for en simpel dame hun Maria er. Ble helt flau.
UnderCover Skrevet 29. januar 2012 #28 Skrevet 29. januar 2012 Så fint for dere AB Jeg synes Maria bare virker tachy. Altså, man MÅ ikke assosiere alt med koffert-tanker og fjortis-fliring. Men for all del. Og så ble jeg litt skuffet for at det ikke var mer livlig med Per Heimly Neste uke synes jeg ser ganske kjip ut. Men det er nok fordi jeg ikke vet noe om noen av dem. 2
Gjest Survival Skrevet 29. januar 2012 #29 Skrevet 29. januar 2012 Den svenske varianten har episoder på en halvtime. Det hadde vært perfekt, en time blir alt for langt. Hadde hun Maria sett seg i speilet før hun tok på seg den kjolen? Man så jo både pupper og valker! Og for Guds skyld; ingen albuer på bordet! WOOOOOW... BÅDE pupper og valker? Ja, det var skikkelig store valker må jeg si. Not. Og hva er problemet med at man så 2 % av puppene hennes? Er ikke akkurat krise. 2
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2012 #30 Skrevet 30. januar 2012 Jeg skjønte ikke greia med middagen til Maria. Hvorfor kledde hun av seg bak et pledd, for så å sitte i pleddet litt? Hva var greia? Og den strippegreia var jo nesten ekkel, det antrekket hun hadde på seg så ut som det var skittent og utvaska.
MissStiles Skrevet 30. januar 2012 #31 Skrevet 30. januar 2012 Denne uka er det: Hanne Sørvaag, Peter Mueller, May Lisbeth Myrvang og Eskil Ervik.
murray Skrevet 30. januar 2012 #32 Skrevet 30. januar 2012 Nå har de virkelig gravd langt ned i kjendissekken sin :gjeiper: Stadig færre jeg vet hvem er. Men artig lell 3
Kråkesaks Skrevet 6. februar 2012 #34 Skrevet 6. februar 2012 Å liker denne ukens gjester! Ja, men jeg skulle gjerne hørt mer om hvordan det er å forsvare folk som har begått alvorlige forbrytelser.
UnderCover Skrevet 7. februar 2012 #35 Skrevet 7. februar 2012 (endret) De neste gjestene. Utenom ukas da -Ellen Holager Andenæs, Anne Holt, André Oktay Dahl og Petter Nome -Kjersti Berge, Christine Gulbrandsen, Heine Totland og Anders Rogg -Marianne Westby, Jon Schau, Kjersti Elvik og Finn Christian Jagge -Admiral P., Alexandra Joner, Onkl P og Mimi Blix -Finn Schiøll, Espen Grjotheim, Toppen Bech og Trude Mostue -Maria Solheim, Leo Ajkic, Helene Rask og Dag Ingebrigtsen -Zahid Ali, Line Victoria Husby. André Jerman og Shabana Rehman -Hilde Gjermundshaug Pedersen, Olav Viksmo Slettan, Halvard Hanevold og Liv Grethe Skjelbreid Poirée -Trond Nagell-Dahl, Ivar Nørve, Evy Kasseth Røsten, og Trine Wiggen -Vebjørn Sand, Janne Formoe, Ingar Helge Gimle og Marianne Auli -Odd Johan Nelvik, Frode Søreide, Jeanette Rohde og Trine Dehli Cleve -Selda Ekiz, Trond Lykke, Are Sende-Osen og Eli Rygg -Alexx Alexxander, Lene Mykjåland, Bernt Hulsker og Anita Hegerland Jeg vet ikke hva jeg synes Blir artig neste neste uke siden Christine er eksen til eksen min Og Fru.Auli og Herr.Sand bare irriterer meg. Var det i 4-stjernes reise Auli og Sand var med forresten? Endret 7. februar 2012 av UnderCover 1
Kamelia83 Skrevet 7. februar 2012 #36 Skrevet 7. februar 2012 Auli og Nagell-Dahl har jo vært med i programmet tidligere. De må vel klare å finne nye deltagere?
Jens Skrevet 8. februar 2012 #37 Skrevet 8. februar 2012 hm.....var myyye kjedelige kjendiser.... de burde finne litt morsommere folk. 2
Meaty Skrevet 8. februar 2012 #38 Skrevet 8. februar 2012 Auli og Nagell-Dahl har jo vært med i programmet tidligere. De må vel klare å finne nye deltagere? Marianne Aulie må jo være med OVERALT, må vite. Tenk om folk glemmer hvem hun er. Men den Sanden hun har med seg i denne sesongen er i hvert fall bedre enn han andre, som har smelt a' på tjukka.
Vendie Skrevet 8. februar 2012 #39 Skrevet 8. februar 2012 Jeg begynner å bli litt lei av å se kjendiser nå, kjenner jeg. Det programmet som gikk på tv3 tidligere, der det var med vanlige folk, var mye morsommere! De skulle gjort noe sånt i stedet spør du meg. 1
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2012 #40 Skrevet 8. februar 2012 Nå ser ikke jeg på programmet, men hvordan får man egentlig med seg hvem de perifere kjendisene er? Føler jeg ser en del på tv, og leser litt aviser, men det er bare ca halvparten av navnene over jeg kjenner til. Og av de så er det vel omtrent 5 % jeg kunne tenkt meg å høre prate.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå