Gjest Skitten pique Skrevet 11. januar 2012 #101 Skrevet 11. januar 2012 (endret) bleh Endret 11. januar 2012 av Skitten pique
Giacomo_P Skrevet 11. januar 2012 #102 Skrevet 11. januar 2012 Det er jo omtrent bare de som henger i denne tråden som gjør det Det er vel vi som kjender deg best her, kanskje? Skriver jeg et innlegg i en annen tråd, så kommer det alltid en AB å begynner med personangrep Jeg har også opplevet det. Det er irriterende, men man kan ikke gjøre så mye udover å rapportere det. Men det skjer med veldig mange, dessverre.
Gjest EryMax Skrevet 11. januar 2012 #103 Skrevet 11. januar 2012 Dere er ihvertfall snille og hyggelige, hadde det ikke vært for dere så hadde jeg vært long gone 2
Gjest EryMax Skrevet 11. januar 2012 #107 Skrevet 11. januar 2012 Hahaha pakke inn katta, den var kul da
Giacomo_P Skrevet 11. januar 2012 #110 Skrevet 11. januar 2012 Kan vi dra på tidsreise snart? Vi må prøve å legge opp til det, synes jeg!
Gjest EryMax Skrevet 11. januar 2012 #111 Skrevet 11. januar 2012 De ville vist ikke pakkes inn. I hjelp det er juleferie så har de pakket katta inn i ei eske, å når en av de rister på pakken så remjer katta.
Mynona Skrevet 11. januar 2012 #112 Skrevet 11. januar 2012 Jeg får vondt i ryggen når jeg sitter hele dagen! Og ligger hele natten. Kroppen kunne trengt litt bevegelse snart.
Gjest NozMonster Skrevet 11. januar 2012 #113 Skrevet 11. januar 2012 (endret) Hva har skjedd? Det er tydelig at jeg har vært pc-løs lenge, for her har jeg tydeligvis gått glipp av mye god gammaldags kg-krangling! Gratulerer med ny tråd da folkens, håper dette blir en småpludrete og fin en hvor en kan være så meningsløs i snikk-snakket sitt som en vil! (De kakene så gode ut! ) Skål! så hyggelig med nye "fjes" hvem er så duuuu? asl? jeg heter noz Hvorfor er det alltid meg som blir angrepet på KG? det skjer meg daglig også.. en legger jo bare merke til det når det skjer en selv vet du, ikke at andre blir det minst like ofte om du skjønner.. det er nok en del gjester som kommer bare for å provosere og for lage provoserende innlegg. KG bestiser som Nozze sier Noz er klok sånn! jeg har mine øyeblikk jeg liker at dere prater så fint om meg når jeg ikke er her, for jeg blir så glad av å lese at dere har "tenkt" på meg når jeg ikke deltar i den uinteresange debatten Endret 11. januar 2012 av NozMonster
Gjest EryMax Skrevet 11. januar 2012 #114 Skrevet 11. januar 2012 Vi er glade i KG bestisene våre vet du, vi godtar folk for dem de er
Gjest odisi73 Skrevet 11. januar 2012 #115 Skrevet 11. januar 2012 Jeg tror jeg kanskje har lagt på meg litt etter all kakao med krem drikkingen min
Giacomo_P Skrevet 11. januar 2012 #116 Skrevet 11. januar 2012 jeg har mine øyeblikk jeg liker at dere prater så fint om meg når jeg ikke er her, for jeg blir så glad av å lese at dere har "tenkt" på meg når jeg ikke deltar i den uinteresange debatten Vi kan jo ikke snakke stygt om folk som ikke er her. Jeg kan heller si noe stygt til deg når du deltager. Men jeg har ikke lyst til det, altså! Jeg tror jeg kanskje har lagt på meg litt etter all kakao med krem drikkingen min Så bliver der mere å være glad i!
Mynona Skrevet 11. januar 2012 #117 Skrevet 11. januar 2012 Jeg tror jeg kanskje har lagt på meg litt etter all kakao med krem drikkingen min Neida, du har nok bare vasket klærne for varmt
Gjest PseudonymBruker Skrevet 11. januar 2012 #118 Skrevet 11. januar 2012 Neida, du har nok bare vasket klærne for varmt Ah, så det er det som skjer. Oki.
Gjest EryMax Skrevet 11. januar 2012 #120 Skrevet 11. januar 2012 Haha jeg tok en quiz på start.no om hvilken kroppsdel jeg er, resultatet ble: Kne Du forbinder låret med underbenet, og består av kneledd, knehase og kneskål. Du er bøyelig og fleksibel, og selv om du kan virke hard utenpå er du myk inni. 15.79% falt innenfor denne kategorien. Å hahaha 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå