Gå til innhold

Kreve urinprøver av far??


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Poirot

Sånn rent praktisk; hvordan har dere tenkt til å kreve disse prøvene? Man må isåfall gå igjennom en rettssak vil jeg tro.

Greit nok, om man ønsker å skåne barnet sitt. Men vær obs på at en dommer kan risikere å gå imot dere. Da kan dere ikke tvinge frem noen urinprøve.

Ellers så kunne jo hvem som helst tvinge enhver upopulær far til å tisse på et glass støtt og stadig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg trengte ikke å gå gjennom noen rettssak for å få det til.

Familievernkontoret fikk far til å forstå at det tok seg dårlig ut å gå til sak for å få samvær når han kunne fått samvær uten rettssak bare ved å tisse på glass i noen uker :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Poirot
Jeg trengte ikke å gå gjennom noen rettssak for å få det til.  

Familievernkontoret fikk far til å forstå at det tok seg dårlig ut å gå til sak for å få samvær når han kunne fått samvær uten rettssak bare ved å tisse på glass i noen uker  :blunke:

Ja, det er jo klart, hvis far ønsker å samarbeide.

Håper ingen slemme damer misbruker dette for å tvinge rusfrie menn til å tisse, kun for å være ekle.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper ingen slemme damer misbruker dette for å tvinge rusfrie menn til å tisse, kun for å være ekle.....

Enig med deg. Til min historie hører det med at far aldri tisset en eneste gang, ihvertfall ikke på glass.... Men så har han ikke samvær heller.

Dessuten syns jeg at en real far bør tisse på glass om det trengs, og gjøre det med glede, hvis det kan gi andre barn økt trygghet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

(U)heldigvis kan dette pisse-på-glass-kortet spilles begge veier. Tror ikke det er mange kvinnfolk som hadde sett det kommet, hadde far bedt mor om samme greie. :kul:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Poirot

Enig med deg. Til min historie hører det med at far aldri tisset en eneste gang, ihvertfall ikke på glass.... Men så har han ikke samvær heller.

Dessuten syns jeg at en real far bør tisse på glass om det trengs, og gjøre det med glede, hvis det kan gi andre barn økt trygghet.

Helt enig med deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Trenger ikke rettsak for å ta prøver dersom de klarer få det til på en skikkelig måte. Rettsak er dersom det skal måtte bli under tvang og sånn - da er jo mye ødelagt allerde. Derfor jeg foreslo at hun ikke skulle komme med kravene selv, men heller få hjelp av barnevernet. De kan faktisk hjelpe til, og kanskje de kan komme til en løsning der de slipper rettsak og masse krøll.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...