Rofl Skrevet 3. februar 2012 #361 Del Skrevet 3. februar 2012 Hei alle sammen her inne også Ser det er en Surrehodet her også Driver din datter bakeri Surre? Meget nom nom bakverk hun lager Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Surrehodet Skrevet 3. februar 2012 #362 Del Skrevet 3. februar 2012 Jeg skal ut å handle marsipan, og surrebarnet skal bake frosker imorgen. Det har jeg bestemt Så følg med på bloggen hennes den blir vel oppdatert imorgen kveld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 3. februar 2012 #363 Del Skrevet 3. februar 2012 Ååååå...marsipan... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest odisi73 Skrevet 3. februar 2012 #364 Del Skrevet 3. februar 2012 Jeg skal ut å handle marsipan, og surrebarnet skal bake frosker imorgen. Det har jeg bestemt Så følg med på bloggen hennes den blir vel oppdatert imorgen kveld. Da skal jeg gå inn på den å se Håper du og jentene dine får en fin helg sammen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest odisi73 Skrevet 3. februar 2012 #365 Del Skrevet 3. februar 2012 Ååååå...marsipan... Jeg er ikke glad i marsipan,men er veldig glad i og lage marsipankonfekt til jul,så jeg sender en pose i fin gaveeske til neste jul Hoppejenta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hannee Skrevet 3. februar 2012 #366 Del Skrevet 3. februar 2012 Når jeg tenker på deg så dukker du opp spookeyyyyyyyyy Håper du er kvitt den helsikkens spysyken for det er det verste av alle omgangsyker og få spør du meg,ivertfall hvis du sitter på do med en butte foran deg, sykdommer forsvinn fra denne dagbok. Fint å se deg igjen Hannee Det er litt spooky ja! Men sikkert veldig tilfeldig også Ja, jeg satt her i to minutter også ble jeg dårlig igjen gitt, men går bedre nå håper jeg! Er heldigvis bare spy, ikke andre veien og. Håper du har en fin kveld Kan jeg si kveld etter klokken 18.00? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest odisi73 Skrevet 3. februar 2012 #367 Del Skrevet 3. februar 2012 Det er litt spooky ja! Men sikkert veldig tilfeldig også Ja, jeg satt her i to minutter også ble jeg dårlig igjen gitt, men går bedre nå håper jeg! Er heldigvis bare spy, ikke andre veien og. Håper du har en fin kveld Kan jeg si kveld etter klokken 18.00? Selvfølgelig kan du det det var bare besteforeldrene mine som sa det Så fint at du er bedre Hannee,snakkes nok senere ja,kos deg og la mannen ta seg av deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hannee Skrevet 4. februar 2012 #368 Del Skrevet 4. februar 2012 God formiddag Odisi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 4. februar 2012 #369 Del Skrevet 4. februar 2012 (endret) Hei! Hvordan står det til i all snøen? Har du fått laget noen Ha en fin helg! :gjeiper: Endret 4. februar 2012 av Rumle 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest odisi73 Skrevet 4. februar 2012 #370 Del Skrevet 4. februar 2012 Her står det fin til Rumle Ingen snømann enda nei,snøen er bare pudder så vi har måkt i dag Nå har vi vært og handlet,mannen er å spiller lotto og jeg skal sette frem skalldyr som jeg har kjøpt i dag og han vet det ikke han elsker skalldyr og Corona med lime til. Jeg har kjøpt sjøkreps,reker og fylt krabbe så nå må han bli glad i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 4. februar 2012 #371 Del Skrevet 4. februar 2012 Hei! Ja, det blir nok stor suksess! Corona liker jeg godt også, selv om jeg ikke er store øldrikkeren akkurat Kos dere med skalldyrsfest da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 4. februar 2012 #372 Del Skrevet 4. februar 2012 Jeg kjøpte meg en liten pose med ferske reker og fortærte dem tidligere i dag. Var lenge siden sist og faktisk veldig godt! Alle gode ønsker for odis kveld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 5. februar 2012 #373 Del Skrevet 5. februar 2012 (endret) Ha en fin søndag, odisi! Endret 5. februar 2012 av Rumle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 5. februar 2012 #374 Del Skrevet 5. februar 2012 Ååååååå, jeg kjenner at jeg smelter... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 5. februar 2012 #375 Del Skrevet 5. februar 2012 Jeg kjøpte meg en liten pose med ferske reker og fortærte dem tidligere i dag. Var lenge siden sist og faktisk veldig godt! Alle gode ønsker for odis kveld. Rekene (og de andre skalldyrene) er jo best på denne tiden av året. Selv om vi spiser mest av de på sommern. Når de er dårligst. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hannee Skrevet 5. februar 2012 #376 Del Skrevet 5. februar 2012 Jeg liker ikke rekerogn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hannee Skrevet 5. februar 2012 #377 Del Skrevet 5. februar 2012 God ettermiddag kjære Odisi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 5. februar 2012 #378 Del Skrevet 5. februar 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest odisi73 Skrevet 5. februar 2012 #379 Del Skrevet 5. februar 2012 Å lille sjønne grisungen Så fine bilder at jeg besvimer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hannee Skrevet 6. februar 2012 #380 Del Skrevet 6. februar 2012 God morgen kjære Odisi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå