Gå til innhold

Jada..her var det livat i kveld;¤


bippbipp

Anbefalte innlegg

Gjest Madam Felle

Ser nå ut som du er mørk på bildet chimp, men det kan jo være noe i veien med synet mitt etter jeg sminket meg så pent. :sjokk: Selv om ikke blippeliblupp synes det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ser nå ut som du er mørk på bildet chimp, men det kan jo være noe i veien med synet mitt etter jeg sminket meg så pent.  :sjokk:  Selv om ikke blippeliblupp synes det.

Jeg er mørk på bildet og mørk på hue', men meeeeeget BLÅNNN i sjela....!!! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madam Felle

Hva skla du med den da blippelilupp? tror du at du ser tøff ut med den? Det er jo bare en vanngønner da, men det har du sikkert ikke fått med deg, for du er jo mann. :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror Stænkis vil skyte chimpis...... uvisst a hvilken grunn!!! :o Tror det tryggeste jeg kan gjøre nå er luske ut av selskapet jeg.....

rygger skrekkslagent og neglebitende vekk, skjelvende i skinnbukseknærne....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror Stænkis vil skyte chimpis...... uvisst a hvilken grunn!!! :o  Tror det tryggeste jeg kan gjøre nå er luske ut av selskapet jeg.....

rygger skrekkslagent og neglebitende vekk, skjelvende i skinnbukseknærne....

Slapp av chlimpchlump..det er ikke deg jeg vil ta :evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

:o - repetisjon......

Jeg synes fremdeles det er litt lugubert her med alle disse truslene. Hvorfor ikke ta en felles skål for resten av juleferien, alle sammen?

:engel:

Skååååååål.....!

Så får vi samtidig lagd litt futt og fres her inne. Er jo helt dødt på de andre forumene, jo... hmpf!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...