Gå til innhold

EryMax selvbiografiske patologiske leksikon og andre rare ting

Gjest EryMax

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• 2 uker senere...
  • 2 måneder senere...
Gjest EryMax

Veldig lenge siden jeg har skrevet her nå. Jeg kan oppdatere dere litt ihvertfall. Jeg har vært utestengt en stund fra KG å på den stunden, så har jeg rukket å gjort noen veldig dumme valg. Jeg har rukket å vært på ferie hos farmor i Finnmark samt i Finland og i Sverige.

*sorry moderator for å bryte reglene nå*

Jeg prøvde å ta selvmord, å endte opp på sykehuset etter å ha tatt en overdose.

Jeg har kranglet endel med fosterfamilien og da spesielt deres datter som skriver alt mulig dritt om meg på facebook, men jeg orker ikke å bry meg om sånne tapere som holder på slik. Av og til føler jeg det som om at jeg holder på å bli kvalt, når jeg tenker på livet mitt nå for tiden. Mamma har reist til Russland å blir borte til 15.august og pappa har dratt på sjøen å blir der i 6 uker. Jeg føler at jeg ikke har noen jeg kan dra på besøk til å prate med. Jeg vil bare være normal, jeg vil ikke være dumme, stygge Ery som alltid gjør alt galt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest EryMax

Tusen takk Gia, vet du at kakao kokt på ordentlig kokesjokolade med laktoseredusert melk er best? Laktoseredusert melk er mye søtere på smak, så man trenger ikke bruke så mye sukker. Å så skal man ha en klatt Melange oppi også. Å karamellsaus på kremen, nam nam.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest odisi73

:klem: sender deg en supergod klem og en luftpost med masse positiv energi :kose:

Håper det går bedre med deg fremover,stå på Ery og det er fint du er tilbake her :klem1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse
Gjest odisi73

Jeg har så lyst å sy meg forkle jeg

Kan du sy eller har du symaskin så er det bare å sette igang.

Jeg kan ingenting håndarbeide og har helller ingen tolmodighet med slikt :smilorange:

Ha en fin dag Ery.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...