Gå til innhold

EryMax selvbiografiske patologiske leksikon og andre rare ting


Gjest EryMax

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg er helt normal - det er bare resten av verden som ikke skjønner at jeg faktisk er Napoléon...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi kjører til Halsa i begravelse på Tirsdag. Jeg gruer meg til bilturen pga et stykk smertefullt kne og problemer med bilsyke. Må nok også til fastlegen, pga munnsopp og jeg har gått tom for munnsopp medisin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest odisi73

Ønsker deg lykke til Ery :klemmer: det går nok bra med kjøringen selv om det er ubehagelig.

Men trodde du kunne kjøpe munnsopp medisin reseptfritt på apoteket :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mødre som skal sette kjepper i hjulene for drømmene til barna.

Det har seg slik at jeg har drevet som aktiv speider i mange år, å i speiderforbundet mitt hvert år i februar så har vi en kongress for oss store speidere som kalles roverkongress. Da møtes rovere fra hele landet til kongress og sosialt samvær, i fjor var vi i Oslo å hadde kongress å det var det koseligste jeg har vært med på. Nå har jeg sagt at jeg har så lyst å reise nedover til Ålesund der kongressen skal være i år. Jeg har også en kompis i Ålesund som skal ta meg med på tur å vise meg områdene rundt. Dette er en fotografi kompis, så vi skal på fotosafari blant annet på Alnes Fyr og Devold industrier. Jeg har penger til å reise, da jeg har 3 forskjellige sparekontoer der det står endel penger. Å drømmen min er å reise hjem med hurtigruta, men moren min påstår at jeg ikke klarer å komme meg ombord når den skal gå. Jeg har reist med hurtigruta flere ganger og har aldri kommet for sent ombord. Jeg føler meg skikkelig som det 5 hjulet på vogna, det som ikke skal være der og alle helst vil ha bort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Samboeren min er gammel speider. Høres fint ut :)

Har du noen mulighet til å bare trumfe dette igjennom? Jeg synes ikke det høres riktig ut at du ikke skal dra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest odisi73

Håper du maser sånn på moren din at hun sender deg av gårde med fart :fnise: Det hørtes skikkelig koslig ut og :jepp:

Søsteren min gikk i speideren når vi var små,jeg gikk i turnen i alle år og spilte volleyball og fotball.

Jeg kan til og med turne enda,ungene er kjempe imponert :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...