Gå til innhold

Hvor er du støl?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det trenes som fy nå! Alle skal i gang med sitt prosjekt for å få sommerkroppen 2012! Det er jo tross alt vår siste kjangse hvis jorden går under senere i år! ;p

Så, 3 treningsøkter inn i året. Støl i armene, baksiden av lårene, magemusklene, øvre ryggmusklene, nakkemusklene, korsryggen, rompa og biceps! Blir nok bedre neste uke

Hvor er du støl?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Armene og ryggen. Klarer ikke rette ut armene skikkelig en gang, lol:P

Haha, den der hadde jeg forrige uke! Brukte sånn vibrerende massasjemaskin mens jeg sakte retter ut armen, etter en 10 minutter gikk det xD Men hvis jeg la den i bøy i 10 minutter måtte jeg jobbe hardt for å få den rett igjen så passet bare på å holde den rett nesten hele tiden så gikk det fint! Denne uken har jeg ikke noe sånt i det hele tatt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag- lår og mage. Vanvittig slitsom øvelse på trening i går - "harehopp" - lave hopp i sittende på huk-stilling med høy intensitet. Hei melkesyre :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er fryktelig stiv i lår, rumpe og de skrå magemusklene. Det er et rent h*lvete å komme seg opp trapper, reise seg og sette seg ned. Men forhåpentligvis er det verdt det! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lår,rumpe og mage. Begynner heldigvis å avta litt, så nå erre påan igjen i morgen ;)

Editor: leif

Endret av ^littletoomuch
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...