Gå til innhold

4-stjerners middag

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå kl 19.30 begynner en ny sesong av 4-stjerners middag. :popcorn:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fikk lyst på den hovedrette Bettan laget - det så godt ut! :D

Skrevet

Synes det er artig, selv om jeg syntes de er litt overveldende de damene som er med denne uken.

Stenjo og Bugge er sjarmerende da. Fikk lættis da de satt i drsjen og de prøvde å ikke stirre på kløften til Mia Gundersen.

Jeg mener, hadde det vært en bråbrems på bilturen ville puppene deiset ut, for de hadde ikke sikkerhetsbelte for å si det sånn:P

Skrevet

Syns Mia ser flott ut nesten uansett hva hun har på seg, i motsetning til Bettan.

Spent på hva de serverer ikveld.

Skrevet

Ja hun er da en flott dame, bare litt slitsom å høre på. Lite fornuftig der i gården. Hun er litt for vulgær :P

• Liker 1
Skrevet (endret)

Jeg er litt over middels glad i 4-stjernes middag, nesten så jeg vurderer å bli kjendis bare i håp om å få være med :fnise: Men det er jo litt avhengig av hvem som er med hver uke, liker de som er med denne uken godt. Steinjo virker herlig :rodmer:

Endret av Lexington
Skrevet

OMG! For en flott middag Mia hadde!

• Liker 1
Skrevet

mia er et herlig kvinnfolk. et av mine forbilder.

Skrevet

Ja hun er da en flott dame, bare litt slitsom å høre på. Lite fornuftig der i gården. Hun er litt for vulgær :P

Hun er da langt fra vulgær, hun er jo utrolig sjarmerende akkurat fordi hun plumper ut med kommentarer helt uten noen baktanke.

Mia er en jordnær og alldeles nydelig dame.

• Liker 2
Gjest Survival
Skrevet

Jeg mener også at Mia virker som ei helt herlig balansert, omtenksom dame! :)

• Liker 3
Skrevet

Jeg er litt over middels glad i 4-stjernes middag, nesten så jeg vurderer å bli kjendis bare i håp om å få være med :fnise: Men det er jo litt avhengig av hvem som er med hver uke, liker de som er med denne uken godt. Steinjo virker herlig :rodmer:

Det tenker jeg også! :) Men jeg og tre venninner har bestemt oss for å lage det for hverandre! :) Vi skal filme det, ha terningskast og dra det helt ut! :D Gleder meg!

• Liker 4
Skrevet (endret)

Det tenker jeg også! :) Men jeg og tre venninner har bestemt oss for å lage det for hverandre! :) Vi skal filme det, ha terningskast og dra det helt ut! :D Gleder meg!

Kult! Prøve å ikke dra det like langt som Ylvis, kanskje? :fnise:

http://www.youtube.com/watch?v=dWj7KVJjr68

Endret av NullHull
  • Liker 4
Skrevet

Hvilke fire kjendiser er det denne uka da?

Skrevet

Med Per Heimly på laget blir det nok alt annet enn gjesp.....

• Liker 1
Skrevet

Kult! Prøve å ikke dra det like langt som Ylvis, kanskje? :fnise:

http://www.youtube.com/watch?v=dWj7KVJjr68

Husker jeg så de delene på tvnorge, og det var absolutt slik de skulle gjort det :ler:

Men utenom Heimly og værdamen, hvem ER egentlig de andre? :klo:

Skrevet

For en god idé, det høres gøy ut! Dessverre er det ingen av mine venner som deler min begeistring for 4-stjernes middag. Men jeg kan jo alltids stelle i stand en 3-retters middag en gang og kreve at de skal gi terningkast etterpå :)

Men jeg er uansett glad for at jeg ikke er gjest denne uken, tror jeg har sett på reklamen at Per Heimly har strippeshow som underholdning. Det hadde blitt litt for sært for en konservativ sjel som meg selv :fnise:

Skrevet

Men jeg er uansett glad for at jeg ikke er gjest denne uken, tror jeg har sett på reklamen at Per Heimly har strippeshow som underholdning. Det hadde blitt litt for sært for en konservativ sjel som meg selv :fnise:

...særlig hvis det er han selv som skal utføre strippingen :overrasket:.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...