Gå til innhold

Mann dømt til 4 års fengsel for omfattende overgrep og voldtekt


kisskissbangbang

Anbefalte innlegg

Lenke.

Hvorfor i helvete finner vi oss i dette? Hvorfor i helvete er det ok at en mann som har voldtatt BARN skal få komme ut i samfunnet igjen etter fire år i fengsel?

Hvorfor i helvete er det ok at denne mannen skal bli buret inne etter og slippe ut før mannen på naborommet som har underslått penger? Hvor er rettferdigheta i det?

Jeg blir så opprørt at jeg har ikke ord!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest BettyBoop28

Lenke.

Hvorfor i helvete finner vi oss i dette? Hvorfor i helvete er det ok at en mann som har voldtatt BARN skal få komme ut i samfunnet igjen etter fire år i fengsel?

Hvorfor i helvete er det ok at denne mannen skal bli buret inne etter og slippe ut før mannen på naborommet som har underslått penger? Hvor er rettferdigheta i det?

Jeg blir så opprørt at jeg har ikke ord!

Sykt at han mente han fikk for streng straff. herregud. blir kvalm og provosert av slike mennesker. Livstidsstraff skulle det være for å ha misbrukt barn. 4 år er en vits.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Odd Molly

Enig ! Det er betenkelig med så lave strafferammer på denne type forbrytelser. Man kan ha lyst til å hyle!! Burde stenges inne for resten av livet. Eventuelt kunne de stå og hogge stein på et gudsforlatt sted. Uten mening, bare måtte stå der og hogge....dag ut og dag inn.

En annen ting som jeg synes er skremmende - er at pedofili er så utbredt. Det avdekkes jo stadig slike nettverk. Det går knapt an å bli mer ødelagt i følelseslivet enn at du har slike tilbøyeligheter....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kjell Propell

Lenke.

Hvorfor i helvete finner vi oss i dette? Hvorfor i helvete er det ok at en mann som har voldtatt BARN skal få komme ut i samfunnet igjen etter fire år i fengsel?

Hvorfor i helvete er det ok at denne mannen skal bli buret inne etter og slippe ut før mannen på naborommet som har underslått penger? Hvor er rettferdigheta i det?

Jeg blir så opprørt at jeg har ikke ord!

I Norge blir skattesvindel straffet hardere enn voldtekt. Og voldtekt og drap på barn straffes mildere enn tilsvarende på voksne.Barn betaler ikke skatt, så derfor er de mindre verdt.

Tenk på dette neste gang du befinner deg i et valglokale.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop28

I Norge blir skattesvindel straffet hardere enn voldtekt. Og voldtekt og drap på barn straffes mildere enn tilsvarende på voksne.Barn betaler ikke skatt, så derfor er de mindre verdt.

Tenk på dette neste gang du befinner deg i et valglokale.

Så trist at penger er viktigere enn alt.

Barn er jo det viktigste av alt. Det er jo de som er fremtiden. Politikere tenker så kortsiktig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ble helt kvalm av å lese dette. Så mener han at straffen er for streng. Ja, han har ødelagt 2 små uskyldige barn for resten av livet. OG mener 4 år i fengsel er for lite, kan ikke fatte at det går an jeg.

OG synes ihvertfall straffen for overgrep på barn skal økes betraktlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Han har forklart at disse handlingene skjedde i en veldig presset livssituasjon. Store belastninger i livet svekket dømmekraften hans, og i ettertid forstår han at han har gjort noe veldig galt og angrer på dette, sier mannens forsvare, advokat Inger Marie Sperre, til Dagbladet."

Ikke faen, ikke faen altså! Mannen er lærer for småunger, han var så utspekulert at han tegnet Hello Kitty på penisen fordi han visste at småbarn vet hva Hello Kitty er. Hello Kitty er lek, det er morro, det er forbundet med glede og ikke vonde ting. Og det brukte han bevisst. Ikke faen at dette var noe han gjorde fordi han hadde det vondt i livet eller whatever, dette var planlagt, ganske gjennomtenkt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Han har forklart at disse handlingene skjedde i en veldig presset livssituasjon. Store belastninger i livet svekket dømmekraften hans, og i ettertid forstår han at han har gjort noe veldig galt og angrer på dette, sier mannens forsvare, advokat Inger Marie Sperre, til Dagbladet."

Ikke faen, ikke faen altså! Mannen er lærer for småunger, han var så utspekulert at han tegnet Hello Kitty på penisen fordi han visste at småbarn vet hva Hello Kitty er. Hello Kitty er lek, det er morro, det er forbundet med glede og ikke vonde ting. Og det brukte han bevisst. Ikke faen at dette var noe han gjorde fordi han hadde det vondt i livet eller whatever, dette var planlagt, ganske gjennomtenkt!

Ja,og at dette ikke regnes som skjerpende synes jeg er helt forbanna utrolig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop28

"Han har forklart at disse handlingene skjedde i en veldig presset livssituasjon. Store belastninger i livet svekket dømmekraften hans, og i ettertid forstår han at han har gjort noe veldig galt og angrer på dette, sier mannens forsvare, advokat Inger Marie Sperre, til Dagbladet."

Ikke faen, ikke faen altså! Mannen er lærer for småunger, han var så utspekulert at han tegnet Hello Kitty på penisen fordi han visste at småbarn vet hva Hello Kitty er. Hello Kitty er lek, det er morro, det er forbundet med glede og ikke vonde ting. Og det brukte han bevisst. Ikke faen at dette var noe han gjorde fordi han hadde det vondt i livet eller whatever, dette var planlagt, ganske gjennomtenkt!

Er typisk sånne svin å komme med bortforklaringer og unnskyldinger for sin syke oppførsel.

Verste av alt er at han er kristen og later som at han er så from og snill. Grisen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er kvalmt, skremmende og forbanna urettferdig!

Skjønner lenger ikke hvorfor vi ska føle oss heldig for at vi bor i Norge...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er kvalmt, skremmende og forbanna urettferdig!

Skjønner lenger ikke hvorfor vi ska føle oss heldig for at vi bor i Norge...

Han er jo heldig fordi vi bor i Norge. I fengsel i USA hadde de filt av ham pikken, voldtatt ham og ødelagt ham. 4 år er ganske bra da. 4 år, blir sikkert ikke fulle 4 år en gang, på koseferie i norske fengsler, ja det er FOR LITE.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop28

Han er jo heldig fordi vi bor i Norge. I fengsel i USA hadde de filt av ham pikken, voldtatt ham og ødelagt ham. 4 år er ganske bra da. 4 år, blir sikkert ikke fulle 4 år en gang, på koseferie i norske fengsler, ja det er FOR LITE.

Syns straffesystemet i usa er bedre enn her. Der blir kriminelle faktisk behandla som det de er, her er jo fensel som i barnehagen. her er det jo synd på de stakkars små uskyldige kriminelle. :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå tenkte jeg på oss normale oppegående mennesker som jobber, sliter og skatter for så se at våre penger blir brukt på personvern og hotellopphold på krekar, pedofile svin og andre uten menneskelige verdier!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns straffesystemet i usa er bedre enn her. Der blir kriminelle faktisk behandla som det de er, her er jo fensel som i barnehagen. her er det jo synd på de stakkars små uskyldige kriminelle. :gjeiper:

Ja, ikke sant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå tenkte jeg på oss normale oppegående mennesker som jobber, sliter og skatter for så se at våre penger blir brukt på personvern og hotellopphold på krekar, pedofile svin og andre uten menneskelige verdier!

Ikke rart det finnes folk som ikke ser vitsen i å skatte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

De norske straffene er til å bli kvalm av. Det er som om vi alltid søker etter en unnskyldning for å forklare seksualforbrytere med at de har hatt vanskelige perioder, stresset situasjon, økonomisk uføre osv. Kan av og til virke som empati kommer den tiltalte overgriperen til gode, framfor barnets. Barns rettsvern er alt for dårlig i Norge!! Dette gjelder seksualforbrytelser generelt. Folk får 2-4 år, når de skulle hatt så mye mer. Skummelt at slike perverse individer slipper ut i samfunnet igjen etter en relativt kortvarig straff!! Enig med trådstarter, jeg blir både opprørt og forferdelig oppgitt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kjell Propell

Det er kvalmt, skremmende og forbanna urettferdig!

Skjønner lenger ikke hvorfor vi ska føle oss heldig for at vi bor i Norge...

I USA ville han fått alt fra 10 til 25 år i fengsel. Faktisk var det i en stat foreslått dødsstraff for voldtekt av barn som gikk over tid.

http://en.wikipedia.org/wiki/Child_sexual_abuse_laws_in_the_United_States

Penalties for child sexual abuse

Penalties for child sexual abuse vary with the specific offenses for which the perpetrator has been convicted. Criminal penalties may include imprisonment, fines, registration as a sex offender, and restrictions on probation and parole. Civil penalties may include liability for damages, injunctions, involuntary commitment, and, for perpetrators related to their victims, loss of custody or parental rights.

During the last three decades many state legislatures[14] have increased prison terms and other penalties for child sex offenders. This trend toward more stringent sentences generally targets those perpetrators who are repeat offenders,[22] who victimize multiple children,[23] or who stood in a position of trust with respect to their victims, such as a guardian, parent, pastor, or teacher.[24] In Colorado, lawmakers proposed a new law allowing the death penalty for repeat offenders. However, the bill was rejected by the state senate. Social workers argued that in intra-familial abuse, the victims could be intimidated by their abuser into thinking their family member would be killed if they reported the abuse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke rart det finnes folk som ikke ser vitsen i å skatte.

Hvordan skal jeg forklare mine kommende barn at de må ha med seg toalettpapir på skolen for skolen ikke har råd til det for våre skattepenger brukes til å gi en terrorist fra irak tak over hodet og "hotell" opphold for en pedofil mann som har ødelagt livet til jenter på dems alder!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det generelt er alt for lave straffer for overgrep. Det ødelegger livet til ofrene, og det burde vært mulig med 21 års fengsel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...