Gå til innhold

er jeg gravid?


tutti

Anbefalte innlegg

jeg er kjempe redd for å være gravid. det er 5-6 uker siden samleie, tok angrepille innen 24 timer, og fikk blødninger 1-2 uker etterpå som føltes ut som en helt vanlig menstrasjon, den varte like lenge, og jeg hadde menssmerter, noen som vet om dette er mensen eller blødningr etter angrepillen? Nå har jeg en rar følelse nederst i venstresiden av magen. vet ikke hvordan dette skal forklares, for det gjør ikke vondt, det er bare litt ekkelt og ubehagelig men absolutt ikke vondt, føles ut som det "jobber", det stikker liksom litt. samtidig en del luft i magen fortiden.. noen som har erfaringr med dette, er dette tegn på graviditet? jeg har absolutt ingen aning på når mensen min kommer og går. så noen råd og hjelp hadde vært supert

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Survival

Jeg gidder ikke lese alt du har skrevet fordi svaret mitt blir det samme uansett: Vi VET IKKE om du er gravid. Bare en graviditetstest eller en blodprøve hos legen kan besvare det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppsumering.

Du hadde 1 gang ubeskyttet sex. Tok angrepille. Fikk mensen.

Så nei, jeg tror ikke du er gravid. Selv om det kun trengs èn sædcelle til å bli gravid, er det også mye som skal klaffe for at en blir gravid.

Ja, gravide har ofte mer luft i magen enn andre, men det finnes ørten tusen andre grunner til å ha litt luft i magen.

Morgenkvalme og ømme bryster er blant de tidligste graviditetstegnene.

Anbefaler deg å ta en graviditetstest, så slipper du å gå rundt å bekymre deg.

Edit: Wow, her ble ordet "gravid" nevnt mange ganger. Jaja :fnise:

Endret av solch
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Foreslår at du tar en test i dag. Og stoler på denne. Du vil nok ikke slutte å tenke på dette uansett hva vi skriver her inne. Så lenge man har sex kan man være gravid, prevansjon, angrepille, blødninger og så videre til tross.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ut fra det du skriver tror jeg ikke du er gravid. Men har man først begynt å lure på om man kan være det kjenner man jo alle mulig symptomer(kjenner meg igjen), det beste er å ta en test selv om det kan være litt skremmende. Lykke til :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg vet dere ikke kan svare på om jeg er gravid, jeg bare lurte på om det var noen som hadde tidligere erfaringer med dette :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...