Gjest MorAase Skrevet 13. januar 2012 #21 Skrevet 13. januar 2012 Ingen menn vil ha ei sutrekjerring. 1
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2012 #22 Skrevet 13. januar 2012 Ingen menn vil ha ei sutrekjerring. Det bekymrer meg ikke. Humøret mitt skal ingen få si noe på.. Denne ene gangen jeg sutrer gjør jeg det anonymt på et forum for damer.. Kom ikke her og si at du aldri har sutret litt. 3
Gjest NozMonster Skrevet 13. januar 2012 #23 Skrevet 13. januar 2012 Ingen menn vil ha ei sutrekjerring. selvom ts sutrer litt her, er det ikke dermed sagt at hun gjør det ute blandt folk- eller menn, for den sak skyld. 3
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2012 #24 Skrevet 13. januar 2012 selvom ts sutrer litt her, er det ikke dermed sagt at hun gjør det ute blandt folk- eller menn, for den sak skyld. Takk! Ingen har noen sinne sagt noe annet enn at jeg er en humørspreder... Men innimellom må man vel få lov til å gå ut av sitt gode skinn og føle at ting er litt urettferdig? Følte bare for å "utagere" litt.. Trenger ikke stemples som ei sutrekjærring av den grunn?
Gjest NozMonster Skrevet 13. januar 2012 #25 Skrevet 13. januar 2012 (endret) Takk! Ingen har noen sinne sagt noe annet enn at jeg er en humørspreder... Men innimellom må man vel få lov til å gå ut av sitt gode skinn og føle at ting er litt urettferdig? Følte bare for å "utagere" litt.. Trenger ikke stemples som ei sutrekjærring av den grunn? ett sted må jo fustrasjonen komme ut ja... jeg tviler på at MorAase litt liv er så himla rosenrødt hele tiden om man skal konkludere med at alle som kommer med et lite "utragerende innlegg" her inne er surekjerringer IRL også, så har norge mange sutrekjærringer! Endret 13. januar 2012 av NozMonster
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2012 #26 Skrevet 13. januar 2012 ett sted må jo fustrasjonen komme ut ja... jeg tviler på at MorAase litt liv er så himla rosenrødt hele tiden om man skal konkludere med at alle som kommer med et lite "utragerende innlegg" her inne er surekjerringer INR også, så har norge mange sutrekjærringer! Haha, ja!! Jeg begynner å lure på om morAase bare tok kommentaren sin fra artiklene over her.. "ingen menn liker grinete damer"
Aldrisur Skrevet 13. januar 2012 #27 Skrevet 13. januar 2012 Hadde det ikke vært rom for å sutre her, hadde det vært temmelig tyst på dette forumet 2
-Fiona- Skrevet 13. januar 2012 #28 Skrevet 13. januar 2012 Hadde det ikke vært rom for å sutre her, hadde det vært temmelig tyst på dette forumet Men du sutrer ikke, aldrisur? :D Er det du som er på rimer'n i dag forresten? 1
Gjest laurine Skrevet 13. januar 2012 #29 Skrevet 13. januar 2012 Du skal ikke lete etter mr. right. Han kommer når du minst venter det!
Gjest Bustenskjold Skrevet 13. januar 2012 #30 Skrevet 13. januar 2012 Den rette dukker opp en gang TS Selv er jeg 35 og har kyssa så mange damefrosker gjennom livet at jeg kjenner ettersmaken av fluer & div insekter på tunga, og nærmest automatisk kvekker når jeg blir introdusert for en ny kvinne Velger jo å tro at det er en spesiell for meg der ute likevel, og inntil det skjer er det ikke en pøkk jeg får gjort for å fremskynde det. Men jeg forstår deg så godt, det er så kjedelig å ende opp i en sånn situasjon som du har gjort.
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2012 #31 Skrevet 13. januar 2012 Du skal ikke lete etter mr. right. Han kommer når du minst venter det! Jeg hører alle sier det, men jeg begynner å miste trua.. Jeg har liksom ikke LETT etter de jeg har truffet hittil heller.. Det funker ikke uansett... Venninnene skratter av meg hver gang jeg forteller om en ny. Mens de sitter der med sine samboere på toppen av haugen og ser ned på meg. Derfor har jeg sluttet å fortelle om det... Og nå tror jeg at jeg skal slutte å involvere meg i menn også, for jeg blir bare såret gang på gang. Tenker at det er best å satse på karrieren, istedenfor å risikere å sitte uten noe som helst til syvende og sist...?
Gjest NozMonster Skrevet 13. januar 2012 #32 Skrevet 13. januar 2012 (endret) Jeg hører alle sier det, men jeg begynner å miste trua.. Jeg har liksom ikke LETT etter de jeg har truffet hittil heller.. Det funker ikke uansett... Venninnene skratter av meg hver gang jeg forteller om en ny. Mens de sitter der med sine samboere på toppen av haugen og ser ned på meg. Derfor har jeg sluttet å fortelle om det... Og nå tror jeg at jeg skal slutte å involvere meg i menn også, for jeg blir bare såret gang på gang. Tenker at det er best å satse på karrieren, istedenfor å risikere å sitte uten noe som helst til syvende og sist...? så duste venninner du har...! umodne og dålig venninner vil jeg si... de burde heller støtte deg og bidra til at du har det best mulig i alensomheten! det er det venner er til..! Endret 13. januar 2012 av NozMonster 2
Aldrisur Skrevet 13. januar 2012 #33 Skrevet 13. januar 2012 Men du sutrer ikke, aldrisur? :D Er det du som er på rimer'n i dag forresten? Jepp, egentlig sang jeg en sang, men det er så vanskelig å få til å melodien
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2012 #34 Skrevet 13. januar 2012 Den rette dukker opp en gang TS Selv er jeg 35 og har kyssa så mange damefrosker gjennom livet at jeg kjenner ettersmaken av fluer & div insekter på tunga, og nærmest automatisk kvekker når jeg blir introdusert for en ny kvinne Velger jo å tro at det er en spesiell for meg der ute likevel, og inntil det skjer er det ikke en pøkk jeg får gjort for å fremskynde det. Men jeg forstår deg så godt, det er så kjedelig å ende opp i en sånn situasjon som du har gjort. Haha, hvis du kjenner ettersmak av fluer og div. så var nok ikke de damene noe å samle på uansett Hva skal vi gjøre mens vi venter da? Jeg jobber mye, jeg.. for å ikke ha for mye tid aleine.. Men så lurer jeg på om det blir en ond sirkel. Jeg jobber mye, og får dermed mindre tid til andre ting. Jeg skulle ønske jeg bare kunne få et LIIIITE glimt i fremtiden. Så jeg kunne slappe av litt Kan jeg skremme de vekk, ved at jeg er veldig selvstendig? Jeg er en godt etablert ung revisor, med egen leilighet og bil og trenger forsåvidt ingen mann. Det er bare det at jeg trives best i et forhold...
-Fiona- Skrevet 13. januar 2012 #35 Skrevet 13. januar 2012 Jepp, egentlig sang jeg en sang, men det er så vanskelig å få til å melodien Du fikk meg i alle fall til å le Det er litt vrient det der med kommunikasjon over nett. Jeg prøvde meg på å dra en aldri så liten ironisk kommentar her en dag, på forumet.. Og jeg fikk så hatten passet kan du si 1
Gjest Bustenskjold Skrevet 13. januar 2012 #36 Skrevet 13. januar 2012 Haha, hvis du kjenner ettersmak av fluer og div. så var nok ikke de damene noe å samle på uansett Haha, ikke fullt så ille da. Min typiske måte å sette ting litt på spissen Hva skal vi gjøre mens vi venter da? Jeg jobber mye, jeg.. for å ikke ha for mye tid aleine.. Men så lurer jeg på om det blir en ond sirkel. Jeg jobber mye, og får dermed mindre tid til andre ting. Jeg gjør ikke en pøkk. Lever som normalt, med jobb, trening, henger med venner nå og da.. Det skjer når det skjer Jeg skulle ønske jeg bare kunne få et LIIIITE glimt i fremtiden. Så jeg kunne slappe av litt Nesj, får man det ønsker man å forhaste det som skal skje, og det er ikke alltid man liker svaret tror jeg. Jeg tror at intet forhold er bortkastet, jeg ser på hvert avsluttede forhold som en lærepenge, verdifulle erfaringer å ta med seg i kofferten den dagen man møter Mr eller Ms Right. Kan jeg skremme de vekk, ved at jeg er veldig selvstendig? Jeg er en godt etablert ung revisor, med egen leilighet og bil og trenger forsåvidt ingen mann. Det er bare det at jeg trives best i et forhold... Noen blir nok skremt av at dama er mer "vellykket" enn dem selv. Eller at hun evt har høyere inntekt. Jeg tror vel at de fleste menn verdsetter en selvstendig kvinne, men for mange er det også viktig å få være den som "tar vare på" kvinnen. Men du kan jo se selv om det går en rød tråd der, om du tar tak i dine avsluttede forhold og ser på deres yrkesvalg og generelle livssituasjon?
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2012 #37 Skrevet 13. januar 2012 24 år og singel? Da jeg var 24 ønsket jeg meg ikke kjæreste engang! Da var jeg for opptatt med studier og å reise verden rundt.
Gjest Vampen Skrevet 13. januar 2012 #38 Skrevet 13. januar 2012 Hvorfor skal det være så vanskelig å finne mr.right? Hvor mange sild må man svømme forbi før man finner gullfisken? Vel, hvis du tilbringer dagene med å se på fisk, så er det kanskje ikke så rart at du ikke finner en mann? Jeg finner sjelden menn, Mr right or wrong, i gullfiskboller.
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2012 #39 Skrevet 13. januar 2012 Noen blir nok skremt av at dama er mer "vellykket" enn dem selv. Eller at hun evt har høyere inntekt. Jeg tror vel at de fleste menn verdsetter en selvstendig kvinne, men for mange er det også viktig å få være den som "tar vare på" kvinnen. Men du kan jo se selv om det går en rød tråd der, om du tar tak i dine avsluttede forhold og ser på deres yrkesvalg og generelle livssituasjon? Men nå har jeg jo gitt opp har jeg sagt!! I alle for en stund. Det som også kan være er at jeg holder en del tilbake, bare fordi jeg er alltid like skråsikker på at det går rett vest.. Vet ikke om dere menn har sånne antenner at dere merker det? Jeg blir redd for å mase for mye i tillegg.. Mulig jeg rett og slett gir alt for lite av meg selv. Yrkesvalg og inntekt var et stort problem for min eks, samtidig som han likte å dra nytte av det. Bodde mer eller mindre gratis på meg i 3-4 år, samtidig som han jevnlig måtte understreke at han NÅR SOM HELST kunne tatt over min stilling om han ønsket, men folk i min bransje er så overlegne og pripne, og det ville ikke han ha på seg Ellers har jeg ikke truffet på noen som har kommentert det, annet enn at en og annen i en litt humoristisk tone har kalt meg en nerd Han jeg traff nå sist er faktisk mange hakk over meg hva gjelder karriere, i samme bransje. Og han har ikke hatt noen problemer med å forstå at jeg mer enn gjerne vil bli tatt vare på, men likevel så går et eller annet galt : :gjeiper:
Gjest laurine Skrevet 13. januar 2012 #40 Skrevet 13. januar 2012 Jeg hører alle sier det, men jeg begynner å miste trua.. Jeg har liksom ikke LETT etter de jeg har truffet hittil heller.. Det funker ikke uansett... Venninnene skratter av meg hver gang jeg forteller om en ny. Mens de sitter der med sine samboere på toppen av haugen og ser ned på meg. Derfor har jeg sluttet å fortelle om det... Og nå tror jeg at jeg skal slutte å involvere meg i menn også, for jeg blir bare såret gang på gang. Tenker at det er best å satse på karrieren, istedenfor å risikere å sitte uten noe som helst til syvende og sist...? Jeg møtte min da jeg minst ventet det. Var usminket, ikke fikset meg, ikke særlig fine klær hadde jeg heller, men alt klaffet. Syns du noen er tiltrekkende, ta kontakt. Prøvd nettdating?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå