Gå til innhold

Er det skøyteis på Æstensjøvannet nå?


Rosalie

Anbefalte innlegg

Er det noen som vet om det er skøyteis på Østensjøvannet nå, evt noen av de andre lett tilgjengelige vannene i Østmarka mot Oppsal-/Bølersiden?

Endret av Rosalie
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ei venninne og typen gikk på skøyter i Øst-Marka i dag, men hvor det var vet jeg ikke..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ei venninne og typen gikk på skøyter i Øst-Marka i dag, men hvor det var vet jeg ikke..

Kan du spørre de? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åå, bor du heromkring, Rosalie?

Jeg har tenkt meg ut på en tur i marka litt senere. Kan jo holde øynene åpne :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åå, bor du heromkring, Rosalie?

Jeg har tenkt meg ut på en tur i marka litt senere. Kan jo holde øynene åpne :)

Jepp, bor i strøket, ja. :) Flott om du holder øynene åpne! I dag blir det tur på beina, gitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir ikke noen veldig lang tur for min del, med pensum hengende over meg og litt slappiskropp pga sykdom. Men det blir godt å komme ut litt! Ha en fin tur, da!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir ikke noen veldig lang tur for min del, med pensum hengende over meg og litt slappiskropp pga sykdom. Men det blir godt å komme ut litt! Ha en fin tur, da!:)

Du, også! Desverre ingen skiløper, så da må det bli tur på beina. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg fikk ikke dratt med meg ski nedover etter jul, så det blir sko her også. Vet du om det går greit, sånn rent praktisk? Er ikke alltid like gøy å vasse rundt i skiløyper, men samtidig kan jeg umulig tenke meg at alle heromkring bruker ski...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Det er snø på hele Østensjøvannet, men det er noen private som har måka en liten bane. Tror det er sånn på de fleste vannene nå. Men du kan jo gå på skøyter på Valle Hovin, da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg fikk ikke dratt med meg ski nedover etter jul, så det blir sko her også. Vet du om det går greit, sånn rent praktisk? Er ikke alltid like gøy å vasse rundt i skiløyper, men samtidig kan jeg umulig tenke meg at alle heromkring bruker ski...

Man går ikke på bena i skiløypene, nei. Det er imidlertid flust å brøytede veier i marka du kan gå på, bruk dem. God tur!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er mange skøytebaner rundt omkring, f.eks ved trasop skole, godlia stasjon, oppe ved oppsaltoppen...

De blåmerkede stiene i marka er forresten godt trått opp :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Annonse

Jeg også bor i området Bøler/Oppsal.ELSKER Østmarka! Jeg hadde ikke turt å gå på isen nå, har det ikke vært mildere noen dager nå da?

Finnes det noe "isvarsel" på nett kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man går ikke på bena i skiløypene, nei. Det er imidlertid flust å brøytede veier i marka du kan gå på, bruk dem. God tur!

Gjekk på stiane, eg:) Korleis skal eg eigentleg vite kva for vegar som er brøyta og ikkje trakka (til skiløype)? Har berre sett skiløyper (fulle av folk utan ski). Møtte til og med folk på sykkel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gubben min er en av de som sykler seg gjennom vinteren. Og nå er det visst sååå fint å sykle i Østmarka, for alle stiene er fulle av is! :daane: Gale, gale mannen.

Jeg hadde heller ikke turt å bevege meg ut på vannene nå, selv om jeg vet at enkelte syklister bedriver isykling på enkelte vann enda. Men blir skøytetrangen for stor, så holder skøytebanen ved Golia Velhus enda. :)

Endret av Rosalie
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...