Gå til innhold

Odisis verden

Gjest odisi73

Anbefalte innlegg

Gjest odisi73

Ler så jeg griner her jeg sitter :skratte:

Det er My som ligger på ryggen og ler av Gia :jepp:

Den der perser katten ser ut som den har røykt noe som er sterkere enn vanlig røyk ivertfall :biggrin:

Ellers har jeg solskinn i dag og må nyte denne dagen for alt den er verdt sa Isabella på tv2 værmeldingen nå nettopp.

Jeg forstår ingenting jeg,i går sa de det skulle regne i 5 dager f.o.m i dag,det er jo SOOOOOOOOOOOOOOOOl og 20 grader i skyggen,hva i alle dager er det de snakker om :klaske:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest odisi73

Hmmm er det odisi og Mynona som ligger og ler borte på marken der? :overrasket:

176977460327338991_1uCccPgL_f.jpg

Kjenner det godt i magemusklene i dag kan du si :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skulle bli regn her i dag og, men de tok heldigvis feil!!! Blååå himmel! Og jeg kan ha på kjole på jobb! Håper de tar feil om st.hansværet og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest odisi73

Jeg vil feire midtsommer i Danmark :grine: reise til Årup og besøke venner,men kan ikke :murvegg:

Tenne bål på stranden og lukte havet fra sydlige strøk,ha på meg hvit sommerkjole og blomsterkrans i håret av ville blomster........jeg vil,jeg vil,jeg vil,men hvordan få det til :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoh, har helt vondt i magen etter den latterkrampen der jeg!

:fnise:

Ler så jeg griner her jeg sitter :skratte:

Det er My som ligger på ryggen og ler av Gia :jepp:

Den der perser katten ser ut som den har røykt noe som er sterkere enn vanlig røyk ivertfall :biggrin:

---

63120832247959326_USke1Cwt_f.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil feire midtsommer i Danmark :grine: reise til Årup og besøke venner,men kan ikke :murvegg:

Tenne bål på stranden og lukte havet fra sydlige strøk,ha på meg hvit sommerkjole og blomsterkrans i håret av ville blomster........jeg vil,jeg vil,jeg vil,men hvordan få det til :klo:

Ååååh det høres fantastisk ut! :rodmer: Hvorfor kan du ikke?

Bare gjør det!!!! :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest odisi73

Det går nok ikke det,har disse dyra og en skokk med ungdommer som skal feire St.Hans og jeg har lovet svigerinden min å komme hvis været er fint :sjenert: det er selvfølgelig kjekt det men er jo der så ofte og ingen midtsommernatt er som i Danmark hvis været er fint :rodmer:

Må nok vente til resten av ungdommene er gamle nåkk til å ta vare på seg selv :sukk:

Endret av odisi73
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke du noen eldre ungdommer som kan passe på de yngre så du og Odisi mannen kan stikke av?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går nok ikke det,har disse dyra og en skokk med ungdommer som skal feire St.Hans og jeg har lovet svigerinden min å komme hvis været er fint :sjenert: det er selvfølgelig kjekt det men er jo der så ofte og ingen midtsommernatt er som i Danmark hvis været er fint :rodmer:

Må nok vente til resten av ungdommene er gamle nåkk til å ta vare på seg selv :sukk:

Har ikke du noen eldre ungdommer som kan passe på de yngre så du og Odisi mannen kan stikke av?

Enig med Rofl, ingen som kan passe på?

Hvis ikke får du lage en Dansk-inspirert midstsommernatt selv? :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har laget jordbær. Vil noen her inne smake og?

IMG_7147.JPG

Jeg gomser litt på sjokoladen mens jeg venter på at jordbærne skal få stivnet sjokolade

dog-eating-chocolate.jpg

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest odisi73

Jeg har laget jordbær. Vil noen her inne smake og?

IMG_7147.JPG

Jeg gomser litt på sjokoladen mens jeg venter på at jordbærne skal få stivnet sjokolade

dog-eating-chocolate.jpg

Joda Rofl og Rumle,det kunne kanskje gått an det men det var litt kort varsel og vi stoler ikke helt på de yngste ungdommene :popcorn:

Vi har noe ferie til gode og de har lovet oss og ligge hos venner så vi får spare det til da.

Herregud jeg får vann i munnen av slike bilder Mynona :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest odisi73

:rodmer: ååååååååhhhhhhhh,søte bilder er herlig å se.

Skjønner egentlig ikke at den katten klarer og sove :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åhhh de jordbærene så skikkelig gode ut, Mynona! :rodmer:

God morgen, odisi - ha en fin dag! :kaffekopp::goodbye:

Det bildet lånte jeg fra Internett da. Mine var ikke like pene for jeg brant meg så fælt på det kokende vannet. Ble litt klønete av det. Men de smakte helt fantastisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...