Gjest odisi73 Skrevet 21. juni 2012 #2241 Del Skrevet 21. juni 2012 Ler så jeg griner her jeg sitter Det er My som ligger på ryggen og ler av Gia Den der perser katten ser ut som den har røykt noe som er sterkere enn vanlig røyk ivertfall Ellers har jeg solskinn i dag og må nyte denne dagen for alt den er verdt sa Isabella på tv2 værmeldingen nå nettopp. Jeg forstår ingenting jeg,i går sa de det skulle regne i 5 dager f.o.m i dag,det er jo SOOOOOOOOOOOOOOOOl og 20 grader i skyggen,hva i alle dager er det de snakker om Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest odisi73 Skrevet 21. juni 2012 #2242 Del Skrevet 21. juni 2012 Hmmm er det odisi og Mynona som ligger og ler borte på marken der? Kjenner det godt i magemusklene i dag kan du si Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 21. juni 2012 #2243 Del Skrevet 21. juni 2012 Det skulle bli regn her i dag og, men de tok heldigvis feil!!! Blååå himmel! Og jeg kan ha på kjole på jobb! Håper de tar feil om st.hansværet og. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest odisi73 Skrevet 21. juni 2012 #2244 Del Skrevet 21. juni 2012 Jeg vil feire midtsommer i Danmark reise til Årup og besøke venner,men kan ikke Tenne bål på stranden og lukte havet fra sydlige strøk,ha på meg hvit sommerkjole og blomsterkrans i håret av ville blomster........jeg vil,jeg vil,jeg vil,men hvordan få det til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 21. juni 2012 #2245 Del Skrevet 21. juni 2012 Hoh, har helt vondt i magen etter den latterkrampen der jeg! Ler så jeg griner her jeg sitter Det er My som ligger på ryggen og ler av Gia Den der perser katten ser ut som den har røykt noe som er sterkere enn vanlig røyk ivertfall --- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 21. juni 2012 #2246 Del Skrevet 21. juni 2012 Jeg vil feire midtsommer i Danmark reise til Årup og besøke venner,men kan ikke Tenne bål på stranden og lukte havet fra sydlige strøk,ha på meg hvit sommerkjole og blomsterkrans i håret av ville blomster........jeg vil,jeg vil,jeg vil,men hvordan få det til Ååååh det høres fantastisk ut! Hvorfor kan du ikke? Bare gjør det!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest odisi73 Skrevet 21. juni 2012 #2247 Del Skrevet 21. juni 2012 (endret) Det går nok ikke det,har disse dyra og en skokk med ungdommer som skal feire St.Hans og jeg har lovet svigerinden min å komme hvis været er fint det er selvfølgelig kjekt det men er jo der så ofte og ingen midtsommernatt er som i Danmark hvis været er fint Må nok vente til resten av ungdommene er gamle nåkk til å ta vare på seg selv Endret 21. juni 2012 av odisi73 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rofl Skrevet 21. juni 2012 #2248 Del Skrevet 21. juni 2012 Har ikke du noen eldre ungdommer som kan passe på de yngre så du og Odisi mannen kan stikke av? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 21. juni 2012 #2249 Del Skrevet 21. juni 2012 Det går nok ikke det,har disse dyra og en skokk med ungdommer som skal feire St.Hans og jeg har lovet svigerinden min å komme hvis været er fint det er selvfølgelig kjekt det men er jo der så ofte og ingen midtsommernatt er som i Danmark hvis været er fint Må nok vente til resten av ungdommene er gamle nåkk til å ta vare på seg selv Har ikke du noen eldre ungdommer som kan passe på de yngre så du og Odisi mannen kan stikke av? Enig med Rofl, ingen som kan passe på? Hvis ikke får du lage en Dansk-inspirert midstsommernatt selv? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 21. juni 2012 #2250 Del Skrevet 21. juni 2012 Jeg har laget jordbær. Vil noen her inne smake og? Jeg gomser litt på sjokoladen mens jeg venter på at jordbærne skal få stivnet sjokolade 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest odisi73 Skrevet 21. juni 2012 #2251 Del Skrevet 21. juni 2012 Har ikke du noen eldre ungdommer som kan passe på de yngre så du og Odisi mannen kan stikke av? Jeg har laget jordbær. Vil noen her inne smake og? Jeg gomser litt på sjokoladen mens jeg venter på at jordbærne skal få stivnet sjokolade Joda Rofl og Rumle,det kunne kanskje gått an det men det var litt kort varsel og vi stoler ikke helt på de yngste ungdommene Vi har noe ferie til gode og de har lovet oss og ligge hos venner så vi får spare det til da. Herregud jeg får vann i munnen av slike bilder Mynona :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 21. juni 2012 #2252 Del Skrevet 21. juni 2012 Se så gode venner da: 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 21. juni 2012 #2253 Del Skrevet 21. juni 2012 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest odisi73 Skrevet 21. juni 2012 #2254 Del Skrevet 21. juni 2012 ååååååååhhhhhhhh,søte bilder er herlig å se. Skjønner egentlig ikke at den katten klarer og sove Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Surrehodet Skrevet 22. juni 2012 #2255 Del Skrevet 22. juni 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 22. juni 2012 #2256 Del Skrevet 22. juni 2012 Åhhh de jordbærene så skikkelig gode ut, Mynona! God morgen, odisi - ha en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest odisi73 Skrevet 22. juni 2012 #2257 Del Skrevet 22. juni 2012 Hei på dere nå kjører jeg til BoGrønt og skal handle enda mer blomster Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 22. juni 2012 #2258 Del Skrevet 22. juni 2012 Åhhh Hva har du handlet??!!! :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 22. juni 2012 #2259 Del Skrevet 22. juni 2012 Åhhh de jordbærene så skikkelig gode ut, Mynona! God morgen, odisi - ha en fin dag! Det bildet lånte jeg fra Internett da. Mine var ikke like pene for jeg brant meg så fælt på det kokende vannet. Ble litt klønete av det. Men de smakte helt fantastisk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 22. juni 2012 #2260 Del Skrevet 22. juni 2012 Oi, du må være forsiktig, My! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå