Gå til innhold

Nå gir jeg opp!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor skal det være så vanskelig å finne mr.right?

Hvor mange sild må man svømme forbi før man finner gullfisken?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor gammel er du?

Skrevet

Jeg har nettopp blitt 24..

Jeg er den ENESTE i vennegjengen som ikke har samboer(barna kommer på løpende bånd de og), og alt jeg har truffet hittil har gått rett i vasken...

FORSTÅR IKKE hva jeg gjør feil...

Skrevet

Du er 24, slapp aaaav.

• Liker 2
Skrevet

Du er 24, slapp aaaav.

Når kan man begynne å stresse?

• Liker 1
Skrevet

Gullfisken kan dukke opp når du er 16, 20, 25 eller 40. Hvis du er den eneste i vennegjengen uten samboer og barn, må jeg si gjengen din har vært spesielt tidlig ute.

Det er forresten aldri lurt å stresse ;)

• Liker 5
Skrevet

Prøv å bevege deg utenfor fiskedammen :filer:

• Liker 4
Skrevet

Gullfisken kan dukke opp når du er 16, 20, 25 eller 40. Hvis du er den eneste i vennegjengen uten samboer og barn, må jeg si gjengen din har vært spesielt tidlig ute.

Det er forresten aldri lurt å stresse ;)

Jeg føler meg like fordømt alene, uansett hvor tidlig ute de er...

Også når man føler man gjør noe feil hver eneste gang man treffer noen...? Det funker liksom aldri..

Skrevet

Jeg føler meg like fordømt alene, uansett hvor tidlig ute de er...

Også når man føler man gjør noe feil hver eneste gang man treffer noen...? Det funker liksom aldri..

Du høres litt negativ ut her, og det øker ikke akkurat sjansen for å finne Mr Right...

Det er veldig vanlig å være 24 år og single, det er iallfall altfor tidlig å gi opp!

• Liker 2
Gjest Allergikeren
Skrevet (endret)

Min kom i fjor, og jeg er to år eldre enn deg :) Eller det vil si, jeg prøvde etter et par år med blikk og småprat, og det ble full klaff :)

Edit: Jeg hadde forresten også omtrent "gitt opp". Skulle bare prøve en siste gang først, og jeg hadde egentlig ingen forventninger om at det kom til å gå bra. :P Nå har vi hus sammen, og har begynt å diskutere i forhold til barn. (Nei, det blir ikke barn enda, men å snakke om det skader jo ingen. :) )

Endret av Allergikeren
Gjest NozMonster
Skrevet

om man er på "desperat" leting, så dukker han sansynligvis ikke opp... len deg tilbake og slapp av ( ikke bokstavligtalt da- for du må jo være sosial og ute i blandt for å treff`en :fnise: ), så dukker han nok opp en vakker dag!

det er litt som å gå på shopping uten penger- det er da du finner masse fint du vil ha! den dagen du har penger og er ute for å kjøpe masse fint- da finner man ingenting!

• Liker 3
Skrevet

Du høres litt negativ ut her, og det øker ikke akkurat sjansen for å finne Mr Right...

Det er veldig vanlig å være 24 år og single, det er iallfall altfor tidlig å gi opp!

Jeg ER negativ... Dessverre.. skulle ønske jeg så lysere på det, men det er ikke lett...

Jeg klarer det ikke nå, hvorfor skulle jeg klare det noe bedre senere?

Har venninner som elsker å gni A4-livet sitt i trynet på meg, og det hjelper svært lite på situasjonen...

Aner ikke hvordan det har blitt sånn, men det har blitt til at jeg føler meg som en stor taper i den situasjonen jeg er i.

Jeg er litt opptatt av karrieren, og er i ferd med å satse alt jeg eier og har på karriere, så kan menn ta seg en bolle........

Skrevet

Jeg ER negativ... Dessverre.. skulle ønske jeg så lysere på det, men det er ikke lett...

Har venninner som elsker å gni A4-livet sitt i trynet på meg, og det hjelper svært lite på situasjonen...

Aner ikke hvordan det har blitt sånn, men det har blitt til at jeg føler meg som en stor taper i den situasjonen jeg er i.

Jeg er litt opptatt av karrieren, og er i ferd med å satse alt jeg eier og har på karriere, så kan menn ta seg en bolle........

Ser ikke ut til at det er noe problem http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=621151

Skrevet

om man er på "desperat" leting, så dukker han sansynligvis ikke opp... len deg tilbake og slapp av ( ikke bokstavligtalt da- for du må jo være sosial og ute i blandt for å treff`en :fnise: ), så dukker han nok opp en vakker dag!

det er litt som å gå på shopping uten penger- det er da du finner masse fint du vil ha! den dagen du har penger og er ute for å kjøpe masse fint- da finner man ingenting!

Det var det jeg gjorde en stund. Tok det helt piano bare. Så ble jeg invitert på middag til en jeg så på som kun en venn, og det kunne ALDRI falt meg inn at det ville gå noe lenger.. Så dro jeg, og vi har hatt mye kontakt siden.. dro dit igjen, og før jeg visste ordet av det var jeg head over heels. I et menneske som var så langt fra det jeg hadde "sett for meg" som det kunne bli.

Alt var liksom annerledes fra de andre jeg har møtt...

Og nå virker han sånn HELT plutselig uinterresert.. Som lyn fra klar himmel.

Og da gir jeg opp... For jeg orker ikke å sitte igjen som en idiot og være såret. For jeg blir veldig såret, og det hver eneste gang!

BUHU... hehe... :P

Ellers, god helg? :popcorn:

Gjest NozMonster
Skrevet

Det var det jeg gjorde en stund. Tok det helt piano bare. Så ble jeg invitert på middag til en jeg så på som kun en venn, og det kunne ALDRI falt meg inn at det ville gå noe lenger.. Så dro jeg, og vi har hatt mye kontakt siden.. dro dit igjen, og før jeg visste ordet av det var jeg head over heels. I et menneske som var så langt fra det jeg hadde "sett for meg" som det kunne bli.

Alt var liksom annerledes fra de andre jeg har møtt...

Og nå virker han sånn HELT plutselig uinterresert.. Som lyn fra klar himmel.

Og da gir jeg opp... For jeg orker ikke å sitte igjen som en idiot og være såret. For jeg blir veldig såret, og det hver eneste gang!

BUHU... hehe... :P

Ellers, god helg? :popcorn:

næh... det var jo lite hyggelig gjort! :filer:

joda, helgen har vel så vidt begynt..men den blir nok bra ja :lur:

vært singel i mange åååååår selv, og er 25, så du er ikke alene om å være langt fra et samboerskap og stifting av familie!

• Liker 1
Skrevet

Husker jeg sa akkurat det samme - pooofff, så kom mr. right :rodmer:

Skrevet

Kanskje venninnene dine er litt misunnelige på din frihet? Du må uansett ikke la dem gi deg taper-følelesen. Som sagt, det er mange som ikke har funnet den rette i en alder av 24. Heller ikke jeg :)

Skrevet

næh... det var jo lite hyggelig gjort! :filer:

joda, helgen har vel så vidt begynt..men den blir nok bra ja :lur:

vært singel i mange åååååår selv, og er 25, så du er ikke alene om å være langt fra et samboerskap og stifting av familie!

Jeg har hatt 60-timers arbeidsuke, og tror mye av helgen kommer til å tilbringes i horisontalen :skratte:

Og litt gretten for at fyren bare brått viser meg en kald skulder..

Jeg forstår ikke hvorfor han lokker meg inn i varmen, for så å skru av fyringa. Sånt er så dårlig gjooort!

det var jo JEG som var skeptisk til å begynne med, og i det øyeblikket jeg snur, så snur pokker meg han og... :kjefte:

Gjest NozMonster
Skrevet

Jeg har hatt 60-timers arbeidsuke, og tror mye av helgen kommer til å tilbringes i horisontalen :skratte:

Og litt gretten for at fyren bare brått viser meg en kald skulder..

Jeg forstår ikke hvorfor han lokker meg inn i varmen, for så å skru av fyringa. Sånt er så dårlig gjooort!

det var jo JEG som var skeptisk til å begynne med, og i det øyeblikket jeg snur, så snur pokker meg han og... :kjefte:

er du medlem på noen dateing side?

Skrevet

er du medlem på noen dateing side?

Jeg var, men så droppet jeg det..

Fikk så mange merkelige henvendelser, og de fleste var bare ute etter en lekekamerat.. :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...