Gjest EryMax Skrevet 20. januar 2012 #61 Del Skrevet 20. januar 2012 Her er en speiderstrek hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruN Skrevet 20. januar 2012 #62 Del Skrevet 20. januar 2012 Du er fylt 18, er du ikke? Da trenger du ikke din mors tillatelse til å dra noe sted. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest EryMax Skrevet 20. januar 2012 #63 Del Skrevet 20. januar 2012 Jeg kan ikke betale noen ting over nett, da jeg ikke har Visakort. Fordi moren min ikke lar meg ha det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruN Skrevet 20. januar 2012 #64 Del Skrevet 20. januar 2012 (endret) Det kan du skalffe deg selv, siden du er over 18. Litt sent NÅ, men for senere kan det være greit å ha. Kontakt banken din! Jeg synes det er dårlig av moren din å ikke la deg dra. Har hun gitt noen grunn for det? Endret 20. januar 2012 av FruN 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest EryMax Skrevet 20. januar 2012 #65 Del Skrevet 20. januar 2012 Jeg har vært i kontakt med banken, men det var også moren min dagen etterpå. Å sa at jeg skulle ikke ha kort allikevel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruN Skrevet 20. januar 2012 #66 Del Skrevet 20. januar 2012 Er du underlagt formynder? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest EryMax Skrevet 20. januar 2012 #67 Del Skrevet 20. januar 2012 Jeg vet da faen, jeg blir sprø av å leve sånn her. Hun drar på MC treff hver jævla helg om sommeren. Å så får ikke jeg dra på så mye som en tur på et år Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruN Skrevet 20. januar 2012 #68 Del Skrevet 20. januar 2012 Har noen sagt du ikke får bestemme selv, at du ikke er myndig? Om du drar i banken, må du fortsatt ha med deg moren din eller noen andre for å ta ut penger f.eks? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest EryMax Skrevet 20. januar 2012 #69 Del Skrevet 20. januar 2012 Å uansett så er det utrolig vanskelig å umyndiggjøre noen. Det gjøres nesten ikke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest EryMax Skrevet 20. januar 2012 #70 Del Skrevet 20. januar 2012 Nei jeg får ikke ha noe annet enn et sånn Visa Electron kort som jeg bare kan bruke i minibank og butikk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruN Skrevet 20. januar 2012 #71 Del Skrevet 20. januar 2012 Jeg forstår ikke hvordan banken kan neskte deg Visakort bare fodri moren din ikke vil du skal ha det. Er du myndig, skal ikke hun ha noe å si på det.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruN Skrevet 20. januar 2012 #72 Del Skrevet 20. januar 2012 Til moren til EryMax: :kjefte: :kjefte: :kjefte: :kjefte: :kjefte: :kjefte: :kjefte: 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest EryMax Skrevet 20. januar 2012 #73 Del Skrevet 20. januar 2012 Jeg er kanskje myndig, men jeg er ikke noe annet enn en dum drittunge i øynene til moren min. Jeg hater henne egentlig ganske mye, å det er en egenandel på 580 kr på turen. Flybillettene blir til og med kanskje dekket av forbundet Hadde jeg fortsatt vært under Bufetat sin omsorg. Så kunne jeg ha søkt om støtte fra Bufetat til å vært med på turen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruN Skrevet 20. januar 2012 #74 Del Skrevet 20. januar 2012 580kr?? Det er INGENTING for en tur! SÆRLIG om reise kan/vil bli helt eller delvis dekket! Har du snakket med speiderleder om dette forresten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest EryMax Skrevet 20. januar 2012 #75 Del Skrevet 20. januar 2012 I fjor betalte jeg bare 580 å så dekket gruppa flybilletter. Å gruppa fikk igjen pengene fra forbundet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruN Skrevet 20. januar 2012 #76 Del Skrevet 20. januar 2012 Jeg synes moren din i det minste kan gi deg en skikkelig grunn. Om du har pengene på din konto, ser jeg ingen grunn til at du ikke kan bruke de som du vil. Moren din må og forstå at du er per definisjon et voksent menneske grunnet alderen din, om hun ikke vil godta det på andre måter. Hvorfor mener ho du ikke er voksen? Fordi du bor hjemme? Bestevenninna mi har barn med en 27 år gammel mann som fortsatt bor hos besteforeldrene sine (hvor han er vokst opp). Det betyr ikke at han er en drittunge... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest EryMax Skrevet 20. januar 2012 #77 Del Skrevet 20. januar 2012 Moren min er en selvopptatt kjerring, som egentlig ikke burde ha barn i det hele tatt. Jeg har nok penger til å betale avgifta på 580 kr, jeg handler det jeg vil på butikken. Hun prøver bare å bestemme over meg siden hun sitter på min nettbank. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest EryMax Skrevet 20. januar 2012 #78 Del Skrevet 20. januar 2012 Nå er fristen for å delta på roverkongressen gått ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruN Skrevet 20. januar 2012 #79 Del Skrevet 20. januar 2012 Ingen sjans å snakke med de ansvarlige på mandag? Forklare situasjonen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest EryMax Skrevet 20. januar 2012 #80 Del Skrevet 20. januar 2012 Snakke med de i Ålesund? når påmeldingen er stengt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg