Gå til innhold

God og rimelig søskenvogn?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei, vi venter et barn til snart, 22mnd etter nr1. Helst skal vi kunne ha begge i bare en vogn. Gangen vår er for smal til å ha de to ved siden av hverandre. Nå har vi sett på forskjellige vogner, men er litt paff - noen er kjempedyre, andre ser rett og slett ubehagelig ut for barna. Tanken er at det skal kunne gå an for barna å sove i vognen, det må gå an å ha et tett regntrekk over (bor på Vestlandet) og den skal selvfølgelig være temmelig stødig. Ellers hadde det vært kjekt om det finnes plass til både bag og et sittende barn. Finnes slike løsninger?

Vi har en Easywalker, men den har ikke vært det beste kjøpet kanskje. Lurer nå på denne løsningen fra Phil & Teds og denne rare saken fra Choppi. Begge ser ikke spesielt stødige ut, jeg ser ikke for meg hvordan to barn skal kunne kjøres pent med en trehjuling?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg ville gått for denne fra Mountain Buggy +one eller en annen modell fra Phil&Ted Verve hvis du vil ha med to hjul foran. Beklager, trodde den hadde fire hjul, men det har den visstnok ikke nei. :sjenert:

Endret av onyx
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner at du er ute etter en smal vogn, men jeg vil anbefale Mountan Buggy. Den er ikke mye bredere enn enkeltvogner. Er du sikker på at dere ikke har plass til den?

Den er ganske dyr, men veldig god. Og du kan finne den brukt på finn.no med jevne mellomrom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...