Gå til innhold

Spørreundersøkelse


kræsjbang

Hva synes du om ikke-vestlig innvandring ?  

30 stemmer

  1. 1. Hva synes du om ikke-vestlig innvandring ?

    • Er du i mot ikke-vestlig innvandring ?
      21
    • Er du for ikke-vestlig innvandring ?
      9


Anbefalte innlegg

1. Arbeidsinnvandring = Vestlig innvandring. Her regnes øst-Europa med, da det ikke lenger er noen Berlin-mur som for 23 år siden. Ikke-vestlige innvandring er, satt på spissen, det samme som å importere NAV-klienter. Svært få jobber, og de som jobber blir i gjennomsnitt uføretrygdet etter 12 år.

2. Ikke-vestlig innvandring er ofte synonymt med asylinnvandring med påfølgende familiegjenforening.

Jeg laget en undersøkelse ,med et veldig enkelt svar; JA eller NEI. Og her er spørsmålet, er du for eller i mot IKKE-VESTLIG INNVANDRING ?

Ikke helt korrekt, norge importerer mange ingeniører fra India, det er ikke et vestlig land.

Men ellers er jeg enig i at familiegjenforening er et av de største problemene både med innvandring og for å få en god integrering.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du kan ikke bare dikte opp definisjoner hvis du mener å lage en seriøs undersøkelse.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

fastlegen min er fra afrika, øyelegen min er fra asia. jeg hadde foreleser fra asia og kjenner en sykepleier fra asia.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Er du for eller i mot ikke-vestlig innvandring ?"

Hvilke(t) ord er det du ikke forstår ?

Dine svaralternativer er det jeg ikke forstår.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dine svaralternativer er det jeg ikke forstår.

Fordi de står i spørsmålsform . Eller fordi du ikke vil ?

Endret av sebastianen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

fastlegen min er fra afrika, øyelegen min er fra asia. jeg hadde foreleser fra asia og kjenner en sykepleier fra asia.

Ja, og hva så ?

Jeg spør kun om du er for eller i mot ikke-vestlig innvandring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, og hva så ?

Jeg spør kun om du er for eller i mot ikke-vestlig innvandring.

jeg prøvde bare å fortelle at ikke alle ikke-vestlige innvandrere er nav-klienter.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dine svaralternativer er det jeg ikke forstår.

Fordi det ikke finnes et gå-rundt-rundt-grøten-mens-vi-holder-hender-og-synger-barn-av-regnbuen-uten-å-måtte-forholde-seg-til-virkeligheten-alternativ ?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg prøvde bare å fortelle at ikke alle ikke-vestlige innvandrere er nav-klienter.

Det vet jeg utmerket godt, hvis du ser etter en gang til, vil du oppdage deler av en setning der det står "satt på spissen"!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Verecundus

1. Arbeidsinnvandring = Vestlig innvandring. Her regnes øst-Europa med, da det ikke lenger er noen Berlin-mur som for 23 år siden. Ikke-vestlige innvandring er, satt på spissen, det samme som å importere NAV-klienter. Svært få jobber, og de som jobber blir i gjennomsnitt uføretrygdet etter 12 år.

2. Ikke-vestlig innvandring er ofte synonymt med asylinnvandring med påfølgende familiegjenforening.

Jeg laget en undersøkelse ,med et veldig enkelt svar; JA eller NEI. Og her er spørsmålet, er du for eller i mot IKKE-VESTLIG INNVANDRING ?

Kilder er oppskrytt eller?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi de står i spørsmålsform . Eller fordi du ikke vil ?

Fordi det nærmest er umulig å være imot eller for en så stor gruppe med mennesker.

Med å være imot så blir jeg imot meg selv og min familie som går på skole og jobber samt en større andel som lever på samme måte her i Norge som Ikke vestlige invanderere, jeg er heller ikke for all ikke-vestlig invandring som oppbevaring av mulla krekar eller andre idioter med mangel på vilje og lyst til å respektere de norske lover og regler eller intresse for noe form for intergrering!

Problemet sånn som jeg ser det er mengden på innvandrere som blir tatt inni landet og manglende ressurser.

Jeg sier ikke at bakgrunn og traumatiske opplevelser er unnskyldning for drive med voldtekt, gjeng oppgjør eller annen kriminell handling, men fakta er jo at mange har vært vitne til mye ola nordmann ikke kan forstå eller begripe. Mange av disse menneksene blir satt på asylmottak i sammen med hverandre med fri tilgang til å bevege seg rundt i resten av samfunnet, lange ventetider og lite ressurser til å følge opp disse.

Endret av Gullskje
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fordi det nærmest er umulig å være imot eller for en så stor gruppe med mennesker.

Med å være imot så blir jeg imot meg selv og min familie som går på skole og jobber samt en større andel som lever på samme måte her i Norge som Ikke vestlige invanderere, jeg er heller ikke for all ikke-vestlig invandring som oppbevaring av mulla krekar eller andre idioter uten mangel på vilje og lyst til å respektere de norske lover og regler eller inresse for noe form for intergrering!

Da skjønner jeg hva du mener , det er ikke så lett å svare ja eller nei.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For meg blir svaralternativene for unyanserte. Jeg er verken "mot" eller "for" ikke-vestlig innvandring uten forbehold.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan like godt spørre meg hvor lang en strikk er.

For oss som ikke beveger seg i Frp land med enkle klare svar på sammensatte spørsmål så blir spørreundersøkelsen din for unyansert.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Du kan like godt spørre meg hvor lang en strikk er.

For oss som ikke beveger seg i Frp land med enkle klare svar på sammensatte spørsmål så blir spørreundersøkelsen din for unyansert.

Hva har dette med FrP å gjøre ?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeesus..

Ta med flere alternativer og skill for all del mellom arbeidsinnvandring, familiegjenforening og asyl/flyktningeinnvandring. Jeg er mot at kriminelle og økonomiske flyktninger fre ikke vestlige land kommer hit og får familien sendt hit på trygd. Jeg er FOR arbeidsinnvandring, uavhengig av opphavsland.

Hva mener du at de får familien sin på trygd? det er totalt feil.

gå in på UDI sine nett sider så får du vite hvilken krav som stilles for å få familien hit. Man ¨må jobbe og tjene en viss bleøp og klare å forsørge familien sin for å få dem til norge, hvis ikke så får dem avslag. Har en kollega som har thai dame, hver gang de skal søke på oppholdstillatellse så må han ta med intektspapirer, til politiet.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er helt klart imot, det er ikke noen tvil eller spørsmål rundt dette. Men jeg får ikke stemt. Og jeg har kjent og vært venninne med muslimske jenter, men det var før de begynte med hijab! Jeg er forresten jurist.....

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...