Gå til innhold

Odisis verden

Gjest odisi73

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det høres deilig ut med snø Odisi! :kalle: Her er det bar et tykt lag med rim på bakken. :tristbla:

Vi slipper jo å måke da. :nigo:

Håper du har det bra! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måke? Sier dere det ordet, eller blir det bare til at en skriver det så andre skal forstå det?

Jeg sier "skoffe" faktisk, men det har ikke snødd på noen dager, så jeg slipper det. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det høres deilig ut med snø Odisi! :kalle: Her er det bar et tykt lag med rim på bakken. :tristbla:

Vi slipper jo å måke da. :nigo:

Håper du har det bra! :klemmer:

nommen for et søtt bilde Den jenta som Aldriersur :fnise:

Idag har jeg vært på julehandel og i morgen tidlig skal jeg lage oreo kuler,kjempe godt :danse:

håper alt står bra til hos deg også :hug:

Måke? Sier dere det ordet, eller blir det bare til at en skriver det så andre skal forstå det?

Jeg sier "skoffe" faktisk, men det har ikke snødd på noen dager, så jeg slipper det. :)

hei Hoppetaujenta :kose: vi har masse snø og her sier vi skoffle snø :Nikke:

Morsomt igrunnen alle de forskjellige orda vi har på dialekt :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sier måke :jepp: Skoffe sier jeg om skuffe (som i en kommode!) :ler:

nommen for et søtt bilde Den jenta som Aldriersur :fnise:

Idag har jeg vært på julehandel og i morgen tidlig skal jeg lage oreo kuler,kjempe godt :danse:

håper alt står bra til hos deg også :hug:

hei Hoppetaujenta :kose: vi har masse snø og her sier vi skoffle snø :Nikke:

Morsomt igrunnen alle de forskjellige orda vi har på dialekt :rolleyes:

Hvordan går det med julegavehandlingen? :) Ligger du etter skjema?

Og oreokuler høres veeeldig godt ut! :spise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har handlet litt julegaver da,men har ganske mange igjen så jeg tror aldri vi klarer bli ferdige før neste uke :fnise: du da,er du ferdig med gaver og baking og pynting?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ferdig med gaver, men ikke innpakking - og har enda ikke sendt julekort! :overrasket:

Null baking, nesten ingen pynting enda .. kun lyskjeder og blomster - juleblomster har jeg masse av :ler:

Ligger laaangt etter skjema, man har null energi for tiden, så det får bare bli som det blir. Mulig det blir kaker fra bakeren. Vi får se, er noen dager igjen enda :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oreokuler?!?! :bond:

Odisi, om du plutselig ser en haug med lodne vesner som flytter inn under en av buskene i hagen din så håper jeg du skjønner at det er julens gode hjelpere som skal kvalitetssikre alle godsakene du lager, altså! :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise: ja,jeg pleier å ha noe Rumlende som bor her i hagen om sommeren,kanskje de har kommet tilbake.

Søk på Oreokuler på nettet,der er det masse oppskrifter,jeg følger Monicas blogg,de er skam gode og enkle så bare det :danse: det er goooooooooooood konfekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du ahr vel ikke snødd inne Odi?? Det er kanskje ikke like mye hos dere som det er på Jæren?

Ja? Har lyst til å se den jeg også snart :)

Skal vi se den sammen? :jepp:

Jeg sier måke. måkebil, måke snø, snømåka. Sier bare skoffe om en snøskoffe som dette:

706012-jpg.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise: ja,jeg pleier å ha noe Rumlende som bor her i hagen om sommeren,kanskje de har kommet tilbake.

Søk på Oreokuler på nettet,der er det masse oppskrifter,jeg følger Monicas blogg,de er skam gode og enkle så bare det :danse: det er goooooooooooood konfekt.

I never left! :opplyser:

Da skal jeg lete etter Monicas oreokuler - takker for tipset :takke:

Håper du ikke er nedsnødd .. :lete: Skal vi sende ut en hær St. bernhards-hunder med store vintønner ... sånn for sikkerhets skyld? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I never left! :opplyser:

Da skal jeg lete etter Monicas oreokuler - takker for tipset :takke:

Håper du ikke er nedsnødd .. :lete: Skal vi sende ut en hær St. bernhards-hunder med store vintønner ... sånn for sikkerhets skyld? :)

Jeg tror jeg blev øyeblikkelig nedsnedd her jeg sitter....

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Si ifra når du er helt under for det hvite, så kommer vi og setter en feiekost, gulrot, kullbiter og fin hatt på deg. Det skal pyntes til jul, må vite! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Si ifra når du er helt under for det hvite, så kommer vi og setter en feiekost, gulrot, kullbiter og fin hatt på deg. Det skal pyntes til jul, må vite! :jepp:

Nu!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...