Gå til innhold

EryMax selvbiografiske patologiske leksikon og andre rare ting


Gjest EryMax

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest EryMax

Kom nettopp tilbake fra legen. Å hun sa jeg har enda en betennelse i kneet, med abscess denne gangen. Å hun ville ikke sette meg på antibiotika pga sist fikk jeg den e.coli infeksjonen som jeg holdt på å havne på sykehuset med. Begynne å skjære i den ville hun heller ikke, så jeg måtte henvises til kirurgisk poliklinikk igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest odisi73

Hei Ery :klemmer: jeg håper du får en fin dag med Brownies og is.

Måtte det dumme kneet ditt bli bra igjen og at du får det bra i den nye leiligheten din.

Det er alltid gøy å ha noe å se frem til,spesielt når våren er her så trenger vi en ny giv i livet på en måte.

Syns du er ganske tøff jeg med alt det du må stå imot,men jeg er sikker på at det styrker deg i løpet av livet :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest EryMax

Nå var det vist min feil at det ikke ble overtakelse idag. Det var min feil at lånspapirene ble sendt feil. Alt er alltid min feil. Dumme mamma. Jeg sa jeg aldri hadde sett noen papirer fra Lindorf, men hun mente jeg løy. Jeg ville ikke ha løyet om det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest EryMax

Da har jeg fått nøklene til overtagelsesdato. Det gikk fort fra jeg fikk ny kontrakt på lånet, så jeg rakk opprinnelig overtakelse. Innflyttinga vil begynne i morgen. Skal ta noen bilder av kåken uten møbler så får dere se.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har ikke en dritt å si!

Selvfølgelig, om man vil ha alt 100% gjennomført, betyr det noe, men rent praktisk sett har det ikke noe å si. Overhodet.

Kjøp det du vil/har råd til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men synes selv mørke hvitevarer går fint med innredning og, så... Men har du penger og mulighet til å kjøpe noe som er lik i fargen, kan det virke roligere for øyet, med tanke på at kjøkkenet er åpent..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...