Gå til innhold

EryMax selvbiografiske patologiske leksikon og andre rare ting

Gjest EryMax

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Skulle ønske jeg ikke fantes. Det eneste jeg er er en byrde. Jeg får kjeft for å nevne speiderturen, det blir påstått at jeg ikke kan noen ting. Hva faen har en speidertur med en oppvaskmaskin å gjøre? jeg er vist ikke moden nok til noe som helst

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva HAR de to tingene med hverandre å gjøre??? Mora di som mener du ikke kan dra på tur fordi du ikke tar oppvaska??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det synes jeg du skal! (...også tror jeg den godeste Giacomo kommer til å være helt enig :ler:)

Hvordan er mulighetene dine for å flytte litt vekk fra moren din, Ery? (mulig jeg spør om noe dumt og innlysende nå, men jeg kjenner jo ikke til situasjonen din :) ) Jeg synes det høres ut som om du hadde hatt godt av litt avstand, det virker liksom ikke som om HUN er den umodne her...

Håper det ordner seg uansett hva du velger. :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nuppdupp

kan du bli helt frisk da? moren din kan ikke stoppe et visakort uten at du er umyndiggjort. det at moren din har nettbanken din virker veldig merkelig. er det noe du ikke forteller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 måneder senere...

Annonse

Gjest EryMax

Nå er det jammen meg lenge siden jeg ar skrevet noe i denne dagboken.

Det jeg har gjort de siste 2 månedene er at jeg har vært syk(E. coli infeksjon), jeg har begynt full opptrening av kneet og sist men ikke minst jeg har kjøpt meg helt egen leilighet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest EryMax

Jeg kjenner det kommer til å bli jævlig bra med egen kåk. Da slipper jeg masinga til muttern og fattern.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest EryMax

Det gjør jeg også. Jeg hadde bursdag på onsdag for ei uke siden, jeg fikk kaffekopper og bestikk :sukk:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest EryMax

Idag har Ery vært flink å trent, først hadde jeg 15 min oppvarming på spinningsykkel og 3x10 serier i beinpressmaskin med venstre kneet helt på 20 kg. Til slutt litt balanse og trening med ball. Når jeg skulle ta bussen hjem, så kom lærinnen min fra ungdomsskolen gående forbi å lurte på om jeg ville være med henne og eleven hennes å gå, siden eleven bor ikke så langt unna meg så ble jeg med. Det ble 2,5 km på ren asfalt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mot i brystet, vett i pannen, stål i bein og armer! :plystre::romeo:

Dette hørtes både sunt og hyggelig ut!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...