FruN Skrevet 20. januar 2012 #81 Del Skrevet 20. januar 2012 Ville tro de fortsatt sitter på kontoret.. Ring og hør! Da har du ihvertfall prøvd... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest EryMax Skrevet 21. januar 2012 #82 Del Skrevet 21. januar 2012 Skulle ønske jeg ikke fantes. Det eneste jeg er er en byrde. Jeg får kjeft for å nevne speiderturen, det blir påstått at jeg ikke kan noen ting. Hva faen har en speidertur med en oppvaskmaskin å gjøre? jeg er vist ikke moden nok til noe som helst Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruN Skrevet 21. januar 2012 #83 Del Skrevet 21. januar 2012 Hva HAR de to tingene med hverandre å gjøre??? Mora di som mener du ikke kan dra på tur fordi du ikke tar oppvaska?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest EryMax Skrevet 21. januar 2012 #84 Del Skrevet 21. januar 2012 Ja det og så er jeg vist skrekkelig umoden. Jeg var på roverkongress i fjor å det gikk kjempefint Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruN Skrevet 22. januar 2012 #85 Del Skrevet 22. januar 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest EryMax Skrevet 22. januar 2012 #86 Del Skrevet 22. januar 2012 I fjor satt jeg hele natten sammen med ei som hadde astmaanfall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest EryMax Skrevet 24. januar 2012 #87 Del Skrevet 24. januar 2012 Jeg tror kanskje jeg heller satser på å spare disse pengene for roverkongress, å reiser på speiderleir i Danmark Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruN Skrevet 24. januar 2012 #88 Del Skrevet 24. januar 2012 God ide! Da kan du bli frisk før du drar noe sted! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 24. januar 2012 #89 Del Skrevet 24. januar 2012 Det synes jeg du skal! (...også tror jeg den godeste Giacomo kommer til å være helt enig ) Hvordan er mulighetene dine for å flytte litt vekk fra moren din, Ery? (mulig jeg spør om noe dumt og innlysende nå, men jeg kjenner jo ikke til situasjonen din ) Jeg synes det høres ut som om du hadde hatt godt av litt avstand, det virker liksom ikke som om HUN er den umodne her... Håper det ordner seg uansett hva du velger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest EryMax Skrevet 24. januar 2012 #90 Del Skrevet 24. januar 2012 Ja burde vel flytte, vi har jo egentlig kranglet siden foreldrene mine ble skilt når jeg skulle begynne i 3.klasse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Giacomo_P Skrevet 24. januar 2012 #91 Del Skrevet 24. januar 2012 Du skulde nok flytte langt vekk fra din mor, ja. Men først og fremst blive helt frisk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dalacin Skrevet 24. januar 2012 #92 Del Skrevet 24. januar 2012 Nemlig det Giacomo, men så var det med å bli helt frisk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nuppdupp Skrevet 25. januar 2012 #93 Del Skrevet 25. januar 2012 kan du bli helt frisk da? moren din kan ikke stoppe et visakort uten at du er umyndiggjort. det at moren din har nettbanken din virker veldig merkelig. er det noe du ikke forteller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest EryMax Skrevet 25. mars 2012 #94 Del Skrevet 25. mars 2012 Nå er det jammen meg lenge siden jeg ar skrevet noe i denne dagboken. Det jeg har gjort de siste 2 månedene er at jeg har vært syk(E. coli infeksjon), jeg har begynt full opptrening av kneet og sist men ikke minst jeg har kjøpt meg helt egen leilighet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest EryMax Skrevet 26. mars 2012 #95 Del Skrevet 26. mars 2012 Jeg kjenner det kommer til å bli jævlig bra med egen kåk. Da slipper jeg masinga til muttern og fattern. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 26. mars 2012 #96 Del Skrevet 26. mars 2012 Egen leilighet? Grattis EryMax! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruN Skrevet 26. mars 2012 #97 Del Skrevet 26. mars 2012 Til og med jeg gleder meg til du flytter, Ery! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest EryMax Skrevet 27. mars 2012 #98 Del Skrevet 27. mars 2012 Det gjør jeg også. Jeg hadde bursdag på onsdag for ei uke siden, jeg fikk kaffekopper og bestikk 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest EryMax Skrevet 29. mars 2012 #99 Del Skrevet 29. mars 2012 Idag har Ery vært flink å trent, først hadde jeg 15 min oppvarming på spinningsykkel og 3x10 serier i beinpressmaskin med venstre kneet helt på 20 kg. Til slutt litt balanse og trening med ball. Når jeg skulle ta bussen hjem, så kom lærinnen min fra ungdomsskolen gående forbi å lurte på om jeg ville være med henne og eleven hennes å gå, siden eleven bor ikke så langt unna meg så ble jeg med. Det ble 2,5 km på ren asfalt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 29. mars 2012 #100 Del Skrevet 29. mars 2012 Mot i brystet, vett i pannen, stål i bein og armer! Dette hørtes både sunt og hyggelig ut! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg