Gå til innhold

Han dusjer så sjeldent.

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Samboeren min er litt dårlig på å dusje. Han dusjer som regel kun hvis han skal noe (shoppe, cafe, kino), eller hvis jeg tvinger han etter sex (han prøver å bare vaske penisen i vasken, men det får han ikke lov til).

Han dusjer vel 1-2 ganger i uken. Han har en tung fysisk jobb, løfter, drar og bærer mye på jobben. Og svetter. Han lukter aldri vondt, men jeg liker ikke tanken på at han dusjer så sjeldent. Selv dusjer jeg daglig.

Jeg måtte nesten jage han i dusjen i sta. Da hadde han ikke dusjet siden mandag, og da kun fordi vi hadde sex..

Er litt fortvilet. Han dusjet normalt før, den siste tiden har han dusjet mindre. har vært sammen i 5år.. Noen tips til hvordan jeg kan få han til å dusje mer?

(Han vasker seg ikke med klut e.l. resten av uken. Kun dusjing..

Videoannonse
Annonse
Gjest Offensive Pie
Skrevet

Hvorfor dusjer du daglig? Det slår meg som litt overdrevent...

Flere, som meg, er ikke særlig glade i å dusje. Kanskje din kjære er i samme kategori? Har du forsøkt å få ham til å bruke skrubb og børste og såpevann? Med mindre han virkelig er en røvermann, da kan lite gjøres.

• Liker 5
Skrevet

:klo: :klo: :klo:

Det er jo ikke det :gjeiper:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Flere, som meg, er ikke særlig glade i å dusje. Kanskje din kjære er i samme kategori? Har du forsøkt å få ham til å bruke skrubb og børste og såpevann? Med mindre han virkelig er en røvermann, da kan lite gjøres.

Hvorfor jeg dusjer daglig er vel irrelevant? Det er ikke meg tråden handler om?

Få han til å bruke skrubb, børste og såpevann? Hva tenker du på?

• Liker 1
Gjest Eurodice
Skrevet (endret)

Det er da mye mer tidkrevende enn å vaske seg med såpe når man står i dusjen, hvis du mener å fylle vann i flere omganger i servanten.

Ble du inspirert av vesle Brumlemann som skulle vaskes med kost og klut og såpevann? :fnise:

Endret av Belladonna
Gjest badeand1
Skrevet

Hvorfor får han ikke lov til å vaske seg i vasken?

Han putter vel ikke hele greia oppi?

Skrevet

Syns samboeren din høres ut som en skikkelig gris.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor får han ikke lov til å vaske seg i vasken?

Han putter vel ikke hele greia oppi?

Hvis jeg lar han vaske penisen sin i vasken så blir det jo enda lenger til han dusjer! Nekter jeg han det, så dusjer han i hvertfall! Han vasker jo kun penisen, ikke noe annet om jeg lar han, selv om han drypper av svette.

AnonymBruker
Skrevet

Samboeren min er litt dårlig på å dusje. Han dusjer som regel kun hvis han skal noe (shoppe, cafe, kino), eller hvis jeg tvinger han etter sex (han prøver å bare vaske penisen i vasken, men det får han ikke lov til).

Han dusjer vel 1-2 ganger i uken. Han har en tung fysisk jobb, løfter, drar og bærer mye på jobben. Og svetter. Han lukter aldri vondt, men jeg liker ikke tanken på at han dusjer så sjeldent. Selv dusjer jeg daglig.

Jeg måtte nesten jage han i dusjen i sta. Da hadde han ikke dusjet siden mandag, og da kun fordi vi hadde sex..

Er litt fortvilet. Han dusjet normalt før, den siste tiden har han dusjet mindre. har vært sammen i 5år.. Noen tips til hvordan jeg kan få han til å dusje mer?

Synes ikke det høres ut som et problem jeg da. Om han ikke lukter vondt eller er møkkete, hvorfor må han dusje da? Dusjing hver dag er overdrevet. Dusjing 1-2 ganger i uka er da helt normalt for de fleste.

Greit nok at man er overdrevent nøye med egen hygiene, men det grenser til sykelig om man begynner å henge seg opp i hvor mange ganger partneren dusjer i uka, når det egentlig ikke er noen annen grunn for det enn at du synes det er ekkelt.

• Liker 7
Skrevet

Synes ikke det høres ut som et problem jeg da. Om han ikke lukter vondt eller er møkkete, hvorfor må han dusje da? Dusjing hver dag er overdrevet. Dusjing 1-2 ganger i uka er da helt normalt for de fleste.

Greit nok at man er overdrevent nøye med egen hygiene, men det grenser til sykelig om man begynner å henge seg opp i hvor mange ganger partneren dusjer i uka, når det egentlig ikke er noen annen grunn for det enn at du synes det er ekkelt.

Ja, er det virkelig det?

• Liker 3
Gjest badeand1
Skrevet

Ja, er det virkelig det?

Hvertfall for meg med mindre jeg har trent eller har planlagt noe neste dag.

• Liker 1
Skrevet

Om man skal leve så på hverandre som i et parforhold bør man ha høvelig brukbar hygiene, særlig om han har en fysisk krevende jobb med mye svetting. Og enda mer viktig er hygiene når man skal ha sex! Å ikke like å dusje er ikke noen unnskyldning:P Si det nå bare som det er, men ikke hyl og skrik:P Vær høflig og ta det fint og forsiktig. Jeg er nå ikke den som er finest på hygiene, men en mann som steller og gjør seg litt til for meg setter jeg alltid pris på:)

Gjest Eurodice
Skrevet

Har du ikke lest åpningsinnlegget? TS skriver at samboeren har en tung, fysisk jobb med mye løfting og sjauing. Han svetter mye, det er ikke noe rart i med den type jobb. Da er det vel ganske påkrevet å dusje og vaske seg skikkelig når han kommer hjem.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

At begge to skal dusje hver dag synes jeg er sløsing av vann og strøm:P Synes også det er sykelig og ikke minst kontrollerende og kreve at partneren skal dusje like mye som en selv.

La partneren få bestemme over sin egen kropp selv.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har du ikke lest åpningsinnlegget? TS skriver at samboeren har en tung, fysisk jobb med mye løfting og sjauing. Han svetter mye, det er ikke noe rart i med den type jobb. Da er det vel ganske påkrevet å dusje og vaske seg skikkelig når han kommer hjem.

Jo det gjorde jeg og jeg leste også at han ikke lukter vondt eller noe. En fyr som svetter mye vil alltid lukte vondt og da selvfølgelig ha behov for en dusj. Men virker ikke som dette er tilfellet her og jeg får da inntrykk av at TS overdriver noe veldig.

• Liker 2
Gjest Offensive Pie
Skrevet

Det er da mye mer tidkrevende enn å vaske seg med såpe når man står i dusjen, hvis du mener å fylle vann i flere omganger i servanten.

Ble du inspirert av vesle Brumlemann som skulle vaskes med kost og klut og såpevann? :fnise:

Ikke langt unna, det er røvernes vaskevise fra Kardemomme By :sjenert:

Jeg fikk ikke med meg at mannen har en tung fysisk jobb, om han kommer hjem dryppende av svette bør han vel i grunn dusje. På generelt grunnlag synes jeg likevel egentlig at 2x i uka holder.

Skrevet

Seriøst? Jeg trodde faktisk det var vanlig å dusje hver dag, jeg:S Det gjør både jeg og samboeren min:S

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det hadde jeg aldri holdt ut! Kunne ikke tenke meg å være sammen med en uhygienisk mann. En dag uten dusj er MAX for meg (når det gjelder menn, selv må jeg dusje hver dag), ellers blir det så ekkelt at jeg ikke orker å ta i dem.

• Liker 1
Skrevet

Jeg hadde i hvertfall ikke orket intimkontakt med en gubbe som kun dusjet ên dag i uken. Det er ikke akkurat noe turn-on å måtte kjeppjage mannen gjennom dusjen for å orke å ta i han.

• Liker 2
Skrevet

Hvis dere har regelmessig sex og ikke bruker kondom, så er det ikke helt bra at han bare dusjer 1-2 ganger i uken, og da ville jeg fått han til å dusje FØR sex med tanke på bakterier og infeksjonsfare! :nei:

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...