Gå til innhold

Mens etter p sprøyte.


Isvann

Anbefalte innlegg

Dere som har brukt p sprøye, jeg har kun tatt den en gang og det var i Juni i fjor. Fikk mens igjen 6 Desember, skulle hatt den nå på Tirsdag og jeg går aldri over tiden! Har vært gravid 2 ganger tidligere, så blir litt redd og vet jeg blir lett gravid og ja jeg vet at jeg ber litt om det selv... Har hatt ubeskyttet sex ved eggløsning. Men jeg lurer på dere som har hatt denne sprøyta, når dere fikk mens igjen? Var den regelmessig etter første mens etter sprøyta?

Jeg lurer på om syklusen blir rar etter sprøyta siden den ikke har kommet eller om jeg faktisk er gravid... Tørr ikke ta noe test enda. Takk for alle svar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gikk ca 1,5 mnd før jeg fikk tilbake mens. Men vet om andre som har brukt 6mnd+ før det kom igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Consensio

Brukte p-sprøyte for mange år siden.

Mensen kom tilbake ca 1 år etter at jeg tok siste sprøyta og etter det har den vært ustabil.

Den har blitt noenlunde stabil nå de siste par årene (har brukt kobberspiral de siste 4 årene, vet ikke om det har hjulpet litt), men mensen kommer ikke hver måned, men hopper over en måned nå og da og kommer aldri til samme tid.

Før jeg begynte på sprøyta hadde jeg regelmessig mens siden jeg fikk den som 13-åring.

Så jeg er svært skeptisk til p-sprøyta

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tok den bare engang da. Fikk mensen i desember, varte som vanlig i 4 dager. Men nå er jeg 4 dager overtiden i forhold til sisst mens.....

Blir jo veldig bekymret, tok en test i kveld fra rfsu og den var negativ.

Men jeg får meg ikke til å tro at testen faktisk er negativ.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok 9 mnd før jeg fikk mensen igjen etter avsluttet p-sprøyte. Gikk også på den i 9 mnd, altså, 3 sprøyter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg har jo fått mensen igjen, fekk den sisste måned, skulle hatt den for 4 dager siden.... så den har jo ikke kommet denne måneden :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...