Gå til innhold

Fjas

Fremhevede innlegg

Skrevet

I alle dager så mye som har skjedd her det siste døgnet da! Helt utslitt av å lese jeg! Men, jeg fant dere til slutt! :nigo:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Egentlig burde denne tråden hete noe sånt som: oss uinteressante "for matvrak og andre seksuelt frustrerte " :ler:

Det den EGENTLIG burde hete, er Rumles vinfelle! :vin:

Kan huskyen og puskyen være med på festen?

Alle får bli med!

Hva vil skje med det gamle emnet da?

Men så dødt det har vært på ordlek siden i dag :sjenert:

Men det er vel forde alle har kommet til snikk snakk siden :fnise:

Lurer på hvor lang tid det tar før den sklir ut igjen jeg :fnise: :fnise: :fnise:

• Liker 1
Skrevet

I alle dager så mye som har skjedd her det siste døgnet da! Helt utslitt av å lese jeg! Men, jeg fant dere til slutt! :nigo:

Vi hadde nok kommet og hentet deg, om du ikke fandt frem. Kanskje det er noen vi må sende PM-drosjen til? Vi kan ikke miste noen, bare fordi vi har flyttet.

Her er forresten noget til deg: :vin:

Skrevet

Nå må jeg ikke sitte her for mye. Må bli ferdig med pizzaen. Sjekke om deigen er klar :) Tror det :)

Skrevet

Hei alle sammen!!!! :goodbye: og takk for :vin:! :nigo:

Gjest odisi73
Skrevet

Hva syns du om den nye tråden Rumle :popcorn:

Skrevet

Hva skal jewg ta med meg på festen da, mon tro? :klo:

Noen andre som liker vin, eller? :gjeiper:

• Liker 1
Skrevet

Jeg holdt på å flire meg ihjel når jeg fikk resultatet om at jeg var et kne. Jeg tror kanskje det passer litt hehe :skratte:

• Liker 2
Skrevet (endret)

JAAAAA!!!!!

Jeg liker vin, Rumle

Endret av Giacomo_P
  • Liker 2
Skrevet

Hva syns du om den nye tråden Rumle :popcorn:

Synes det er fint med ny tråd, jeg! :jepp: Kjedelig at det ble krangling i den forrige :( Men, vi får gjøre det beste ut av det, ikke sant? :skravle:

Skrevet

JAAAAA!!!!!

Jeg liker vin, Rumle

Da blir det vin på alle! Har et stort lager med vin jeg har funnet rundt om på de underligste steder utenfor busken min i det siste ... :klo:

:fnise:

Skrevet

Da blir det vin på alle! Har et stort lager med vin jeg har funnet rundt om på de underligste steder utenfor busken min i det siste ... :klo:

:fnise:

Hmmmm, hvem kan ha lagt det der, mon tro.....?

Skrevet

Hmmmm, hvem kan ha lagt det der, mon tro.....?

Hvem vet? :vetikke:

Skrevet (endret)

Red, red wiiiineee

Stay close to meeeee!

:vin: :vin: :vin: :vin: :vin: :vin: :vin: :vin: :vin: :vin: :vin: :vin: :vin: :vin: :vin: :vin: :vin:

Endret av FruN
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...