Gå til innhold

Symptomer borte?


piekz

Anbefalte innlegg

Heisann,

jeg er litt redd for at noe ikke stemmer med den lille. Jeg er i uke 8 nå, men siden 1-2 dager er alle mine symptomer plutselig borte :( Har aldrig vært kvalm til nå, men puppene mine var veldig vondt, nå er det nesten ingenting... samme med underlivet, ikke noe der... jeg føler meg faktisk ikke gravid lenger i det hele tatt.... burde egentlig være glad for dette, men helt uten symptomer er litt skummelt syns jeg.

Noen som har opplevt det samme?

Det eneste som begynnte nå er at jeg fryser sikkelig, nesten hele tiden (men vet ikke om dette er årstida eller om det er svangerskapet..) og jeg er trøtt og sliten, men dette var jeg også før jeg ble gravid.

Håper noen har erfaringer med dette...!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Cupcakes

Den dagen jeg hadde SA våknet jeg og merket at noe ikke stemte, kroppen føltes ut som før graviditeten, og noen timer senere var det ikke tvil om hva som skjedde.

Men igjen har jeg hørt om mange som mistet symptomene utenat noe var galt med den lille :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her var jeg symptomfri fra uke 8. har en gutt på 2 år i dag. Frisk og fin!

Er du engstelig, så ville jeg tatt en privat UL for å se om alt stod bra til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opplevde det samme selv, og bestilte privat UL for å sjekke. Det var ikke noe galt, og jeg fikk beskjed om at det faktisk vært veldig vanlig :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er i uke 9 nå selv og har mye mindre kvalme. Nesten som jeg ble litt bekymret- Det er ikke sikkert at noe er galt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De fleste av mine symptomer forsvant eller ble kraftig redusert rundt uke 8/9 også. Skrev et innlegg her da også, og fikk flere svar om at det var helt vanlig. Jeg var på ul i uke 12 og alt sto veldig bra til og magen er nå voksende så sikkert ingenting å bekymre seg for :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da puster jeg lettet ut... Takk for svar!!

Tror nesten at jeg ble vant til de smertene i puppene mine og i underlivet slik at det føles rett og slett ikke så ille lengre...

Hadde ultralyd siste uke fredag (privat) og da var jo alt fint... hjertet slo allerede og alt ser fin ut... :rodmer:

Håper det er fortsatt sånn :sjenert:

Takk for oppmuntringen, skal lese dette her når jeg ble bekymmret igjen :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke for å skremme. Men mine symptomer var veldig av og på. Og da jeg var 7 uker var vi på ul og fikk se hjertet slå, alt var fint. Men jeg hadde en følelse av at noe ikke stemte. Det hadde jeg dessverre rett i, spontanaborterte da jeg var 10+1. :tristbla:

Det trenger ikke å være noe galt, men dette var min erfaring..

Endret av Orchideae
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg opplevde også dette i uke 8, plutselig forsvant symptomene. Leste på nett at det var ganske vanlig, og jammen, i uke 10 var kvalmen og alt plutselig tilbake igjen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg nærmer meg uke 8 og hadde vært kjempe fornøyd dersom jeg hadde blitt kvitt kvalme, halsbrann og tretthet snart. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...