Gå til innhold

Dama har skvulpefitte

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg sliter ganske mye med et problem. Dama har over tid utviklet skvulpefitte. Dette forringer vårt sexliv og jeg merker at tenningen er blitt ganske mye mindre.

Forholdet vårt er fantastisk ellers, men sexlivet har fått seg en alvorlig knekke pga dette. Sex er en viktig del av et forhold, og jeg begynner å bli bekymret over hele forholdet.

Finnes det hjelp mot dette? Kan det "fikses" hos en kirurg eller noe?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Jeg sliter ganske mye med et problem. Dama har over tid utviklet skvulpefitte. Dette forringer vårt sexliv og jeg merker at tenningen er blitt ganske mye mindre.

Forholdet vårt er fantastisk ellers, men sexlivet har fått seg en alvorlig knekke pga dette. Sex er en viktig del av et forhold, og jeg begynner å bli bekymret over hele forholdet.

Finnes det hjelp mot dette? Kan det "fikses" hos en kirurg eller noe?

hve er skvulpefitte? :klo:

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Den beste sammenligningen vil være å stikke penisen ned i en bøtte med med gele... Dvs. alt for vid og "skvulpelyder" når man beveger penisen.....Liten og ingen friksjon....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er klar over at "skvulpefitte" er ikke noe man bare kan utvikle ?

Det må noe drastisk til som for eksempel fødsel.

Akkurat som mannens penis ikke bare plutselig kan vokse seg større.

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Hahahah, åh, tingene man leser på KG. :skratte:

Nei, her har vi nok et alvorlig tilfelle av både skuvlpefitte og skrumpkuk gitt. Den eneste kuren er å smøre dere med jordbærgelé to ganger daglig og synes Ja vi elsker baklengs hver søndags morgen.

• Liker 41
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir helt øm når jeg ser en kjæreste som bryr seg så mye om dama si. Tenk at han prøver å finne en løsning på et så vanskelig problem på en så verdig måte. :yvonne:

• Liker 46
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Raindrops

Veldig lite overraskende at så snart en mann kommer her og sier at dama har blitt løs, så blir han angrepet av kvinner som sier at det må være han som har liten pikk.

Endret av Raindrops
  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Raindrops

Når han kaller kjærestens eget kjønnsorgan for skvulpefitte så fortjener han det.

Ja, selvfølgelig.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Bandit

Veldig lite overraskende at så snart en mann kommer her og sier at dama har blitt løs, så blir han angrepet av kvinner som sier at det må være han som har liten pikk.

Hehe... Er vel litt av den ansvarsfraskrivelsen når det gjelder sex dere kvinner er så beryktet for. Det gjelder heldigvis ikke alle. :fnise:

Når det er sagt, var dette et mindre heldig uttrykk på noe som faktisk er et problem for mange.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Men dette kan jo ikke ha skjedd over natten?

Det skal litt til før dette skjer, som en graviditet e.l

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...