Gå til innhold

Langs veien....

Fredslilja

Anbefalte innlegg

Tilbake :-)

Jeg har vært syk i 1 1/2 uke med den dumme influensaen. Har aldri vært så syk som jeg kan huske. Har verket så i kroppen at jeg ikke har kunnet bevege meg, men nå heldigvis begynner jeg å komme meg litt på beina igjen. Det merkelige med denne sykdommen er at jeg har ikke mistet matlysten, istedet har jeg fått lyst på all mulig slags mat.. Alt fra mat jeg spiste når jeg var syk som liten (bokstavkjeks, tomatsuppe, Solo), til stekt fisk, til meksikansk gryterett. Skikkelig merkelig..

Ellers har jeg ikke fått gjort noe særlig annet enn å ligge i sengen å være syk... Men nå ser jeg frem til påske, som for det meste blir bestående av jobbing, men også litt vennetreff ol. Etter påske blir det å hoppe rett i praksis, som er det siste jeg gjør før jeg er ferdig sykepleier! Osj, som tiden har flydd! Men litt deilig også! Ser bare med glede fremover - har så masse å se fremtil! En Londontur, Spaniatur, koselig sommerjobb, masse fine avtaler med venner og familie! Føler meg lykkelig, rett og slett. :hjerter:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Godt at influensaen ser ut til å være i tilbakegang. Influensa er vond ,det.

Så du skal jobbe en del i påsken? Du får vel mulighet til litt fri, håper jeg.

Hvor lang praksisperiode skal du inn i etter påske?

God helg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest baby-E

hei hei!

Er du her? om du kommer fram kan du få nystekte kanelboller av meg...

neivel...

Håper uansett alt er bra med deg!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er her såvidt :wink:

Livet mitt er så travelt om dagen! Jeg er midt inni min siste praksisperiode, jobber ved siden av og har masse som skjer ellers. Men skal prøve å komme innom boka mi (og deres) og få oppdatert litt snart. Takk for at dere holder liv i boka mi mens jeg peser videre!

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hyggelig å se deg her igjen. Regner med at det nærmer seg eksamenstid, og da er det alltid travelt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...