AnonymBruker Skrevet 10. januar 2012 #1 Del Skrevet 10. januar 2012 Det trenes som fy nå! Alle skal i gang med sitt prosjekt for å få sommerkroppen 2012! Det er jo tross alt vår siste kjangse hvis jorden går under senere i år! ;p Så, 3 treningsøkter inn i året. Støl i armene, baksiden av lårene, magemusklene, øvre ryggmusklene, nakkemusklene, korsryggen, rompa og biceps! Blir nok bedre neste uke Hvor er du støl? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zakuro Skrevet 10. januar 2012 #2 Del Skrevet 10. januar 2012 Armene og ryggen. Klarer ikke rette ut armene skikkelig en gang, lol:P Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2012 #3 Del Skrevet 10. januar 2012 Armene og ryggen. Klarer ikke rette ut armene skikkelig en gang, lol:P Haha, den der hadde jeg forrige uke! Brukte sånn vibrerende massasjemaskin mens jeg sakte retter ut armen, etter en 10 minutter gikk det xD Men hvis jeg la den i bøy i 10 minutter måtte jeg jobbe hardt for å få den rett igjen så passet bare på å holde den rett nesten hele tiden så gikk det fint! Denne uken har jeg ikke noe sånt i det hele tatt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2012 #4 Del Skrevet 10. januar 2012 I dag- lår og mage. Vanvittig slitsom øvelse på trening i går - "harehopp" - lave hopp i sittende på huk-stilling med høy intensitet. Hei melkesyre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kitty_katt Skrevet 10. januar 2012 #5 Del Skrevet 10. januar 2012 Bakside lår, legger og skuldre :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sailor Skrevet 10. januar 2012 #6 Del Skrevet 10. januar 2012 Rumpa, lårene og leggene. Auuuuuu!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
isbiten. Skrevet 10. januar 2012 #7 Del Skrevet 10. januar 2012 I dag er det magen og rumpa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Enigma90 Skrevet 11. januar 2012 #8 Del Skrevet 11. januar 2012 Jeg er fryktelig stiv i lår, rumpe og de skrå magemusklene. Det er et rent h*lvete å komme seg opp trapper, reise seg og sette seg ned. Men forhåpentligvis er det verdt det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^littletoomuch Skrevet 11. januar 2012 #9 Del Skrevet 11. januar 2012 (endret) Lår,rumpe og mage. Begynner heldigvis å avta litt, så nå erre påan igjen i morgen Editor: leif Endret 11. januar 2012 av ^littletoomuch Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jerod Skrevet 11. januar 2012 #10 Del Skrevet 11. januar 2012 Lårene! Klarer så vidt å bøye meg! Gjør det noe om man trener selv om man er støl? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cupcakes Skrevet 11. januar 2012 #11 Del Skrevet 11. januar 2012 Magen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå