Gå til innhold

Noen ekle drømmer om faren min...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

I natt var tredje gang jeg har drømt om faren min på en veldig ubehagelig måte. Vi har ikke sex, men romantikken og tenningen er der, fra begge sine sider, men sterkest fra meg.

Det som er, er at det først ikke er faren min, men andre personer jeg er tent på. Oppsettet virker veldig som vi er på date. Og i det jeg nærmer meg dem og begynner å flørte med dem eller har tenkt til å kysse dem, forandrer de seg til faren min, og jeg fortsetter å nærme meg likevel (men har aldri kysset eller som sagt hatt sex med faren min. Men jeg merker at jeg har lyst samtidig som det er noe som hindrer meg).

Dette er så ekkelt og kvalmt. Har det noen betydning? Flere som har det slik? :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

har hatt lignende drømmer ja :P men drømmer er vel gjerne tanker og minner i hodet ditt som blander seg sammen. det har nok ingen betydning. Er nok bare mest ubehagelig.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det betyr ingenting. Drømmer er rare :) Med en gang du begynner å skamme deg og tenke mye på hvorfor du drømmer dette, så vil du drømmer mer om det og dermed tenke mer på det og dermed drømmer mer om det osv. Så bare rist det av deg og tenk at vi alle drømmer sånne ekle ting iblant :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Unnskyld, men hvorfor ligger dette under "Hobby"? :fnise:

Ellers ville jeg ikke bekymret meg, sånt betyr lite. Etter å ha hatt en sånn drøm én gang, tenker man naturlig nok endel på det dagen etterpå fordi det er litt ekkelt og uvanlig og generelt bisarre greier. Og tenker du mye på det, er sannsynligheten for at du drømmer om det (eller husker at du drømmer om det) større.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, Hobby ble kanskje veldig feil. :fnise:

Drømmene har vært spredt på et tidsrom på 1 år. Har ikke hatt noen spesielle tanker om pappa den siste tiden. Men det har nok som dere sier, ingen betydning.

Og nei, jeg har ingen daddy issues. :gjeiper:

TS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hørte noe om at vi ofte drømmer at vi kysser folk som har egenskaper vi beundrer. Så kanskje du bare ser opp til faren din, og så blir det rare drømmer som ikke betyr noe annet enn at du beundrer ham på en helt normal far-datter-måte :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...