Gå til innhold

Han dusjer så sjeldent.

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg vasker og skrubber kjæresten min, jeg :fnise:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes det høres litt drøyt å kun dusje 1-2 ganger i uken, når man har en fysisk krevende jobb hvor man svetter mye.

Hvordan du skal få løst dette er jeg litt usikker på.

Du kunne prøvd å bare si det direkte til han, på en høffelig måte altså.

Selv dusjer jeg når jeg kommer hjem fra jobb, selv om jeg kanskje ikke er så veldig svett.

AnonymBruker
Skrevet

Det er sikkert vanskelig for kvinner å forstå dette, men en rask dusj trenger faktisk ikke innebære 30 forskjellige pleieprodukter og skuring med grovt sandpapir for så å rett etterpå igjen kline på seg 40 andre ting. Det er dette som er skadelig.

Jeg er kvinne, og dusjer hver dag. Tror ikke det er noe mer skadelig for huden med mine 3 minutter i dusjen hver dag, enn om jeg skulle ha dusjet 10 minutter hver tredje dag? ;)

Skrevet

Til dere som skriver at dere ikke såper inn hele kroppen når dere dusjer, vann i seg selv er uttørkende nok.. Jeg får bestandig tørr hud på vinteren selv om jeg bare bruker såpe under armene og nedentil.. Hadde jeg dusjet 1-2 ganger om dagen hadde huden min vært ødelagt selv om jeg bare bruker vann .. Dusjer noen ganger 2 ganger om dagen hvis jeg f.eks skal på fest og allerede har dusjet på morgenen, etter trening eller på sommereren etter stranda.. Hva er det som gjør dere så skitne at dere må dusje 2 ganger om dagen hele uka?? Skjønner at det er forfriskende, men huden må jo bli helt sandpapir.. Jeg vil ha en så god hud at jeg slipper å smøre meg inn hver dag, og det får man hvis man lar huden normalisere seg dvs. lar være å vaske den for mye..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...