Gå til innhold

savner kroppen min!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

savner kroppen min allerede! og det synes ikke en gang på meg.

savner bare at jeg har energi!!!! tips?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis det er at du er gravid(som jeg regner med at det er siden du skrev på denne kategorien) så vet jeg akkurat hvordan du har det.. Jeg la faktisk merke til at jeg var gravid bare en uke etter jeg hadde blitt det(selvom jeg ikke testet meg før to måneder etter for jeg ante jo ikke at jeg var gravid, trodde jeg bare var syk), ved at jeg ble utrolig sliten og veldig kvalm. Orket nesten ikke gjøre noe, eller spise noe. Så også at kroppen min forandret seg veldig kjapt. Sto lenge og gråt i dusjen faktisk, for jeg syntes kroppen min brått hadde forandret seg sånn. Det var det som gjorde at jeg tok testen.

Men å miste energien når du er gravid er nesten ikke til å unngå. Jeg kunne aldri være noe sted mere enn en time omtrent, så holdt jeg på å gå i bakken. Du må nesten bare godta at det er sånn og heller prøve å slappe mye av hjemme og glede deg over barnet. Prøv å gå deg en liten tur om du blir rastløs. Trenger jo ikke gå så fort :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For de fleste går denne usigelige trøttheten over i starten på andre trimester. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trøttheten blir antagelig bedre i 2. Trimester ja :) og du vil kanskje føle deg bedre når magen begynner å vokse og når du begynner å kjenne liv :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er sørenmeg like trøtt og sliten enda jeg. Sover 11 timer hver natt, men er sliten et par timer etter å ha stått opp. Nå har jeg vært en liten tur ute på kjøpesenteret og er heeelt skutt. Jaja

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...