Gå til innhold

Kjære kvinner som vil ha en fantastisk sommerkropp


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er så lei av å høre unnskyldninger og tull fra venninner og bekjente som så gjerne vil ha en skikkelig beach body men som likevel bare går på gruppetimer som Zumba osv og aldri våger å løfte skikkelige vekter. Du kan IKKE forme kroppen din ved hjelp av verken zumba, aerobic eller spinning! Du kommer IKKE til å få enorme armer eller lår av styrketrening, YOU WISH. Hadde det vært så enkelt så hadde alle som løfter vekter vært enorme, det krever så mye mer. Få rumpa deres inn i styrkesalen og tren TUNG styrke, det er det som former kroppen og gir dere flotte muskler og en kropp som ser stram og beach klar! Og slutt å innbill dere at dere har sååååå mye muskler i beina at dere ikke kan trene knebøy.... Sorry, det der er neppe muskler snuppa ;)

Get yo ass to the gym! Takk for meg :)

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er i hvertfall lei av å høre "nei, jeg vil ikke trene utfall/knebøy fordi jeg er redd for å få mye større lår og rumpe."

Girl, please..

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er i hvertfall lei av å høre "nei, jeg vil ikke trene utfall/knebøy fordi jeg er redd for å få mye større lår og rumpe."

Girl, please..

Hahaha, hadde jeg fått en tier hver gang jeg hørte det der.. :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha, hadde jeg fått en tier hver gang jeg hørte det der.. :skratte:

Haha, ja jeg hadde blitt RIK!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er så lei av å høre unnskyldninger og tull fra venninner og bekjente som så gjerne vil ha en skikkelig beach body men som likevel bare går på gruppetimer som Zumba osv og aldri våger å løfte skikkelige vekter. Du kan IKKE forme kroppen din ved hjelp av verken zumba, aerobic eller spinning! Du kommer IKKE til å få enorme armer eller lår av styrketrening, YOU WISH. Hadde det vært så enkelt så hadde alle som løfter vekter vært enorme, det krever så mye mer. Få rumpa deres inn i styrkesalen og tren TUNG styrke, det er det som former kroppen og gir dere flotte muskler og en kropp som ser stram og beach klar! Og slutt å innbill dere at dere har sååååå mye muskler i beina at dere ikke kan trene knebøy.... Sorry, det der er neppe muskler snuppa ;)

Get yo ass to the gym! Takk for meg :)

Haha, trodde nesten det bare var jeg som tenkte det samme.. :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

og jeg er lei av å høre utsagn som dine fra mennesker som ikke skjønner at noen jenter bygger mer bulende muskler og noen bygger slanke muskler :filer:

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cuntzilla

Haha, ja jeg hadde blitt RIK!

Hadde jeg fått en tier for hver gang jeg hørte noen gnåle om at jenter ikke tør trene ordentlig styrke så hadde jeg vært enda rikere

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

og jeg er lei av å høre utsagn som dine fra mennesker som ikke skjønner at noen jenter bygger mer bulende muskler og noen bygger slanke muskler :filer:

Vel, da burde de trene litt lettere vekter.. Enkelt og greit :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, da burde de trene litt lettere vekter.. Enkelt og greit :)

Og flere repetisjoner. Fortsatt ingen unnskyldning for å ikke trene styrke istedenfor tulletrening som zumba.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det viktigste er vel å finne en treningsform man trives med og ikke blir lei av etter to ganger. Enten det er spinning eller tung styrke. :)

Jeg trener ikke tung styrke i det hele tatt og har definerte muskler, så det går fint an det også.

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Skjønner ikke hvorfor jeg ikke går ned i vekt. Spiser normalt, men har begynt å trene. Trener Zumba med dvd 2 ganger i uken. Kjempetrening azå.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg så en Zumba-reklame på tv der det stod med liten skrift noe om at Zumba alene ikke bidrar til direkte vekttap, og at man i tillegg må forandre kostholdet sitt. Ja, men da kan jo faktisk alle gå ned i vekt, om man trenger ikke å danse zumba, men bare bevege litt på ræva :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig i at styrketrening er viktig, men man trenger ikke kutte ut spinning, osv. Greit, det former kanskje ikke kroppen din slik som styrketrening, men for vektnedgang er det supert! Har selv gått ned 18 kg ved å trene hovedsaklig spinning. Synes styrketrening er noe gørr, men begynner å komme inni det nå :)

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Enig i at styrketrening er viktig, men man trenger ikke kutte ut spinning, osv. Greit, det former kanskje ikke kroppen din slik som styrketrening, men for vektnedgang er det supert! Har selv gått ned 18 kg ved å trene hovedsaklig spinning. Synes styrketrening er noe gørr, men begynner å komme inni det nå :)

Kjempebra at det funker for deg!! Gratulerer med vekttapet, flink du er! :takke::)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hysjda. Jeg vil ikke ha enda mer kø i styrkeavdelingen... :sjenert:

Haha, kjedelig å stå i kø hele tiden ja... Får lite ute av det :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Michelle82

Hei. Skjønner ikke hvorfor jeg ikke går ned i vekt. Spiser normalt, men har begynt å trene. Trener Zumba med dvd 2 ganger i uken. Kjempetrening azå.

Kan godt hende du spiser normalt, men allikevel får i deg for mange kalorier.

Selv sunn mat kan ha mye kalorier i seg ( Nøtter f.eks)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trener styrke nesten hver dag (vekter 5 kilo.) + går tur. Det mange jenter tror er at de blir seende ut som bodybuilders om de tar i vekter. Dette er helt feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...