Rumle Skrevet 18. juli 2012 #2641 Del Skrevet 18. juli 2012 Er det et av epletrærne vi ser i bakgrunnen kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 18. juli 2012 #2642 Del Skrevet 18. juli 2012 Og så er jeg veldig nysgjerrig på hvilken blomst det er på bilde 4. Er det en veldig mørk klematis? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest odisi73 Skrevet 18. juli 2012 #2643 Del Skrevet 18. juli 2012 Nå var det tross alt første gang jeg tok bilder med pcen,de ble ikke så fine syns jeg. Skal prøve litt til tror jeg. Nå vet jeg jo at det er Imgur og da gikk det jo rimlig kjapt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 18. juli 2012 #2644 Del Skrevet 18. juli 2012 Laget du konto, eller lastet dere bare opp rett fra siden? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest odisi73 Skrevet 18. juli 2012 #2645 Del Skrevet 18. juli 2012 Er det et av epletrærne vi ser i bakgrunnen kanskje? Nei det er en slags prydkirsebær. Plommetrærna og epletrærna står i en annen del av hagen,skal prøve og få tatt bilder der også,må bare la tiden gå litt før jeg maser på barna igjen,hi,hi. Klematis ja,men vet ikke navnet,og fargen er nesten rødsvart fløyel,det skinner av den i solen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest odisi73 Skrevet 18. juli 2012 #2646 Del Skrevet 18. juli 2012 Laget du konto, eller lastet dere bare opp rett fra siden? Det tørte jeg ikke spørre om for han var så irritert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 18. juli 2012 #2647 Del Skrevet 18. juli 2012 Nei det er en slags prydkirsebær. Plommetrærna og epletrærna står i en annen del av hagen,skal prøve og få tatt bilder der også,må bare la tiden gå litt før jeg maser på barna igjen,hi,hi. Klematis ja,men vet ikke navnet,og fargen er nesten rødsvart fløyel,det skinner av den i solen. Har aldri sett så mørke klematis før, så gøy! Det tørte jeg ikke spørre om for han var så irritert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 18. juli 2012 #2648 Del Skrevet 18. juli 2012 Det tørte jeg ikke spørre om for han var så irritert Nei, du bør nok vente en stund før du plager ham igjen.Det er nettopp sånne utålmodige hjelpere som gjør at vi får lyst til å klare det hele sjøl! Men hils og si takk fra oss da! Gi ham gjerne et lite kyss på kinnet, (så er det i hvert fall helt sikkert at han ikke hjelper deg på en stund?) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest odisi73 Skrevet 18. juli 2012 #2649 Del Skrevet 18. juli 2012 Jeg sier de er for flinke til at jeg forstår de,alt blir gjort så fort at jeg blir helt fortvilet av og til De kunne lært meg det skikkelig 1 gang istedenfor halveis hundre ganger,føler meg som en Meeeeeeeen,nå har jeg vært i hagen og tatt mange flere bilder som jeg holder på å laste ned så får jeg se om Rumleplassen kommer på skjermen Har du gått i dørken Aldrisur av all Baileysen nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest odisi73 Skrevet 18. juli 2012 #2650 Del Skrevet 18. juli 2012 Må bare tilføye til Rumle at nå har jeg konto på Imgur men vet ikke hvordan dette virker helt enda,tok sin tid å lære store bokstaver også så jeg skal nok klare dette og med tid og stunder Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 18. juli 2012 #2651 Del Skrevet 18. juli 2012 Oooo ja, det er ytterst viktig å skryte av dem Odisi! Men enig, det trykkes så fort på tastaturet at det er helt umulig å følge med på hva som skjer. Gikk rett i dørken jeg gett! :daane:Ble litt mye søt alkohol i venteperioden. Ellers så kjenner jeg at jeg begynner å bli litt crazy. I går var jeg på et helt vidunderlig sted og spiste middag med to venninner. (Rumle denne fortellingen er til deg også). Et eldgammelt gulmalt murhus i en av Oslo gamle bydeler. Forhagen til denne restauranten var helt ubeskrivelig gammalvakker, med stokkroser, drueranker oppover veggen, gamle lykter, møbler, springvann og masse mer. Det lå til og med en litt lubben restaurantkatte under en av stolene og sov middag! Poenget er at jeg tenkte på dere! Her ville Rumle og Odisi ha likt seg veldig godt! Tror forresten Gia, Tekola, fruN, Hannee, Light, Rofl, Hub og de andre vennene her hadde kost seg på dette stedet også! Men altså, ganske sprøtt at jeg tenker sånn kanskje. :omg: 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 18. juli 2012 #2652 Del Skrevet 18. juli 2012 Her har de bourgounvillaene i hvite også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 18. juli 2012 #2653 Del Skrevet 18. juli 2012 Må bare tilføye til Rumle at nå har jeg konto på Imgur men vet ikke hvordan dette virker helt enda,tok sin tid å lære store bokstaver også så jeg skal nok klare dette og med tid og stunder Har du lært store bokstaver?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 18. juli 2012 #2654 Del Skrevet 18. juli 2012 Har du det fint Mynona? ER det varmt? God mat og godt drikke og hæla i taket??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest odisi73 Skrevet 18. juli 2012 #2655 Del Skrevet 18. juli 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest odisi73 Skrevet 18. juli 2012 #2656 Del Skrevet 18. juli 2012 Har du lært store bokstaver?? Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa Mynona har du det fint? Ivertfall så får du se deler av hagen min Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest odisi73 Skrevet 18. juli 2012 #2657 Del Skrevet 18. juli 2012 Oooo ja, det er ytterst viktig å skryte av dem Odisi! Men enig, det trykkes så fort på tastaturet at det er helt umulig å følge med på hva som skjer. Gikk rett i dørken jeg gett! :daane:Ble litt mye søt alkohol i venteperioden. Ellers så kjenner jeg at jeg begynner å bli litt crazy. I går var jeg på et helt vidunderlig sted og spiste middag med to venninner. (Rumle denne fortellingen er til deg også). Et eldgammelt gulmalt murhus i en av Oslo gamle bydeler. Forhagen til denne restauranten var helt ubeskrivelig gammalvakker, med stokkroser, drueranker oppover veggen, gamle lykter, møbler, springvann og masse mer. Det lå til og med en litt lubben restaurantkatte under en av stolene og sov middag! Poenget er at jeg tenkte på dere! Her ville Rumle og Odisi ha likt seg veldig godt! Tror forresten Gia, Tekola, fruN, Hannee, Light, Rofl, Hub og de andre vennene her hadde kost seg på dette stedet også! Men altså, ganske sprøtt at jeg tenker sånn kanskje. :omg: Hørtes helt nydelig lekkert ut,er veldig nostalgisk av meg jeg. Men må plutselig ut en tur,kommer snart tilbake. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 18. juli 2012 #2658 Del Skrevet 18. juli 2012 En tur på toalettet? Du er unnskyldt Odisi, jeg hadde også fått det man kaller "nervøs mage" av alt du har vært gjennom i kveld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest odisi73 Skrevet 18. juli 2012 #2659 Del Skrevet 18. juli 2012 Hi,hi det var nesten så det Men så du den fine Rumleplassen jeg skal lage? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 18. juli 2012 #2660 Del Skrevet 18. juli 2012 Så den og ble helt misunnelig! Dette blir spennende å følge med på Odisi. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå