Gå til innhold

Hva gjør denne artikkelen på dagbladets forside?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

http://www.dagbladet.no/

Sjekk forsiden på dagbladet. Det er overskrifter om Anders Breivik, nye funn av dyreliv ved antarktis, en ny type livsfarlig hai, litt sport, og litt andre nyheter.

Men så dukker fader meg en artikkel opp om ei eller annen bimboberte som ble på tjukka da hun gikk på pilla, var opprørsk glammodell, og nå skal vise frem livet på unge mødre? Ok, og det er en nyhet, og verdt plass på FORSIDEN fordi.......?? Hadde de ikke noe annet å skrive inn der? http://www.kjendis.no/2012/01/04/kjendis/marthe_zaar_henriksen/unge_modre/graviditet/barn/19649143/

Bra bilde hun sendte inn av seg selv forresten, passa på å få med sitt smilende tryne, ungen, og puppene trykka godt i kameraet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg synes hun gjorde et godt valg da hun brukte samme topp i datterens dåp som på porrbildene sine, jeg. :fnise:

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes hun gjorde et godt valg da hun brukte samme topp i datterens dåp som på porrbildene sine, jeg. :fnise:

Haha, konge observasjon. :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva bruker hun de bildene til, egentlig? Leier hun bare en fotograf og tar bilder i forskjellige settinger, eller hva? Sånn sett kan jo hvem som helst leie seg en fotograf og posere halvnaken her og der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og jeg syns heller ikke det er en overraskelse at Dagbladet har en sånn artikkel. De bruker enhver mulighet de har til å legge ut bilder av lettkledde damer.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og kvinner lurer på hvorfor de blir sett på som sex-objekt.

Go figure..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En ting at saken var litt uinteressant å ha med i nyhetsbildet, men det aller verste (eller mest hysterisk morsomme) var kjæresten hennes. Hjelpe meg for en ulekker oransje farge. Han er jo mer bimbo enn hun er! :fnise: Herr Lorenzo Svensson liksom, her har man dekt opp både latino lover og partysvenske i ei pakke! :skratte:

Det er jo underholdning da!

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

http://www.dagbladet.no/

Sjekk forsiden på dagbladet. Det er overskrifter om Anders Breivik, nye funn av dyreliv ved antarktis, en ny type livsfarlig hai, litt sport, og litt andre nyheter.

Men så dukker fader meg en artikkel opp om ei eller annen bimboberte som ble på tjukka da hun gikk på pilla, var opprørsk glammodell, og nå skal vise frem livet på unge mødre? Ok, og det er en nyhet, og verdt plass på FORSIDEN fordi.......?? Hadde de ikke noe annet å skrive inn der? http://www.kjendis.no/2012/01/04/kjendis/marthe_zaar_henriksen/unge_modre/graviditet/barn/19649143/

Bra bilde hun sendte inn av seg selv forresten, passa på å få med sitt smilende tryne, ungen, og puppene trykka godt i kameraet.

Men hvorfor starter du da en tråd om dette du angivelig syns ikke er interessant?

Og i tillegg linker du til artikkelen for å sørge for at atikkelen får enda flere klikk...

Sorry, din manglende interesse for saken er ikke troverdig!

Og denne tråden burde heller ikke startes her, da de fleste sladrer om artikkelen, og ikke diskuterer fenomenet sladder i nyhetsmedia, hvilket det er nettopp det du har lagt opp til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker overskriften på denne tråden, for dette er et spørsmål jeg har stilt meg mange, mange ganger om ulike avisforsider. Enten det er om glamourmodeller, realitykjendiser eller andre ikkesaker. Iblant skulle man tro det ikke hendte noe av interesse noe sted i verden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker overskriften på denne tråden, for dette er et spørsmål jeg har stilt meg mange, mange ganger om ulike avisforsider. Enten det er om glamourmodeller, realitykjendiser eller andre ikkesaker. Iblant skulle man tro det ikke hendte noe av interesse noe sted i verden.

Forklaringen er veldig enkel. Dagbladet, VG og de fleste andre nettavisene lever av annonseinntekter. Jo flere ganger de får vist annonser inne på en av sidene sine, jo mer penger får de inn, samtidig er slike artikler omtrent gratis å lage. Bildene er forsynt av jenta og teksten er snekret sammen av en journalistassistent i løpet av få minutter.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Forklaringen er veldig enkel. Dagbladet, VG og de fleste andre nettavisene lever av annonseinntekter. Jo flere ganger de får vist annonser inne på en av sidene sine, jo mer penger får de inn, samtidig er slike artikler omtrent gratis å lage. Bildene er forsynt av jenta og teksten er snekret sammen av en journalistassistent i løpet av få minutter.

Ja, og jenta får muligens en liten slant men viktigere: Bildene av den lettkledte kroppen sin (brystene) og navnet sitt på trykk. Vinn - vinn - vinn. Avisen får inntekter, annonsørene får inntekter gjennom salg, jenta får konpensasjon og publisitet, leserne får se en lettkledt jente og et glimt av pupper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, jeg må hive meg på trådens tittel, til tross for min tidligere kritikk ;-)

De gangene jeg oppsøker nettavisen til Dagbladet (ville aldri kjøpt avisen), går jeg til direkte til nyheten http://www.dagbladet.no/nyheter/ i håp om å unngå søppelet.

Så i dag har vi ved siden av historie med bilde om en som har fjernet en 90 kg svulst på benet, en artikkel om Petter Stordalen som har anlagt bart. !!!!!!!

Stordalen med bart er altså såpass viktig at det settes under nyheter!

Synd pressestøtten bidrar til å holde liv i dem. Dagbladet fortjener å dø.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synd pressestøtten bidrar til å holde liv i dem. Dagbladet fortjener å dø.

De har momsfritak, ikke direkte støtte, Derfor vil de gå konk den dagen folk slutter å kjøpe dasspapiret.

Dette fikser vi, folkens? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bare iddioter som leser Dagbladet.

Eller de som kan norsk rettskriving. :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...