Diis Skrevet 10. november 2016 #1021 Del Skrevet 10. november 2016 På 4.11.2016 den 13.40, Rainbow skrev: Takk skal du ha, @diis! (taggen vil ikke virke!) Men jeg er like imponert over folk som drar på et treningssenter og vet hva de skal gjøre der, jeg, da. For det første: Man må pakke treningstøy/ta det på seg/ta på yttertøy, gå ut, gå eller ta bana eller kjøre eller noe til treningssenteret, gå inn der, gå i garderoben, ta på seg sko eller skifte, gå inn på treningssenteret - trene - gå i garderoben, kle av seg, dusje, ta på yttertøy, dra hjem/på jobb. STYR! Jeg tar på treningstøy, går ut i stua, kobler laptopen til tv, skrur på tv og trykker på play. Så kan jeg ta av treningstøy og dusje og dra et sted. Sååh mye enklere. For det andre: Hvordan vet dere hva dere skal? Blir dere ikke selvbevisste av alle de andre folka? Dere må vente på utstyr, følge med på klokka, vite hvor mange reps dere skal ta og hvordan alt ustyret brukes og hvor lenge dere skal være der og planlegge alt dere skal samtidig som andre gjør det samme og andre kan se dere og dere ser dem og det er folk overalt og kleint. Haha, jeg må ha en plan for å si det sånn, hivs ikke så går det dårlig Helst så detaljert at jeg har alt foran meg til punkt og prikke helt nøyaktig hva jeg skal. Heldigvis er det sjeldent sånn supermye folk på treningssenteret, og jeg bruker stort sett kettlebells og slynger feks, og det er alltid ledig. Litt stress med klokka, det er veldig sant, men planlegger jeg litt går det fint det også! Det verste er kanskje det med selvbevissthet, i alle fall når jeg trener kettlebell - i det rommet er det nemlig ikke musikk, så det er stille som i graven, sånn utenom når folk puster, peser, og smeller noe i bakken. Altså, det blir fort litt awkward... Da er det bare å plugge musikken i øra og glemme alle, og kjøre sitt eget løp Generelt har jeg blitt mye bedre til det etter at jeg flyttet til byen, men det var en tilvenningssak. Livet er for kort til å bekymre seg over hva andre tenker Høres ut som det er mye crazy øvelser i programmene dine om dagen! Gøy med noe nytt, spesielt hvis man får det til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest- silje Skrevet 10. november 2016 #1022 Del Skrevet 10. november 2016 Treningssentre er ikke for alle, så jeg synes at du er flink som har fumnet en treningsform som du liker og trives med - og ikke minst som du utøver så ofte som du gjør Jeg kunne heller ikke gått på senter, ikke bare på grunn av tiden, men jeg er såpass selvbevisst at dørterskelen hadde blitt altfor høy, for min del. Nå kan jeg trene styrke i tskjorte uten å tenke på å ta på sportsbh eller at jeg må se noendlunde ok ut, så for min del trives jeg best med å trene hjemme. Kanskje jeg begynner på senter senere en gang, men slik jeg har det nå, så sliter jeg nok med å bli beglodd på joggeturene ute og tro meg, det gjør de i hvertfall her i byen. Ene gangen hadde jeg en syklist som aldri sykla forbi meg før jeg stoppet og "ventet" på at han skulle passere, han gliste noe så sykt når jeg stoppet for ham, at det var egentlig litt ekkelt. Så det holder plenty for min del. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rainbow Skrevet 11. november 2016 Forfatter #1023 Del Skrevet 11. november 2016 Dette har vært en intens arbeidsuke. Jeg er journalist, men har jobba på en avdeling med barn og ungdom hele uka (og jeg er særdeles dårlig med unger), men det gikk veldig bra. Skulle observere for å skrive om hvordan det jobbes der. Helt totalt utslitt av mennesker rundt meg hele tiden, men. Nå skal jeg i alle fall snart hjem. Og jeg hadde ikke greid uka uten å trene hver morgen. Har stått opp seks for å få det til, men det har det vært verdt! I dag tok jeg MMA Shred, det er gøy i starten av et program når ting ikke gjentar seg så mye, og alt er nytt og spennende. Dette var en ny boksevideo med mye MMA-preg, mye albuer og push-kicks og sånn. Litt vanselig å koordinere beina innimellom, men fikk en god rytme etter hvert. Håper det blir ordning på treningsrommet ila helgen, nå har jeg i alle fall bestilt ny nett-greie så det skal gå an å få nett der + kjøpt diverse ledninger jeg håper gjør at jeg kan få laptopbildet på tv. (HDIMI-inngangene på den tven døde, så må bruke en litt annen og mer analog løsning). Håper jeg får testa det i helga, for rekker jo ikke å prøve-feile-teste på morran før en arbeidsdag. På 10.11.2016 den 10.16, rh1 skrev: Haha du fikk treningssenter-trening til å høres ut som det mest slitsomme som finnes Men som flere sier allerede - det handler jo mye om hva man liker! Og det er jo klart man kan føle på at man blir sett på om man gjør noe feil eller riktig osv, det tok en stund før jeg selv sluttet å gjemme meg i et hjørne med noen lette manualer, liksom. Den Dynamic strength hørtes avansert ut! Og Power Sculpt for så vidt - mye øvelser jeg tror jeg aldri har vært borti før. Men det høres jo veldig gøy ut, da! Av og til trenger man noe helt nytt Hehe, ja, det gjør jo det! Det høres bra ut at du (og de fleste) har hatt det litt sånn at det er mye selvbevissthet knyttet til treningssenter. Ja, det var moro med mye rare øvelser jeg ikke har sett før, og de er vanskelige å forklare. Jeg følte at de tok øvelser man har gjort før og twista litt på dem så de ble annerledes, og det var interessant. Armene mine gjør fremdeles litt vondt etter tirsdag, så det er jo artig at den videoen kommer igjen i morra...! Var det du som sa det der med at om man hadde fått til kostholdshjelp med det samme hadde man egentlig ikke trengt det? Mulig det var i din dagbok, men uansett, det var godt å lese. Jeg blir sånn som vil få til alt, og det går jo ikke...! Så jeg tror jeg skal være fornøyd med mitt nesten, og ikke være veldig sur på meg selv for at jeg i dag har spist noen twist..! På 10.11.2016 den 10.20, Diis skrev: Haha, jeg må ha en plan for å si det sånn, hivs ikke så går det dårlig Helst så detaljert at jeg har alt foran meg til punkt og prikke helt nøyaktig hva jeg skal. Heldigvis er det sjeldent sånn supermye folk på treningssenteret, og jeg bruker stort sett kettlebells og slynger feks, og det er alltid ledig. Litt stress med klokka, det er veldig sant, men planlegger jeg litt går det fint det også! Det verste er kanskje det med selvbevissthet, i alle fall når jeg trener kettlebell - i det rommet er det nemlig ikke musikk, så det er stille som i graven, sånn utenom når folk puster, peser, og smeller noe i bakken. Altså, det blir fort litt awkward... Da er det bare å plugge musikken i øra og glemme alle, og kjøre sitt eget løp Generelt har jeg blitt mye bedre til det etter at jeg flyttet til byen, men det var en tilvenningssak. Livet er for kort til å bekymre seg over hva andre tenker Høres ut som det er mye crazy øvelser i programmene dine om dagen! Gøy med noe nytt, spesielt hvis man får det til Hoho, mye av det jeg sa over her til rh1 passer til deg også, egentlig. Bra du har fått til å gjøre det på en måte som gjør det mindre selvbevisst. Men skjønner godt det er ekkelt i et rom uten musikk! 16 timer siden, gjest- silje skrev: Treningssentre er ikke for alle, så jeg synes at du er flink som har fumnet en treningsform som du liker og trives med - og ikke minst som du utøver så ofte som du gjør Jeg kunne heller ikke gått på senter, ikke bare på grunn av tiden, men jeg er såpass selvbevisst at dørterskelen hadde blitt altfor høy, for min del. Nå kan jeg trene styrke i tskjorte uten å tenke på å ta på sportsbh eller at jeg må se noendlunde ok ut, så for min del trives jeg best med å trene hjemme. Kanskje jeg begynner på senter senere en gang, men slik jeg har det nå, så sliter jeg nok med å bli beglodd på joggeturene ute og tro meg, det gjør de i hvertfall her i byen. Ene gangen hadde jeg en syklist som aldri sykla forbi meg før jeg stoppet og "ventet" på at han skulle passere, han gliste noe så sykt når jeg stoppet for ham, at det var egentlig litt ekkelt. Så det holder plenty for min del. Bra det er flere enn meg som ikke trives på senter. Hjemmetrening er så behagelig! Og ja, jeg er så selvbevisst at jeg kunne ikke trent uten sminke om jeg var på senter, mens hjemme går jeg rett fra søvnen og usminka, og håret i alle veier. Det hørtes veeeldig merkelig ut med han som glodde på deg hver gang? Hallo, hva slags oppførsel er det?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rh1 Skrevet 12. november 2016 #1024 Del Skrevet 12. november 2016 17 timer siden, Rainbow skrev: Var det du som sa det der med at om man hadde fått til kostholdshjelp med det samme hadde man egentlig ikke trengt det? Mulig det var i din dagbok, men uansett, det var godt å lese. Jeg blir sånn som vil få til alt, og det går jo ikke...! Så jeg tror jeg skal være fornøyd med mitt nesten, og ikke være veldig sur på meg selv for at jeg i dag har spist noen twist..! Jo, stemmer, det. Er ganske perfeksjonistisk selv, så jeg trenger å si mye til meg selv når jeg skal få til nye vaner/rutiner osv så er starten kun en læringsprosess. Funker dårlig med regime fra dag 1, selv om det jo er det jeg "vil" Har også blitt litt flinkere på å kunne tenke "jaja, det kommer en dag i morgen" eller "det kommer et nytt måltid etterpå" i stedet for "det kommer en ny uke på mandag" - for før kunne jeg bli direkte deppa om "regimet" failet på en tirsdag eller onsdag, da måtte jeg jo vente til mandag før det ble perfekt (!). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rainbow Skrevet 14. november 2016 Forfatter #1025 Del Skrevet 14. november 2016 Jeg må ta meg i den tankegangen jeg også. På fredag spiste jeg altså noen twist, og da var det en stemme inni meg som sa "men da kan du likegodt kjøpe smågodt, en stor twistpose, potetgull og sjokolade". Heldigvis greide jeg å være litt smartere enn den stemmen! Det opplegget med boksene - fargekodesystemet - forutsetter jo i utgangpunktet at man får det til flott fra første dag, som i Core de Force hvor man skla legge til og ta vekk ulike bokser i uke 2 og 3, feks. Jeg har spist altfor lite frukt hele uke 1 og nå skal jeg legge til mer, pluss at jeg har spist for mye karbohydrater. Men det er en læringsprosess, og selv om jeg er vant til å spise sunt og vet hva som er sunt (i motsetning til mange amerikanere som begynner på det systemet her når de veier 250 kilo og aldri har trent), så er det interessant å se hvordan jeg har gjort en del rare ting jeg også. Lørdag var det Dynamic Strength igjen, den harde styrkeøkta jeg neeesten grua meg til. Men følte jeg fikk det til bedre nå, selv om jeg fortsatt sliter med to av øvelsene. Håper jeg får teken på det etter hvert. Gikk også en times tur i skogen, med en del klatring. Søndag var det 20 min med videoen Active Recovery. Det var 10 min med rolige bokse- og sparkeslag og så 10 min med tøying. Det føltes egentlig veldig godt. Var på agility på kvelden, som innebærer en del løping. I dag sto jeg opp 6 for å rekke å trene (visste det var 2 økter i dag) og komme meg til jobb innen halv ni. Det var MMA Shred først, den kuleste bokse- og sparkevideoen med mye albue-moves som er gøy. Etterpå var det et kvarters mageøvelser, som jeg fikk til sånn delvis. Får så vondt i korsryggen av de øvelsene der man ligger på ryggen. Ofte må jeg ta pauser pga det, ikke fordi det er tungt. På lørdag lagde vi sunn kosemat med grove, glutenfrie fylte pannekaker - fylt med veggisfarse, sopp og løk. Det var digg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Terracotta Skrevet 14. november 2016 #1026 Del Skrevet 14. november 2016 Hei igjen! Har vært litt bortreist mentalt i det siste, så har ikke fått tittet innom her. Men måtte bare si at jeg kjente meg sykt igjen i den der "jaja, nå har jeg spist litt, så nå kan jeg like gjerne bare spise ALT JEG SER", haha. Det er jo helt ulogisk. Leste en gang en sammenligning av det med å miste mobilen i bakken. Jaja, nå har jeg en sprekk i skjermen, så da kan jeg like gjerne hoppe på den til hele dritten er ødelagt, liksom. Det gir jo ikke mening. Så prøver å tenke sånn med kostholdet også. Har blitt mye bedre på det, heldigvis Klatring i skogen hørtes koselig ut. Og den der Active Recovery hørtes skikkelig deilig ut. Håper du har en fin mandag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rainbow Skrevet 14. november 2016 Forfatter #1027 Del Skrevet 14. november 2016 Jeg er litt mentalt bortreist for tida selv, og har ikke helt mental energi til å skrive overalt, så det skjønner jeg godt! Haha, mobilsammenligningen var ganske fin! Merkelig at man tenker sånn, egentlig. Nå har jeg spist 200 kalorier av noe veldig usunt, så da er det greit med 1000 til? Ja, vi går mye opp og ned i terrenget (altså - vi klatrer ikke sånn med tau og sånn, men går bratt). Vofse spretter opp og ned uten noe problem, vi kaver etter! Var godt med en sånn økt, ja! Og den var ikke yoga-kjedelig heller, så da kommer jeg til å gidde å gjøre den hver søndag. Tenkte å poste den øvelsen jeg ikke får til, og CEO på Beachbody la ut en link på instagram. Når man gjør den i runde 1 så har man knærne nedi, i runde 2 skal man prøve uten. Jeg skjønner fremdeles ikke teknikken og venter spent på at jeg skal skjønne hva jeg skal gjøre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Terracotta Skrevet 14. november 2016 #1028 Del Skrevet 14. november 2016 Veldig merkelig, men det er jo en mentalitet du ser i mye. Samme med folk som tar opp drøssevis av forbrukslån, for eksempel. Man mister evnen til å tenke nyansert. (Liten digresjon: Rent evolusjonsmessig var såkalt "all or nothing"-tenkning faktisk helt nødvendig for at fight or flight-systemet skal fungere (man tenkte liksom ikke "oi, der er en sabeltiger, hm, la meg tenke lenge og godt over hvordan jeg skal håndtere dette og ikke trekke noen forhastede slutninger her"). Raske beslutninger var i mye større grad nødvendig enn i dag, og vi fulgte jo instinktene våre mye mer. Vi er egentlig ikke programmert til å tenke spesielt nyansert, og i situasjoner hvor vi blir litt stressa går vi fort tilbake til å gjøre ting enkelt for oss selv ved å tenke svart/hvitt. Kjemp eller flykt. Alt eller ingenting. Jeg vet ikke om dette egentlig er spesielt interessant for andre enn psykologinerdete meg, men det er i alle fall dette jeg har lært da, og jeg liker å tenke over sånt når jeg er fristet til å gjøre en idiotisk beslutning. "Hallo, du lever i 2016, ikke på savannen, og det er lov å tenke nyansert.") Fortsatt gøy med klatring, da. Man må beholde lekenheten litt! Den øvelsen var jo helt SYK! Jeg prøvde å gjøre den på gulvet, det gikk ikke spesielt bra. Ikke at jeg er særlig sterk i armene, men jeg tror rett og slett ikke jeg skjønte den jeg heller. Du får si fra når du har en aha-opplevelse... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rh1 Skrevet 15. november 2016 #1029 Del Skrevet 15. november 2016 Fy flate man skal ha sterke triceps for å naile den øvelsen! Har ikke sjans selv Haha lur mobilsammenligning, ja @Terracotta ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rainbow Skrevet 15. november 2016 Forfatter #1030 Del Skrevet 15. november 2016 (endret) Bra flere er enige med meg i at det er en vanskelig øvelse! Jeg sliter fra før av med tricep-pushups, så dette var litt i overkant. Jeg får nesten til den med knærne ned, men det blir liksom ikke like elegant utført som de i videoen (eller hun på den jeg la ut)...! Syns det du skrev var veldig interessant, jeg, Terracotta! Samboeren min er veldig kjapp til å tenke svart/hvitt, sånn at hvis noe er kjipt kommer det aldri til å gå over, da vet jeg at det handler om urinstinkter på et vis! I dag tidlig var det Power Sculpt igjen, en plyo-video med mye pushups og squats + litt spark. Var veldig flink med kostholdet fram til lunsj, hvor de hadde glutenfri kake. Får aldri kake ellers, så da måtte jeg bare ta et stykke, logge det som carbs og heller roe ned på den kategorien resten av dagen. Det var gulrotkake uten glassur på toppen, så det var forhåpentligvis ikke helt utrolig usunt. Har en dårlig periode mtp jobb nå, så det er litt vanskelig å være der. Men nå er det bare tre og en halv arbeidsdag igjen av uka! Endret 15. november 2016 av Rainbow Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest- silje Skrevet 15. november 2016 #1031 Del Skrevet 15. november 2016 Uff, hva som skjer på jobben? Vi har hatt omlegging - igjen. Og det har gått på helsa løs til flere. Heldigvis er jeg tilbake igjen og kommer til å holde ut, til det roer seg. Jeg har vært igjennom dette flere ganger før, og vet at det er bedre å bli med på lasset, enn å gå sykemeldt - det gjør det så mye verre å komme tilbake igjen, for min del. Den øvelsen kalte gubben for håndleddsenebetennelse Måtte vise den til gubben, klarte noen få, men tviler på at teknikken var der den skulle være ja Så den er nok ikke for alle - kun noen få faktisk og heller ikke meg. Får du ikke det til, så gå videre? Jeg gjør alltid det, spesielt hvis det er noe som jeg kjenner at kan gi meg noe form for betennelse (noe jeg tror jeg får utrolig lett), har man gitt det en real sjanse, så er det ingenting mer å terpe på, i mitt hodet da Tviler på at den kaken var såå usunn, og om den var det, så er det også helt greit, noen ganger har man lov Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rainbow Skrevet 16. november 2016 Forfatter #1032 Del Skrevet 16. november 2016 Hehe, håndleddssenebetennelse-øvelsen! Har sett at til og med folk som er yogi og kan stå på tricepsa med beina i været syns den er vanskelig, så skal i alle fall holde meg på knærne neste gang. Tror det er i morgen...! I dag var det MMA Shred og Core Kinetics, altså det samme som på mandag. Har en litt sånn dag der alt går litt på tverke, tydeligvis, for store deler av økta var bildet så tåkete og fuzzy at jeg ikke så noe som helst, (men jeg hørte og så konturer), og det har skjedd før også. Det har med nettsiden å gjøre, ikke nettet, for den har buffra bra og absolutt alt annet av streaming fungerer. Halvveis uti økta stoppa hele drittn og jeg måtte bruke fem min på å omstarte flere nettlesere og skru wifi av og på og styre på. Så fikk jeg det til å funke, men så slutta pulsklokka å virke...! Til slutt ble jeg ferdig og fikk gått tur med hunden og trent, men da kom jeg ti min for sent på jobb. (Rakk akkurat et foredrag jeg skulle på). Og da jeg skulle ta fram frokosten min var den hjemme, og jeg måtte spise begge mellommåltidene mine - en qunioabar og et knekkebrød med peanøttsmør - til frokost, for en Whey-shake holder meg ikke mett til lunsj akkurat. Holder nå, syns jeg!. Jobb, vel...Det er mye, egentlig. Føler ikke at jeg passer inn, trives dårlig, tjener dårlig og kjeder meg ekstremt mye. Har liksom ikke noen som helst interesse i noen av arbeidsoppgavene mine og selv om alle her er veldig hyggelige og koselige og sånn så føler jeg ikke at jeg er som dem, på en måte. Jeg er blant annet vant til mer tempo og at ting går fortere, som journalist har vi deadlines, mens her går det som sirup og alle skal mene noe om alt. Det er et engasjement, men det ble nettopp fornya, så jeg må holde ut til sommeren. En bransje der det er vanskelig å få jobb er det ikke bare å slutte...Føler meg ikke utbrent, bare totalt umotivert og sur og litt småangstete hele dagen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 16. november 2016 #1033 Del Skrevet 16. november 2016 Så flink du er med treningen! Høres jo artig ut med de treningsvideoene du benytter deg av Jeg er også selvbevisst når det kommer til å gå ut i styrkedelen, men jeg pleide å trene en del styrke for noen år siden, og da gikk det bedre. Skal sies at det var ikke så mye med frivekter. Jeg tørr rett og slett ikke gå til det områder med alle disse styrkefolkene, men jeg tar gjerne en kettelbell, ei matte og plasserer meg i et hjørne. Kjipt å høre om jobben din. Håper det kommer litt mer spennende tider etter hvert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rh1 Skrevet 16. november 2016 #1034 Del Skrevet 16. november 2016 Så utrolig kjipt mtp jobb Håper ting kommer seg! Kjedelig når man har sånne dager at ting bare går på tverke. Du er i alle fall bra dedikert når du starter det på nytt igjen og kjører på - i stedet for å bare skru av når det blir uklart bilde. Synes det er imponerende i seg selv, jeg! Håper du har en litt bedre ettermiddag enn du hadde formiddag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diis Skrevet 17. november 2016 #1035 Del Skrevet 17. november 2016 Den all or nothing-tankegangen har faktisk et navn innenfor helsepsykologien, nemlig what the hell-effekten Jeg føler det er et ganske passende navn, så fort man sprekker/bryter det man har tenkt spiller det ingen rolle lenger, og man kan likeså godt bare fortsette. Helt ulogisk, men kjenner meg igjen, i aller høyeste grad! Og så innmari kjedelig med jobbingen Det der er virkelig en trassig situasjon, og jeg er så "heldig" at jeg bare har kjent på det i forbindelse med en deltidsjobb... Første milepæl får være jul og juleferie, også får du ta resten derfra! Håper ting blir litt bedre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest- silje Skrevet 17. november 2016 #1036 Del Skrevet 17. november 2016 Hehe ja, det var det han kalte den, men han/jeg har ikke peil på slike øvelser/trening som du holder på med, så ta det som fjas Kjedelig med jobben. Jobben opptar jo så mye timer i løpet av uken, at det kan bli skikkelig problematisk når en ikke trives. Kanskje du kan se deg rundt etter noe annet? Altså det går jo an å prøve noe du ikke er utdannet til? Jeg er litt som poteten at jeg kunne fint ha trivdes med å stå i kasse på rema, jeg har liksom ikke noen store krav, uten at jeg skal trives, det er selvsagt en fordel å få utvikle seg faglig, men det er ikke det som er avgjørende for min trivsel. Nå trives jeg veldig godt med oppgavene mine og med menneskene jeg jobber med, så derfor er jeg her, ellers så hadde jeg nok søkt alt mulig rart, bare for å finne en plass jeg hadde trivdes Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rainbow Skrevet 17. november 2016 Forfatter #1037 Del Skrevet 17. november 2016 (endret) I dag var det Dynamic Strength igjen! Skal svare ordentlig i morgen, men må bare skrive at i dag klarte jeg flere sphinx blasters på knærne! Jeg vet ikke om det var korrekt form, for det har jeg ikke noe mulighet for å se, men føltes riktig! Neste mål er å klare hele intervallen på knærne og så blir det tærne neste! De har en annen øvelse som jeg virkelig ikke skjønner også (og begge disse kommer i siste runde), som heter situp escape. Du ligger på gulvet med det ene kneet bøyd, det andre beinet strakt, så setter du hendene på siden av der beinet er strakt, hopper rundt og klarer å havne på ryggen igjen med motsatt bein strakt. Jeg datt hardt på rompa da jeg prøvde å gjøre det fort, haha! Her er en video av en fyr som gjør det som om det er helt uproblematisk, med barnet sitt ved siden av. Så det er dårlig filma, men man ser øvelsen ganske greit. Når jeg ser den nå går det et lys opp for meg...Man skal ende med beina i motsatt retning!! Det skal jeg jommen prøve! Ellers funka tekonologien i dag, og jeg fikk til mange flere pushups på flere av øvelsene allerede! Da jeg kom på jobb så jeg at Shaun T hadde hatt en challenge i natt norsk tid med 100 pushups på faebook. Så da satte jeg på den videoen på kontoret her og prøvde det! Klarte alle unntatt 20 på tærne. Det var de fra 70-90, for ellers tok han 10 og 10, mens da tok han 20 på rad. Etter en morgenvideo med ekstreme mengder pushups fra før kjenner jeg det godt i skuldrene nå!! Endret 17. november 2016 av Rainbow Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rh1 Skrevet 19. november 2016 #1038 Del Skrevet 19. november 2016 Wow, så flink du har vært! Herlighet HUNDRE stykker?? Du er jo helt rå! Og de derre sphinx-greiene synes jeg virker umulig uansett hvordan man gjør dem, så kudos til deg, altså. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rainbow Skrevet 21. november 2016 Forfatter #1039 Del Skrevet 21. november 2016 (endret) What-the-hell-effekten hørtes kjent ut, må jeg si! Den tror jeg mange amerikanere lider av også, for nå hørte jeg nettopp Autumn Calabrese (en av BB-trenerne) si at gjennomsnittsamerikaneren går opp mellom 7 og 12 lbs (som google sier er mellom 3 og 5 kilo) mellom Halloween og Nyttårsaften! Tror ikke vi nordmenn får til å spise så usunt som enkelte amerikanere gjør, altså! Ja, jobbgreia er veldig kjip. Jeg prøver så godt jeg kan å finne glede i å være her, men det er ikke lett. Jeg vurderer å frilanse litt på siden, og jeg er veldig vilig til å prøve noe helt annet også. Men jeg er litt redd for å ha en for rotete cv også, så må tenke litt på hva jeg egentlig vil. Jeg vil i alle fall være lykkeligere enn jeg er, for nå er jobben bare et oppholdssted. Denne helga har vært intens!! Glemte å oppdatere her på fredag, da var det MMA Power. 47 minutter med sparking og boksing, skikkelig hard økt. Det var gøy, og det trengte jeg! Liker når man har holdt på en liten stund med et program, og så dukker det opp en helt ny økt! Lørdag sto jeg opp tidligere enn samboer og trente Power Sculpt. Plyo-styrke. Intenst det også. Klarte å fullføre uten å vekke henne, i alle fall! Etterpå gikk vi lang tur i skogen alle tre, er så koselig med fornøyd vofs som løper fritt og koser seg! Vel hjemme måtte vi dusje, føne og børste Røytehunden, fordi vi skulle stille ut på Dogs4All. Så det brukte vi mye av lørdag ettermiddag på. Søndag sto vi opp kl 6 og dro til Lillestrøm og stilte (bra resultat, dog ikke heelt det vi håpet på). Så dro jeg i stallen, hvor jeg fikk streamingsiden til BeachBody til å virke fra telefonnettleseren, så da tok jeg Active Recovery der. 20 min, der de ti første er sakte boks og spark, og 10 er tøying. Det var godt. På kvelden var vi på agility-trening. En veldig aktiv dag der vi knapt satt stille hele dagen! Så i dag var det blytungt å stå opp. Men det må man jo...Så jeg kravla opp, skulle ønska jeg hadde Fres eller noe (Har bestilt fra tights.no, men de er treige). Var MMA Power i dag også - altså samme som fredag. Og etter det var det Core Kinetics. Magevideo med sju øvelser - to runder. Her trengte jeg mer pauser enn jeg pleier, som i plank-hipdips. Sliten. Litt over 1 times trening, 477 kalorier, og *host* fem min for sent på jobb etter tur med hund og dusj. Resten av dagen får jeg hovtrimmer til hesten min, så jeg slapper mest mulig av på jobb (noe som ikke går det heller, for er litt å gjøre). Skulle ønske det var helg igjen snart...! Endret 21. november 2016 av Rainbow Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rh1 Skrevet 22. november 2016 #1040 Del Skrevet 22. november 2016 Å, hjelpe meg - det hørtes jo veldig mye ut med den vektoppgangen i det tidsrommet? I alle fall til å være et gjennomsnitt! :O Det må jeg si - du har aktive dager! Pass på å ikke møte veggen, da - er lett for å oppdage for seint. Samtidig så koser du deg vel med både dyra og treningen, så det er kanskje ikke bare "slit" ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå