Fredslilja Skrevet 18. mars 2005 Forfatter #541 Del Skrevet 18. mars 2005 Tilbake :-) Jeg har vært syk i 1 1/2 uke med den dumme influensaen. Har aldri vært så syk som jeg kan huske. Har verket så i kroppen at jeg ikke har kunnet bevege meg, men nå heldigvis begynner jeg å komme meg litt på beina igjen. Det merkelige med denne sykdommen er at jeg har ikke mistet matlysten, istedet har jeg fått lyst på all mulig slags mat.. Alt fra mat jeg spiste når jeg var syk som liten (bokstavkjeks, tomatsuppe, Solo), til stekt fisk, til meksikansk gryterett. Skikkelig merkelig.. Ellers har jeg ikke fått gjort noe særlig annet enn å ligge i sengen å være syk... Men nå ser jeg frem til påske, som for det meste blir bestående av jobbing, men også litt vennetreff ol. Etter påske blir det å hoppe rett i praksis, som er det siste jeg gjør før jeg er ferdig sykepleier! Osj, som tiden har flydd! Men litt deilig også! Ser bare med glede fremover - har så masse å se fremtil! En Londontur, Spaniatur, koselig sommerjobb, masse fine avtaler med venner og familie! Føler meg lykkelig, rett og slett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Meteora Skrevet 19. mars 2005 #542 Del Skrevet 19. mars 2005 God påske Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 19. mars 2005 #543 Del Skrevet 19. mars 2005 Så flott at du føler deg lykkelig :D Det fortjener du,virkelig! God påske Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 19. mars 2005 #544 Del Skrevet 19. mars 2005 Godt at influensaen ser ut til å være i tilbakegang. Influensa er vond ,det. Så du skal jobbe en del i påsken? Du får vel mulighet til litt fri, håper jeg. Hvor lang praksisperiode skal du inn i etter påske? God helg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest baby-E Skrevet 23. mars 2005 #545 Del Skrevet 23. mars 2005 God påske, vennen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 23. mars 2005 #546 Del Skrevet 23. mars 2005 tusen takk for kjempe flotte ord her en dag tilbake Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 25. mars 2005 #547 Del Skrevet 25. mars 2005 Hei fredslilja Ønsker deg en fortsatt god påske. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 31. mars 2005 #548 Del Skrevet 31. mars 2005 Hei hei Håper alt står bra til med deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Meteora Skrevet 1. april 2005 #549 Del Skrevet 1. april 2005 Heia Håper du har det bra Er bare innom med et før jeg setter nesa mot Latvia.. God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 4. april 2005 #550 Del Skrevet 4. april 2005 Hei fredslilja Hvordan har du det? Håper livet leker for deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 8. april 2005 #551 Del Skrevet 8. april 2005 Lilja? Håper alt går bra, tenker på deg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest baby-E Skrevet 14. april 2005 #552 Del Skrevet 14. april 2005 hei hei! Er du her? om du kommer fram kan du få nystekte kanelboller av meg... neivel... Håper uansett alt er bra med deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Meteora Skrevet 15. april 2005 #553 Del Skrevet 15. april 2005 Hvor er det du gjemmer deg om dagen? God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bustetroll Skrevet 15. april 2005 #554 Del Skrevet 15. april 2005 måkke være borte! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fredslilja Skrevet 20. april 2005 Forfatter #555 Del Skrevet 20. april 2005 Jeg er her såvidt Livet mitt er så travelt om dagen! Jeg er midt inni min siste praksisperiode, jobber ved siden av og har masse som skjer ellers. Men skal prøve å komme innom boka mi (og deres) og få oppdatert litt snart. Takk for at dere holder liv i boka mi mens jeg peser videre! Klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 20. april 2005 #556 Del Skrevet 20. april 2005 Hyggelig å se deg her igjen. Regner med at det nærmer seg eksamenstid, og da er det alltid travelt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jinx Skrevet 21. april 2005 #557 Del Skrevet 21. april 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 21. april 2005 #558 Del Skrevet 21. april 2005 Men du har det bra da? Hørtes i alle fall sånn ut. DEt gjør meg glad å vite Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Meteora Skrevet 22. april 2005 #559 Del Skrevet 22. april 2005 Husk og slapp av litt innimellom også.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 22. april 2005 #560 Del Skrevet 22. april 2005 God helg, fredslilja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå