AnonymBruker Skrevet 9. januar 2012 #61 Del Skrevet 9. januar 2012 Først: Jeg har aldri ledd så mye før her inne på KG, som før jeg nå leste denne tråden SKVULPEFITTE?? :skratte: Så mer seriøst: Jeg støtter opp under de seriøse svarene du har fått, og samtidig synes jeg det er dårlig gjort av deg å kalle det for en skvulpefitte. Det er kanskje et veldig beskrivende ord, men å ta opp et problem på vegne av typen/dama på denne måten viser lite respekt for å si det sånn. Hvis jeg hadde hatt et problem med str til typens kuk, så ville jeg ikke brukt ordet "skrumpekuk" feks, jeg har da litt respekt for ham! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hybelkanin Skrevet 9. januar 2012 #62 Del Skrevet 9. januar 2012 jeg tror jeg døøøør! "Skvulpefitte".. Hysterisk morsomt bare å skrive det ordet! har sagt det høyt for meg selv hver gang jeg har lest det her, og fnist stumpen av meg. Men ja, fra spøk til alvor.. (Tihi.. Skvulp-..) Vaginakuler er absolutt en mulighet. Dette pluss enkle knipe-øvelser kan hjelpe en del. Lykke til med skvulpingen! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hulaboer Skrevet 9. januar 2012 #63 Del Skrevet 9. januar 2012 Men det er fullt ut akseptabelt å problematisere over "for" liten penis "fordi jeg fortjener det". Hvis du har fått "fordi du fortjener det" slengt i trynet så er det fordi du har vært en ufyselig dritt uten alminnelig folkeskikk. Du får altså bare svar på tiltale. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurodice Skrevet 9. januar 2012 #64 Del Skrevet 9. januar 2012 Fittekirurgi? Vaginalplastikk. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2012 #65 Del Skrevet 10. januar 2012 :skratte: :skratte: :skratte: :skratte: :skratte: :skratte: :skratte: :skratte: 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sailor Skrevet 10. januar 2012 #66 Del Skrevet 10. januar 2012 Hatt for mye sex da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest utoginn Skrevet 10. januar 2012 #67 Del Skrevet 10. januar 2012 Dere må jo ikke ha samleie. 69? Det er masse annet å finne på enn inn og ut Ja, som for eksempel utoginn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2012 #68 Del Skrevet 10. januar 2012 Kanskje det er du som har skvulpepikk. Herregud. :hoho: Dagens! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2012 #69 Del Skrevet 10. januar 2012 Hva med penisforstørrelse istedenfor.. så kan du fylle opp tomrommet? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 11. januar 2012 #70 Del Skrevet 11. januar 2012 Shit... her ble jeg plutselig sittende å ta knipeøvelser gitt. :gjeiper: 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 11. januar 2012 #71 Del Skrevet 11. januar 2012 Haha, ja man vil jo ikke lide samme skjebne Her knipes det hver dag, men så har jeg jo født nylig.. får håpe kjæresten min ikke blir å poste en lignende tråd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AaaaK Skrevet 11. januar 2012 #72 Del Skrevet 11. januar 2012 Har ikke lest hele, men hva er skvulpefitte? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest EryMax Skrevet 11. januar 2012 #73 Del Skrevet 11. januar 2012 Fitte som lager skvulpelyder når han puler på dama Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AaaaK Skrevet 11. januar 2012 #74 Del Skrevet 11. januar 2012 Skvulpelyder!?! Ikke fittepromp liksom? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest EryMax Skrevet 11. januar 2012 #75 Del Skrevet 11. januar 2012 Ikke vet jeg hvordan de høres ut, men den skvulper ihvertfall 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mysticgirl Skrevet 7. mai 2012 #76 Del Skrevet 7. mai 2012 Disgusting emnetittel.... Folk som betegner kjæresten sin vagina slik burde ikke ha kvinnfolk i det hele tatt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2012 #77 Del Skrevet 7. mai 2012 For et ord. :skratte: :skratte: :skratte: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mysticgirl Skrevet 7. mai 2012 #78 Del Skrevet 7. mai 2012 Shit... her ble jeg plutselig sittende å ta knipeøvelser gitt. :gjeiper: :skratte: Her og 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
OhSerendipity Skrevet 7. mai 2012 #79 Del Skrevet 7. mai 2012 blablablabla skvulpefitte blablablabla Jeg fikk ikke med meg et ord etter "skvulpefitte". 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fiolett Skrevet 7. mai 2012 #80 Del Skrevet 7. mai 2012 Et gullkorn (eller gullskvulp?) av en emnetittel! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå