Gå til innhold

Odisis verden


Gjest odisi73

Anbefalte innlegg

Hvis du er sjøsyk, så hjelper det med avkjølt Sancerre!

Oooooodiiiisiiiiiii?

Hvor er du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

To fine hundevenner! Men hvor er Odisi? Har dere forresten undersøkt i båthuset?

:lete:

Bare en liten hilsen fra meg Odisi (når du våkner og krabber ut av båthuset) her er klokka 10.10 og frokosten er akkurat inntatt. Håper du ikke har det altfor travelt om dagen, men finner litt tid til "bare deg selv" også. :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi skulde se efter Odisi i bådhuset - men så fandt vi en utrolig fin pinde, og da glemte vi det.....

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant dere en pinne å leke med, og glemte å lete etter Odisi? Å, så søte dere er, men temmelig uansvarlige må jeg si. Håper dere sover nå, dere som er ute å leker hele natten. :sjenert:

Jeg sitter i skyggen og betrakter noen skikkelig stilige karer i speedo!. :sikle:

(Neida, speedo er ikke lekkert. :daane: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Surrehodet

Odisi enda ikke kommet til rette?

Jeg tusler meg på jobb men setter Boffen på saken når jeg kommer hjem om ikke du er kommet til rette innen da :goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror jeg har løbt meg vekk i skogen, og Rumlevofsen er helt vekk! Jeg finder ikke igjen den fine pinden heller....

Jeg tror jeg bare legger meg og sover lidt under dette treet....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du helt alene i skogen Gia? Ingen Rumlevovs og ingen Odisi - ingen å leke med. :klemmer: Ta deg en liten hvil under treet du, det har du virkelig fortjent etter en lang natts leting etter gode venner. :kose:

Jeg skal ta meg en tur ut det asurblået havet og avkjøle mine varme lemmer! :duskedame: Poetisk? :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror jeg har løbt meg vekk i skogen, og Rumlevofsen er helt vekk! Jeg finder ikke igjen den fine pinden heller....

Jeg tror jeg bare legger meg og sover lidt under dette treet....

Nei, nei ... Rumlevofsen er ikke vekk! Bare sjekker båthuset! Sofaen i båthuset ... :sjenert:

238972323946853337_Tya8MdoB_f.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest odisi73

Hei allesammen og hei til elwira :goodbye: det er et pent navn :jepp:

Har det litt travelt så jeg er bare innom for å si hei,skal kommentere litt mer senere i kveld.

Jeg vil også være med på båttur i kveld,men sist gang datt jeg over bord når jeg letet etter morilder og Gia bare rodde videre,tror egentlig ikke han fikk det med seg etter mange flasker vin :fnise:

Kos dere videre i dag :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tekola

Så... Da beholder jeg bare rednings St. Bernarshunden og det han har rundt halsen, da? Siden du ikke er borte allikevel? :jepp:

spc18311_1217889712.jpg

saint-bernard-dogs.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei allesammen og hei til elwira :goodbye: det er et pent navn :jepp:

Har det litt travelt så jeg er bare innom for å si hei,skal kommentere litt mer senere i kveld.

Jeg vil også være med på båttur i kveld,men sist gang datt jeg over bord når jeg letet etter morilder og Gia bare rodde videre,tror egentlig ikke han fikk det med seg etter mange flasker vin :fnise:

Kos dere videre i dag :klemmer:

:unsure: måtte du svømme til land du da stakkars? :fnise:

Ha en fin dag, odisi! :klemmer:

Tekola; fiiiiine hundene! :rodmer: Jeg vil også ha en slik praktisk tønne rundt halsen når jeg er ute i hagen og jobber ... :sjenert: bare sånn i tilfelle jeg går meg vill! :opplyser:

Endret av Rumle
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...