Gå til innhold

EryMax selvbiografiske patologiske leksikon og andre rare ting

Gjest EryMax

Anbefalte innlegg

Beklager for en forferdelig dårlig og fantasiløs tittel på dagboka. Her kommer det endel innlegg om meg og min litt uvanlige tankegang. Hva jeg gjør og driver med. Mine seriøst sære interesser og div andre morsomheter. Jeg vet ikke engang hva jeg skal skrive i dagboken, men det kommer nok når jeg finner noe å skrive om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da har jeg fått vite at oldemor skal begraves på tirsdag. Hun skal begraves i en kirke som ligger et par timer unna med bil. Så da blir det et helt kjøran. Jeg er ikke så glad i å reise med bil, å foretrekker båt,tog eller fly.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får se, kanskje jeg hiver meg på hurtigbåten dagen før. Så får jeg gudmoren min eller mannen hennes til å hente meg på kaien, siden de ikke bor så langt unna der begravelsen skal være. Jeg er litt lei av å få sånne her typer beskjeder på facebook. Det går fortsatt å ringe folk om slike nyheter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå har jeg vist klart det store, jeg har ødelagt forstå noe uinteressant tråden fordi jeg sa meg i mot o store Corto Maltese og kalte hun her ADA-Casey-Novak-law-and-order-svu-1065083_267_400.jpg

For en neger. Så nå er den vist ødelagt, kanskje jeg burde slutte på KG ettersom jeg bare ødelegger alt?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å det viser seg jo også at ordet neger har stått i bokmålsordboka for 2004 2004: Bokmålsordboka: «Neger m3 (gj. ty.og fr fra sp og port. negro ’svart’) person som tilhører el. Opprinnelig kommer fra folkeslag med svart el. Mørkebrun hudfarge som befolker Afrika sør for Sahara (brukes ofte neds)»[2] Så jeg skjønner ikke helt hva jeg skal gjøre for å ikke fornærme noen?

Endret av EryMax
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Det er sunt å være rar

Særlig hvis det er en danske eller svenske som sier at du er det!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...