Gå til innhold

gravid?


annehue26

Anbefalte innlegg

hei.. eg går på cerazette p-piller av og til så føler eg puppene mine blir større å tyngre å så er dei vanelige igjen å av og til da eg ligger på magen så er det litt ubehagelig eg har ikke mensen det har eg ikke hatt på ein stund men det er nok på grunnav dei pillene eg har ikke blitt gravid på cerazette før men det er noen som har blitt det før.. men eg har aldri fått større pupper eller ubehagelig å ligge på magen før.. pluss at eg har lagt på meg 7 kg på bare noen mnd er dette normalt eg merket nå at eg fikk klemt ut ein dråpe melk oxo er det normalt vist man ikke er gravid?? tenkte å kansje kjøpe test til uka for sikkerhetsskyld men gidder liksom ikke å kjøpe det vist detta er vanelig det eg spør om:s håper på gode svar:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Var ikke så lett å skjønne innlegget ditt når du ikke bruker komma, punktum eller avsnitt.

Men etter å ha lest gjennom 2-3 ganger tror jeg at jeg fikk med meg det meste.

Det er umulig for andre å vite om noen er gravid, det må det en test til for å få svar på. Men utifra det du beskriver virker det ikke som du er gravid. Uansett, kjøp en test du, den gir det det rette svaret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...