Giacomo_P Skrevet 19. juli 2012 #2681 Del Skrevet 19. juli 2012 Len deg tilbake med noe godt i glasset, Odisi. Det var ment som en spøk. Jeg har vært på østkanten mange ganger. Det er et relativt kunstig skille i våre dager. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 19. juli 2012 #2682 Del Skrevet 19. juli 2012 Bra bra,veldig bra Odisi! Gjærbakst er farlig ja, legger seg som en klump i magen, men så er det fryktelig godt da! Og en gang i blant... Nei, det med å legge ut bilde av seg - det er skummelt! Vi får vel bare tenke oss hvor fin du blir i alt det nye! Har vært på besøk hos en venninne i kveld, hun bor i et nydelig tømret herskapshus, med en stoooor og velstelt hage. Å være hos henne, er som å være i en himmelsk drøm. Alltid en god opplevelse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 19. juli 2012 #2683 Del Skrevet 19. juli 2012 Vålerengen? På den skumle østkanten??? Så nifst! Jeg har lurt på om jeg skal driste meg til å besøke østkanten en gang før jeg dør.... Bare kom du Gia! Jeg skal vise deg rundt og ta vare på deg. Lover. Dessuten er det ikke det spor skummelt når man er kjent. Tror det er skumlere for deg å befinne seg inne på enkelte diskusjonstråder her. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest odisi73 Skrevet 19. juli 2012 #2684 Del Skrevet 19. juli 2012 Ha,ha,ha, det kan du godt si. Jeg tenkte egentlig at du tullet Gia. Det hørtes ut som et slikt norskt gammeldagse tømmerhus med en hage full av robuste gamle stauder Aldri. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest odisi73 Skrevet 19. juli 2012 #2685 Del Skrevet 19. juli 2012 Og ja,jeg har en mage full med gjærbakst Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 19. juli 2012 #2686 Del Skrevet 19. juli 2012 Dere skriver så raskt og effektivt at jeg blir helt satt ut! Så litt for seint at Gia bare spøkte med oss! Ja, om jeg hadde fått lov å ta bilder av det huset og den hagen, og om jeg hadde klart å legge de ut her, skulle du bare fått se det hele. Men akkurat nå er dette ganske umulig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Giacomo_P Skrevet 19. juli 2012 #2687 Del Skrevet 19. juli 2012 Tror det er skumlere for deg å befinne seg inne på enkelte diskusjonstråder her. Ja, jeg har jo fått vide at jeg bedriver psykisk vold, mobber, og bekjender meg til marxismen med all dens hadretorikk og løgnpropaganda. Men da passer jeg kanskje ind på østkanten? (Dette må du i hvert fald ikke ta alvorlig....) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 19. juli 2012 #2688 Del Skrevet 19. juli 2012 Nei det tar jeg IKKE alvorlig! Selv om du absolutt har et poeng der! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest odisi73 Skrevet 19. juli 2012 #2689 Del Skrevet 19. juli 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest odisi73 Skrevet 19. juli 2012 #2690 Del Skrevet 19. juli 2012 Må bare fortelle noe ekkelt når jeg var ute og skulle henge opp klær. Satte fra meg korga med våte klær på bakken,og tar ett og ett plagg om gangen og henger opp. Når jeg kom til bunnen av korga så låg det en kjempestor brunsnegle der hvordan i alle dager den kom seg dit er meg en gåte. De innvaderer oss i Norge brunsneglen tar snart knekken på meg,hva skal jeg gjøre Jeg tilbringer mer tid på sneglejakt i løpet av kvelden enn jeg gjør med barna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Giacomo_P Skrevet 19. juli 2012 #2691 Del Skrevet 19. juli 2012 Sett ud mere øl (og fortell meg nøyaktig adresse...) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest odisi73 Skrevet 20. juli 2012 #2692 Del Skrevet 20. juli 2012 Ha,ha ha Gia Godformiddag allesammen,legger ut øl til alle i dag jeg og håper på KG fest. Det hadde vært steinkjekt,det er jeg sikker på. Vi har fri i helgen,ungene skal på fiske til Kvitsøy og jeg blir utrolig rastløs når jeg har slik en flaks Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest odisi73 Skrevet 20. juli 2012 #2693 Del Skrevet 20. juli 2012 http://i.imgur.com/yzTjS.jpg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest odisi73 Skrevet 20. juli 2012 #2694 Del Skrevet 20. juli 2012 Sende denne linken klarte jeg helt selv i dag etter mye om men,gir meg ikke så lett vettu :tommelsmil:men jeg må klare og legge ut bilder selv,kan ikke gå rundt å være avhengig av barna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 20. juli 2012 #2695 Del Skrevet 20. juli 2012 Vet dere hva? Rett over hodet mitt er et rede med svaleunger. De står med hodet ut og piper etter mat og mamma og pappasvalene kommer å mater de. Fascinerende å se på. Små gule nebb som stikker ut av redet 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 20. juli 2012 #2696 Del Skrevet 20. juli 2012 Nå prøver jeg å sende et bilde av det hyggelige stedet på Østkanten. Ikke le av meg om det ikke går! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 20. juli 2012 #2697 Del Skrevet 20. juli 2012 Nå prøver jeg å sende et bilde av det hyggelige stedet på Østkanten. Ikke le av meg om det ikke går! Åh, der har de god mat! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 20. juli 2012 #2698 Del Skrevet 20. juli 2012 Yeeeeeeeeeeh jeg fikk det til og ingen hjalp meg!! :danser: :danser: :danser: :danser: Men bare et miniatyrbilde 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 20. juli 2012 #2699 Del Skrevet 20. juli 2012 Åh, der har de god mat! Ja, ikke sant Tekola! Og så er det så koselig stemning der. Til og med toalettet er koselig! Rene spaet med levende lys og det hele. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 20. juli 2012 #2700 Del Skrevet 20. juli 2012 Du er flink! Vi feiret bursdagen til mormor der for et par år siden, innmari koselig sted! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå