-Fisken- Skrevet 17. februar 2005 #521 Del Skrevet 17. februar 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jinx Skrevet 18. februar 2005 #522 Del Skrevet 18. februar 2005 HALLELUJA!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Meteora Skrevet 18. februar 2005 #523 Del Skrevet 18. februar 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 21. februar 2005 #524 Del Skrevet 21. februar 2005 Innom med et ønske om ei god uke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fredslilja Skrevet 22. februar 2005 Forfatter #525 Del Skrevet 22. februar 2005 Takk for koselig besøk i boken min jenter :-) Dagene flyr avgårde fortene enn jeg rekker å gripe tak i dem. Skulle ønske døgnet hadde mange flere timer, slik at jeg kanskje hadde rukket å gjøre halvparten av det jeg har tenkt å gjøre. Tidsklemma ligger vel i min nye form for prioriteringer. Jeg mener livet mitt er for kort til å bruke for mye ting på kjedelige ting. Så står det mellom vasking/skolearbeid opp mot det å møte venner/pleie relasjoner, så velger jeg det siste. Relasjoner er så uhyre viktig synes jeg. Men må jo sope litt borti disse hybelkaninene også innimellom da. Var hjemme hos foreldrene mine en tur før helgen, og da var det noe som slo meg. Egentlig blir jeg litt irritert når mor og far 'kommanderer' meg rundt omkring for å gjøre det ene og det andre av praktiske gjøremål i huset deres. Ikke fordet at jeg ikke har lyst til å hjelpe til, men det er bare det at å 'kommandert'. Men uansett - så gikk det opp for meg hvor takknemlig jeg egentlig er for at de gjør slik. Det betyr for meg at jeg er en del av hjemmet selv om jeg ikke bor der lenger. Jeg er ikke bare en gjest som kommer innom, jeg er en del av familien. Og det er utrolig godt egentlig. :-) Mye kjæresterier rundt meg om dagen. 3 venner som har fått kjæreste på under en måned nå, 1 forlovelse, 1 nykjøpt leilighet. Mange forandringer egentlig, på godt og vondt. Merker det river litt opp i vennegjengen, at folk ikke har like mye tid til hverandre som tidligere. Men det er vel livet det. I ettermiddag skal jeg virkelig prøve å få gjort alt det jeg har tenkt på lenge. :enig_animasjon: Får begynne i en ende: skrive sommerjobbsøknad, vaske leiligheten, sende pakke til venninne O, skrive kort til S, maile M, ordne på layouten til hovedoppgaven. Og innimellom her et sted må jeg få laget middag, og så skal jeg på besøk til noen venner i kveld. Så her er det bare å sette i gang tror jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 22. februar 2005 #526 Del Skrevet 22. februar 2005 Synes du priorierer godt. Gode venner er viktig. Støvtroll og hybelkaniner kan tas i rufs uten at man tar skade av det. Ha en fortsatt god uke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest baby-E Skrevet 27. februar 2005 #527 Del Skrevet 27. februar 2005 heisann vennen! lenge siden jeg har vært innom og skrevet her nå! Godt å lese at du har det så bra! Blei det noe mer med han du var på date med da? Tenk nå er det ikke lenge til du er ferdig som sykepleier! Har du begynt å søke jobber ennå eller? gode :klem: fra baby Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fredslilja Skrevet 27. februar 2005 Forfatter #528 Del Skrevet 27. februar 2005 Nydelig søndag. Solen skinner, jeg er en smule trøtt, men har forløpig bare brukt dagen til å surre, så det krever ikke så mye energi av meg :-) Og trippel norsk til gutta! Vært en artig helg. Fredagskvelden var jeg på musical sammen med noen venner! Utrolig moro. Er noe eget med musicaler i forhold til kino. Liker ikke teater noe særlig, men det å sitte midt i handlingen, midt i lyden er en god følelse! Etter forestillingen dro vi ut for å spise! Gårsdagen gikk med til å ta igjen litt søvn og på kvelden var det vennekveld med god mat og hyggelig selskap! Takk for besøk i boka mi baby-E. Nei, det ble ikke noe mer etter daten. Det var etter mitt ønske. En veldig bra gutt, men ikke helt min type! Jobb til neste år ja. Jeg har forløpig bare søkt sommerjobber. Jeg håper på å få en sommerjobb og på den måten få et bein innenfor, og da få et videre engasjement. Men skulle det ikke dukke opp noen jobb til meg så kunne jeg godt tenke meg å studere litt videre! Jobbmarkedet er jo ikke til å rope hurra for om dagen, så jeg er godt fornøyd med en deltidsstilling forløpig og så studere litt ved siden av! Nei, tror jeg skal ta meg en tur ut i det fine været nå jeg 8) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 27. februar 2005 #529 Del Skrevet 27. februar 2005 Hei hei, Lilja Må bare beklage at jeg ikke har vært så mye innom i det siste. Tiden flyr. Det nydelige været har desverre forsvunnet her :-( Men jeg fikk gått en herlig tur med Emma mens det ennå var sol. Helt herlig. Blir i så godt humør av å gå tur. Meg, mp3-spilleren min og Emma, det kan ikke bli bedre. Skole igjen i morgen. Blir hardt, etter en uke med avslapning. Men men, det funker nok på et vis. Er jo heller ikke så veldig lenge til påske. Ønsker deg en super søndag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 27. februar 2005 #530 Del Skrevet 27. februar 2005 Heisan fredslilja. Ønsker deg ei god uke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fredslilja Skrevet 1. mars 2005 Forfatter #531 Del Skrevet 1. mars 2005 Har en skikkelig drittdag.. Kan ikke forklare hva som er så dårlig med dagen. Den bare er i seg selv æsjete.. Livet har vært så bra dette året, men plutselig i dag kjenner jeg på så mange følelser.. Jeg er litt lei, lei av dette siste kjedelige semestert av bacheloren min. Lei av være singel. Lei av å leie leilighet istedenfor å eie. Tror jeg savner mer enn jeg er lei. Savner de vennene mine som bor i andre byer eller andre land. Savner de vennene mine som bor her men som er så opptatt med kjæresterier. Venner betyr så mye for meg, og jeg elsker å være sammen med dem. Jeg forstår jo det at jeg kan ikke være med vennene mine 24timer i døgnet, men noen ganger savner jeg bare det å ha de 'tilgjengelige' når jeg trenger de.. Savner kjæreste også. Og akkurat i dag savner jeg exen og. Vi har hatt litt kontakt i det siste, og han har forandret seg så etter det ble slutt. Blitt mye mer moden og oppmerksom på sine omgivelser. Det kunne vel aldri blitt noe igjen fra min side, men akkurat i dag så savner jeg han også.. Men midt i alle de dumvonde følelsene så er jeg ikke bare trist. For jeg vet at det bare er en liten dump, kanskje som et resultat av skrivesperre, vær eller hormoner, og jeg vet at i morgen så vil det være så mye bedre igjen.. Men nå har jeg fått skrevet ut mitt downhumør, så nå skal jeg ta meg en varm dusj, hoppe i noen behagelig klær, krølle meg sammen under teppet og se en film! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 1. mars 2005 #532 Del Skrevet 1. mars 2005 Det er noen dager hvor savnet etter noe og noen gjør seg mer gjeldende enn andre dager. Og i studier tror jeg det er ganske vanlig å bli lei når man endelig ser slutten. Håper at morgendagen blir lettere for deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Meteora Skrevet 3. mars 2005 #533 Del Skrevet 3. mars 2005 Nå er det snart helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 3. mars 2005 #534 Del Skrevet 3. mars 2005 Æsjdager er absolutt ikke noe morro, nei. De dukker opp hos meg også, når man ikke ønsker. jeg er her altforlite, jeg beklager. :dagensrose: Håper du får en fin torsdagskveld. jeg skal kose meg med tanken om at det er straks helg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 4. mars 2005 #535 Del Skrevet 4. mars 2005 Smetter bare innom og legger igjen en liten hilsen og et ønske om en god helg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 8. mars 2005 #536 Del Skrevet 8. mars 2005 Håper du har og får en fin uke! Gratulerer så mye med dagen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 10. mars 2005 #537 Del Skrevet 10. mars 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest baby-E Skrevet 10. mars 2005 #538 Del Skrevet 10. mars 2005 Heisann! Hvordan går det med deg? Lenge siden jeg har hørt noe fra deg..! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Meteora Skrevet 13. mars 2005 #539 Del Skrevet 13. mars 2005 Hvordan går det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 17. mars 2005 #540 Del Skrevet 17. mars 2005 *ropepå* Kom tilbake da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå