Gå til innhold

Dama har skvulpefitte

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg sliter ganske mye med et problem. Dama har over tid utviklet skvulpefitte. Dette forringer vårt sexliv og jeg merker at tenningen er blitt ganske mye mindre.

Forholdet vårt er fantastisk ellers, men sexlivet har fått seg en alvorlig knekke pga dette. Sex er en viktig del av et forhold, og jeg begynner å bli bekymret over hele forholdet.

Finnes det hjelp mot dette? Kan det "fikses" hos en kirurg eller noe?

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg sliter ganske mye med et problem. Dama har over tid utviklet skvulpefitte. Dette forringer vårt sexliv og jeg merker at tenningen er blitt ganske mye mindre.

Forholdet vårt er fantastisk ellers, men sexlivet har fått seg en alvorlig knekke pga dette. Sex er en viktig del av et forhold, og jeg begynner å bli bekymret over hele forholdet.

Finnes det hjelp mot dette? Kan det "fikses" hos en kirurg eller noe?

hve er skvulpefitte? :klo:

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Den beste sammenligningen vil være å stikke penisen ned i en bøtte med med gele... Dvs. alt for vid og "skvulpelyder" når man beveger penisen.....Liten og ingen friksjon....

Skrevet

Du er klar over at "skvulpefitte" er ikke noe man bare kan utvikle ?

Det må noe drastisk til som for eksempel fødsel.

Akkurat som mannens penis ikke bare plutselig kan vokse seg større.

• Liker 8
Gjest Nuppdupp
Skrevet (endret)
:skratte: Endret av Nuppdupp
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hahahah, åh, tingene man leser på KG. :skratte:

Nei, her har vi nok et alvorlig tilfelle av både skuvlpefitte og skrumpkuk gitt. Den eneste kuren er å smøre dere med jordbærgelé to ganger daglig og synes Ja vi elsker baklengs hver søndags morgen.

• Liker 42
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Er bare du som har for liten kuk... :P

• Liker 10
Skrevet

Jeg blir helt øm når jeg ser en kjæreste som bryr seg så mye om dama si. Tenk at han prøver å finne en løsning på et så vanskelig problem på en så verdig måte. :yvonne:

• Liker 47
  • Nyttig 1
Gjest Raindrops
Skrevet (endret)

Veldig lite overraskende at så snart en mann kommer her og sier at dama har blitt løs, så blir han angrepet av kvinner som sier at det må være han som har liten pikk.

Endret av Raindrops
  • Liker 14
Gjest Raindrops
Skrevet

Når han kaller kjærestens eget kjønnsorgan for skvulpefitte så fortjener han det.

Ja, selvfølgelig.

• Liker 6
Skrevet

Dere må jo ikke ha samleie. 69? Det er masse annet å finne på enn inn og ut ;)

AnonymBruker
Skrevet

Ta henne i :flekke: da vel!

• Liker 6
Gjest Linda sofie
Skrevet

Skvulpefitte? Ja, da har jeg hørt det å.

Skrevet

Lol :) ta mæ baklengs inn i f kassa :)

• Liker 1
Gjest Bandit
Skrevet

Veldig lite overraskende at så snart en mann kommer her og sier at dama har blitt løs, så blir han angrepet av kvinner som sier at det må være han som har liten pikk.

Hehe... Er vel litt av den ansvarsfraskrivelsen når det gjelder sex dere kvinner er så beryktet for. Det gjelder heldigvis ikke alle. :fnise:

Når det er sagt, var dette et mindre heldig uttrykk på noe som faktisk er et problem for mange.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Men dette kan jo ikke ha skjedd over natten?

Det skal litt til før dette skjer, som en graviditet e.l

• Liker 1
  • Nyttig 1
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...