Gå til innhold

Odisis verden

Gjest odisi73

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen her inne også :) Ser det er en Surrehodet her også :goodbye:

Driver din datter bakeri Surre? Meget nom nom bakverk hun lager :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Surrehodet

Jeg skal ut å handle marsipan, og surrebarnet skal bake frosker imorgen. Det har jeg bestemt :fnise:

Så følg med på bloggen hennes den blir vel oppdatert imorgen kveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest odisi73

Jeg skal ut å handle marsipan, og surrebarnet skal bake frosker imorgen. Det har jeg bestemt :fnise:

Så følg med på bloggen hennes den blir vel oppdatert imorgen kveld.

Da skal jeg gå inn på den å se :jepp:

Håper du og jentene dine får en fin helg sammen :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest odisi73

Ååååå...marsipan... :rodmer:

Jeg er ikke glad i marsipan,men er veldig glad i og lage marsipankonfekt til jul,så jeg sender en pose i fin gaveeske til neste jul Hoppejenta :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg tenker på deg så dukker du opp :klo: spookeyyyyyyyyy

Håper du er kvitt den helsikkens spysyken for det er det verste av alle omgangsyker og få spør du meg,ivertfall hvis du sitter på do med en butte foran deg, :rope: sykdommer forsvinn fra denne dagbok.

Fint å se deg igjen Hannee :kghjerte:

Det er litt spooky ja! Men sikkert veldig tilfeldig også :) Ja, jeg satt her i to minutter også ble jeg dårlig igjen gitt, men går bedre nå håper jeg! Er heldigvis bare spy, ikke andre veien og. Håper du har en fin kveld :) Kan jeg si kveld etter klokken 18.00?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest odisi73

Det er litt spooky ja! Men sikkert veldig tilfeldig også :) Ja, jeg satt her i to minutter også ble jeg dårlig igjen gitt, men går bedre nå håper jeg! Er heldigvis bare spy, ikke andre veien og. Håper du har en fin kveld :) Kan jeg si kveld etter klokken 18.00?

Selvfølgelig kan du det :skratte: det var bare besteforeldrene mine som sa det :fnise:

Så fint at du er bedre Hannee,snakkes nok senere ja,kos deg og la mannen ta seg av deg :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! :goodbye: Hvordan står det til i all snøen? Har du fått laget noen :kalle:

Ha en fin helg! :klemmer:

cat_cute_334.jpg

:gjeiper:

Endret av Rumle
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest odisi73

Her står det fin til Rumle :klemmer:

Ingen snømann enda nei,snøen er bare pudder så vi har måkt i dag :jepp:

Nå har vi vært og handlet,mannen er å spiller lotto og jeg skal sette frem skalldyr som jeg har kjøpt i dag og han vet det ikke :danse: han elsker skalldyr og Corona med lime til.

Jeg har kjøpt sjøkreps,reker og fylt krabbe så nå må han bli glad i dag :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! :goodbye: Ja, det blir nok stor suksess! :jepp: Corona liker jeg godt også, selv om jeg ikke er store øldrikkeren akkurat :) Kos dere med skalldyrsfest da! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte meg en liten pose med ferske reker og fortærte dem tidligere i dag. Var lenge siden sist og faktisk veldig godt! :jepp:

Alle gode ønsker for odis kveld. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kjøpte meg en liten pose med ferske reker og fortærte dem tidligere i dag. Var lenge siden sist og faktisk veldig godt! :jepp:

Alle gode ønsker for odis kveld. :)

Rekene (og de andre skalldyrene) er jo best på denne tiden av året. Selv om vi spiser mest av de på sommern. Når de er dårligst. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...