Gå til innhold

Emmaljunga edge


Alma1978

Anbefalte innlegg

Dere som har emmaljunga edge (evt andre modeller). Hva er vanlig at følger med når man kjøper denne og hva er ekstrautstyr?

Det er bag og sportsvogn, men hva med regntrekk, stelleveske? Er det noe annet det går an å prøve å få på kjøpet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi har edge duo combi og fikk med regntrekket :) Innsektsnett ligger i kalesjen..

Tviler på at du får med noe ekstra som egentlig ikke følger med, iallefall hvis du handler i kjedebutikker som barnas hus osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har edge duo combi og fikk med regntrekket :) Innsektsnett ligger i kalesjen..

Tviler på at du får med noe ekstra som egentlig ikke følger med, iallefall hvis du handler i kjedebutikker som barnas hus osv.

samme her. Insektsnett og regntrekk var med - men ikke stellevesken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere som har emmaljunga edge (evt andre modeller). Hva er vanlig at følger med når man kjøper denne og hva er ekstrautstyr?

Det er bag og sportsvogn, men hva med regntrekk, stelleveske? Er det noe annet det går an å prøve å få på kjøpet?

Jeg har Emmaljunga City Cross. Regntrekk følger alltid med tror jeg, det samme gjør trekk til bag. Er en del av vogna. Myggnett er jo inkludert i vogna du skal ha (må kjøpes separat til City bag som jeg hadde). Vi kjøpte vogna i Sverige og da fikk vi med stelleveske og fotpose til sportsvogna, men har ikke hørt om noen som har fått med dette i Norge.

Når det er sagt så synes jeg godt man kan "forlange" å få med stellevekse gratis eller til halv pris hvis man kjøper vogn til full pris. Vi er ofte for dårlige på å prute i Norge. (Var på Elkjøp her om dagen og da var det en mann foran meg i køen som ville at aelger skulle gi han 500 kr i avslag på en vaskemaskin til 7000 kr. Selger ville ført ikke og sa at han ikke hadde myndighet til dette, men ga seg etter hvert og ga avslaget ;) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde denne vogna til førstemann, regntrekk og stormtrekk fulgte med både til bag og sporsdel. Insektsnett/solnett er innebygget i kalesjen. Jeg fikk stelleveske med på kjøpet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde aldri fått meg til å prute i en vanlig butikk...

Når jeg skal bruke over 8000 kr i en butikk, så synes jeg det er helt kurant å prøve å få med noe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uten å mase fikk jeg med regntrekk, trekk til bag og trekk til sportsvogn. Fikk inntrykk av at det var det som fulgte med uansett. Var fornøyd med det, så jeg prøvde meg ikke på noe mer. Det finnes et tykkere/bedre fottrekk til sportsvogn, men det var utenom. Det samme med stelleveske.

De sender meg vognen i posten og butikken dekker frakten. Dette var jeg så fornøyd med at jeg ikke gadd å spør om noe mer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...