Gå til innhold

Han dusjer så sjeldent.

Fremhevede innlegg

Skrevet

Du som er kjæresten hans kan jo lokke han oftere inn i dusjen ved å selv bli med.. :dusje:

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde aldri hatt sex med en som ikke hadde dusjet på nesten EI uke! Herregud, æsj!!! Nei, vettu meg hva, jeg hadde bedt han dusje FØR sexen!

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg syns det er merkelig at du er mer nøye på at han skal dusje etter sex enn FØR. Æsj om jeg hadde hatt sex med samboeren min i dag og han ikke hadde dusjet siden mandag. Suger du han også eller?

Men dusjing hver dag er ikke nødvendig så der mener jeg du overdriver litt. Men annenhver dag i tillegg til en runde med vaskekult under armer og i underlivet hver morgen syns jeg du burde overtale han til. Evt. kan han bruke intimservietter i underlivet. Så lenge det blir vasket. Og så klut under armene.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nekt ham sex med mindre han dusjer hver dag. Så dårlig hygiene som du beskriver er ganske turn off.

Skrevet

Hvis dere har regelmessig sex og ikke bruker kondom, så er det ikke helt bra at han bare dusjer 1-2 ganger i uken, og da ville jeg fått han til å dusje FØR sex med tanke på bakterier og infeksjonsfare! :nei:

Tror du man får infeksjoner (hva slags??) selv om partneren ikke dusjer på 3 dager? Da ville kvinner gått rundt med infeksjoner konstant for 40 år siden...Tror ikke det...

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ja, er det virkelig det?

Nei, det er ikke normalt å bare dusje 1-2 ganger pr. uke. Det er grisete!

• Liker 2
Skrevet

Det er vel ingen hemmelighet at dårlig hygiene kan føre til bakterier som man ikke nødvendigvis vil ha. Og hvis han bare dusjer 1-2 ganger i uken og er i en jobb der han svetter mye, så vil jeg anta at sjansen for underlivssopp også er ganske stor!

Spesielt også hvis man har sex selv om jenta har mensen, er det en viss infeksjonsrisiko hvis mannen ikke har vaska stellet sitt!

Poenget er egentlig at dårlig hygiene er fy-fy! :gjeiper:

Gjest Eurodice
Skrevet

Tror du man får infeksjoner (hva slags??) selv om partneren ikke dusjer på 3 dager? Da ville kvinner gått rundt med infeksjoner konstant for 40 år siden...Tror ikke det...

Det kan vel hende mange gjorde også det :fnise: .

• Liker 1
Gjest Bomullsdott
Skrevet

Du sier han hadde normal hygiene før, men at han ikke har det nå. Ergo - noe har endret seg. Hvorfor?

Jeg tenker at han kanskje kan lide av depresjon. Da blir man veldig apatisk og slutter å bry seg om seg selv og sitt eget liv. Da jeg led av alvorlig depresjon dreit jeg mildt sagt i min egen hygiene. Jeg orket ikke og brydde meg ikke.

Du kan jo spørre han hvorfor han ikke dusjer så ofte lenger? Ting har ofte en forklaring.

• Liker 1
Gjest catalula
Skrevet (endret)

Begynner å lure litt på folks hygiene jeg.. En ting er at håret helst ikke skal vaskes mer enn 1-2 ganger i uka, men kroppen får man da i hvert fall ta annenhver dag når man skal omgås andre mennesker.

Om jeg visste at samboern min kom gjennomsvett og skitten fra jobb og satte seg ved middagsbordet uten en dusj så hadde jeg sett på det som respektløst. Rett og slett.

Og så lett det er å få urinveisinnfeksjon for en jente når gutten er uren, så er det vel tross alt ikke det smarteste trekket av en gutt/mann å ikke vaske seg ordentlig. I og med at en jente helst ikke vil/burde ha sex når man har det.

Bare min mening.. Men sånn som hun over meg skriver så er depresjon en stor grunn til å slutte å f.eks vaske seg.

Jeg har selv hatt depresjon i mange år, men noen tider er tyngre enn andre. Da har jeg lett for å glemme meg selv. Men om du da heller starter med å spørre han om det faktisk er noe som plager han så er det lettere å komme fram til dette med vaskingen.

For at skjønner han jo at du sier det kunn fordi du bryr deg om han :)

Endret av catalula
AnonymBruker
Skrevet

I Norge er det ikke vanlig å bare dusje 1-2 ganger i uken. Dette er en kulturforskjell man strengt talt kan merke med sansene om man befinner seg et sted eller med folk som har andre vaner. Det er ikke usunt å dusje hver dag. Man bør unngå daglig body peeling, men utover det er det bare bra både for kroppen og ikke minst omgivelsene. Det er veldig lett å bli vant til lukter og et utseende som andre vil finne skjemmende.

Det var forøvrig mer sykdom før. Det er ikke slik at alt gikk bra i gamle dager. Folk vasket seg dog nedentil oftere enn hver tredje dag også på 70-tallet. De fleste gjorde i hvert fall det.

• Liker 2
Skrevet

NEI, det er IKKE bra for huden å dusje hver dag!! Fatter dere ikke det? Trodde alle hadde fått med seg det nå.

http://www.kk.no/854385/derfor-bor-du-dusje-mindre

Dere dusjer istykker huden deres. 1-2 ganger i uka er kanskje litt lite, men hver dag??? Huden råtner!

Jeg syns det er ekkelt med folk som dusjer hver dag. Det er unaturlig og de får sånn ekkel ihjel dusjet hud, tenker bare at huden er belagt med såpe og tørket ut med vann. Ekkelt! Enkelte er jo helt besatte av det, og dusje hver dag, minner meg om sånne som må vaske hendene fem ganger hver gang etter de har håndhilst på noen etc.

Jeg NEKTER å ødelegge huden min ved å dusje hver dag og se ut som en uttørket rosin når jeg er 40.

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Har du prøvd å prate med mannen din om dette da?

Det er jo tydelig at dette plager deg og går utover parforholdet deres.

Lukter han svette? Er han møkkete? Om ikke så er tilfelle ville jeg virkelig ikke brydd meg om han "bare" dusjer 1-2 ganger i uken.

Men for all del, prat med mannen din! Kommunikasjon og kompromiss er nøkkelen.

Vil han vaske seg i vasken, så la han gjøre det da vel?

Jeg for min del synes det er kjedelig som fy å dusje, og enda mer nå i høst/vinter/senvinter-tider. Det er mørkt, kaldere og generelt mer tiltak å dusje nå enn om sommeren.

Jeg sliter med vinterdepresjoner da, og mister mye energi og lyst til ting om vinteren.

Kanskje det samme gjelder for din kjære? Igjen - prat med han.

Du bør dog kanskje være litt forsiktig med hvordan du ordlegger deg.

Prøv å være den oppriktig bekymrede kjæresten, heller enn den småsure og oppgitte gneldra.

Skrevet

NEI, det er IKKE bra for huden å dusje hver dag!! Fatter dere ikke det? Trodde alle hadde fått med seg det nå.

Dere dusjer istykker huden deres. 1-2 ganger i uka er kanskje litt lite, men hver dag??? Huden råtner!

Jeg syns det er ekkelt med folk som dusjer hver dag. Det er unaturlig og de får sånn ekkel ihjel dusjet hud, tenker bare at huden er belagt med såpe og tørket ut med vann. Ekkelt! Enkelte er jo helt besatte av det, og dusje hver dag, minner meg om sånne som må vaske hendene fem ganger hver gang etter de har håndhilst på noen etc.

Jeg NEKTER å ødelegge huden min ved å dusje hver dag og se ut som en uttørket rosin når jeg er 40.

Så hva med de som trener hver dag? Skal de ikke dusje de da eller?

Selv dusjer jeg annenhver dag og vasker da også håret, kan ikke vaske håret kun 2 ganger i uken, da hadde det ikke sett ut...

Gjest Blondie65
Skrevet

Jeg vasker meg med vann og klut (uten såpe) minst en gang for dagen. Jeg dusjer 2-4 ganger pr uke (oftere hvis aktivitet tilsier det).

Hadde jeg hatt en fysisk krevende jobb der jeg ble svett hadde jeg dusjet eller vasket meg hver dag etter jobb fullført - gjerne før jeg gikk hjem.

Jeg skifter undertøy minst en gang pr dag og det samme gjelder singlet. BH 1-3 ganger pr uke.

Jeg har lite varmt vann og synes derfor det er mest økonomisk å ikke dusje med mindre det er nødvendig med helkroppsvask.

Skrevet

Folk med fysisk arbeid pleier da dusje når de kommer hjem fra jobben.

Andre som meg dusjer før jeg går på arbeid.

Gi han en skikkelig god blowjob når han har dusjet:)

Det holder ikke å dyppe penis i vaskeservanten :gjeiper:

AnonymBruker
Skrevet

Råtner? Hvordan kan huden RÅTNE? :klo:

Haha, ekkelt med folk som dusjer hver dag? :skratte: Åssen ser egentlig "ekkel, ihjel dusjet hud" ut som er "belagt med såpe og tørket ut med vann"? Jeg dusjer hver dag, og huden min ser helt normal ut. Jeg bruker heller ikke såpe på huden, lar bare vannet renne over den, og bruker intimsåpe til underlivet.

Jeg tror ærlig talt at det er litt overdrevet å si at man fullstendig ødelegger huden ved å dusje i vann (ikke med såpe) hver dag. Man blir ikke en rosin ved fylte 40 for det.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Du nekter han å vaske penis etter dere har hatt sex? Er han et barn og du er moren hans eller?

La han få gjøre som han vil, men om du ikke vil ha sex med han pga at han er skitten så fortell han det, men på en ordentlig måte.

• Liker 1
Skrevet

Han har en jobb der han blir svett og møkkete, og så har han ikke dusja siden mandag, og du skrev om dette på lørdag? :hakeslepp: Jeg trodde det var normalt å dusje etter man har blitt svett. Gammel svette lukter ikke roser og fioler.

Å dusje alt fra 3 til 7 ganger i uka syns jeg virker normalt. Jeg ville hvert fall ikke hatt sex med noen som ikke har dusja på fem dager og er full av gammel svette.

AnonymBruker
Skrevet

Det er sikkert vanskelig for kvinner å forstå dette, men en rask dusj trenger faktisk ikke innebære 30 forskjellige pleieprodukter og skuring med grovt sandpapir for så å rett etterpå igjen kline på seg 40 andre ting. Det er dette som er skadelig.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...