Gå til innhold

Spørreundersøkelse


kræsjbang

Hva synes du om ikke-vestlig innvandring ?  

30 stemmer

  1. 1. Hva synes du om ikke-vestlig innvandring ?

    • Er du i mot ikke-vestlig innvandring ?
      21
    • Er du for ikke-vestlig innvandring ?
      9


Anbefalte innlegg

Nå i disse tider skrives det ganske krasse, og tidvis usaklige, innlegg både her og i andre fora. Om innvandringen til Norge, og hvilke konsekvenser det vil får for Norge, og hvilke konsekvenser vi allerede ser.

Er du for eller i mot ikke-vestlig innvandring ? Skriv gjerne en kort begrunnelse.

Endret av kræsjbang
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva med å ha en undersøkelse med mer enn ett svar?

Det ble noe feil med pollen, og det er redigert nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Spørsmålene dine mangler svaralternativer.

HÆ ?

Enten er man for, eller så er man i mot ikke-vestlig innvandring. Hvilke svaralternativer vil du ha da, slike so dette ?

Kanskje.

Bare på søndag.

Av og til.

Det gir jo ingen mening. Det blir litt som dama som "var litt gravid". Skjønner ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei, jeg er ikke i mot innvandring ,men synes det skulle hvert strengere kontroller, bedre oppfølging og en lavere grense for og bli sendt ut igjen, og da kan jeg ikke sette kryss på noen av alternativene du har her. det er liksom ikke ennten eller

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeesus..

Ta med flere alternativer og skill for all del mellom arbeidsinnvandring, familiegjenforening og asyl/flyktningeinnvandring. Jeg er mot at kriminelle og økonomiske flyktninger fre ikke vestlige land kommer hit og får familien sendt hit på trygd. Jeg er FOR arbeidsinnvandring, uavhengig av opphavsland.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

HÆ ?

Enten er man for, eller så er man i mot ikke-vestlig innvandring. Hvilke svaralternativer vil du ha da, slike so dette ?

Kanskje.

Bare på søndag.

Av og til.

Det gir jo ingen mening. Det blir litt som dama som "var litt gravid". Skjønner ?

innvandring er da ikke bare et spøørsmål om ja eller nei. skal vi ha kriminelle innvandrere her? hva med innvandrere som er helt lovlydige, trivelige og tilpasser seg Norge?

jeg skulle gjerne sparket ut innvandrere som voldtar eller gjør annen kriminalitet. både fastlegen min og øyelegen min er innvandrere og de er flotte, dyktige mennesker som jeg selvsagt ikke er motstander av.

Endret av Kråkesaks
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

HÆ ?

Enten er man for, eller så er man i mot ikke-vestlig innvandring. Hvilke svaralternativer vil du ha da, slike so dette ?

Kanskje.

Bare på søndag.

Av og til.

Det gir jo ingen mening. Det blir litt som dama som "var litt gravid". Skjønner ?

Se på pollen du har laget.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest henriett3

HÆ ?

Enten er man for, eller så er man i mot ikke-vestlig innvandring. Hvilke svaralternativer vil du ha da, slike so dette ?

Kanskje.

Bare på søndag.

Av og til.

Det gir jo ingen mening. Det blir litt som dama som "var litt gravid". Skjønner ?

Den nederste likte jeg! :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

innvandring er da ikke bare et spøørsmål om ja eller nei. skal vi ha kriminelle innvandrere her? hva med innvandrere som er helt lovlydige, trivelige og tilpasser seg Norge?

jeg skulle gjerne sparket ut innvandrere som voldtar eller gjør annen kriminalitet. både fastlegen min og øyelegen min er innvandrere og de er flotte, dyktige mennesker som jeg selvsagt ikke er motstander av.

Når spørsmålet er om du er for eller mot ikke-vestlig innvandring, så er det et "bare et spøørsmål om ja eller nei".

Seriøst folkens, SÅ avansert er det ikke.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du klarer jo ikke å ordlegge deg og stille et spørsmål riktig engang!

"Er du for eller i mot ikke-vestlig innvandring ?"

Hvilke(t) ord er det du ikke forstår ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Når spørsmålet er om du er for eller mot ikke-vestlig innvandring, så er det et "bare et spøørsmål om ja eller nei".

Seriøst folkens, SÅ avansert er det ikke.

Takk, det var dette jeg forsøkte å få frem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Er du for eller i mot ikke-vestlig innvandring ?"

Hvilke(t) ord er det du ikke forstår ?

Problemet her er jo at du ikke skjønner at folk savner svaralternativer slik at man kan nyansere litt. For eksempel er arbeidsinnvandring og familiegjenforening to helt forskjellige ting og som har forskjellige konsekvenser for samfunnet.

Men, men, du får jo velge selv, men du får heller ingen seriøs debatt av et sort/hvitt opplegg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er mot dagens innvandringspolitikk. Men ikke mot innvandring sånn i det store og hele.

Jeg er også mot dagens integreringspolitikk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Problemet her er jo at du ikke skjønner at folk savner svaralternativer slik at man kan nyansere litt. For eksempel er arbeidsinnvandring og familiegjenforening to helt forskjellige ting og som har forskjellige konsekvenser for samfunnet.

Men, men, du får jo velge selv, men du får heller ingen seriøs debatt av et sort/hvitt opplegg.

1. Arbeidsinnvandring = Vestlig innvandring. Her regnes øst-Europa med, da det ikke lenger er noen Berlin-mur som for 23 år siden. Ikke-vestlige innvandring er, satt på spissen, det samme som å importere NAV-klienter. Svært få jobber, og de som jobber blir i gjennomsnitt uføretrygdet etter 12 år.

2. Ikke-vestlig innvandring er ofte synonymt med asylinnvandring med påfølgende familiegjenforening.

Jeg laget en undersøkelse ,med et veldig enkelt svar; JA eller NEI. Og her er spørsmålet, er du for eller i mot IKKE-VESTLIG INNVANDRING ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...