Gå til innhold

From flab to fab!

silverdoe

Anbefalte innlegg

Sykkeltur på 6 km i dag, pluss eg var ei økt på tredemølla :) Såg ein SATC-episode medan eg jogga/gjekk vekselsvis 2 minutt kvar. Vart ca 2,5 km og 180 kcal tilsaman.

Har forresten lasta ned Insanity-dvd'ane på pc'en :fnise: Det ser skikkelig hardcore ut, og må nok sparast til eg har LITT betre kondis :P Men mannen min og eg såg det på sånn TV-Shop då vi var på utanlandstur, så vi fekk litt lyst til å kikke nærare på det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Eg tok heldigvis av meg det eg la på meg forrige veke! Har funne ut at frå no av skal eg ta to episodar av SATC i slengen kvar gong eg er på tredemølla. Det blir rett og slett for lite med 25-30 minutt.. Og så skal eg bli veldig mykje flinkare å komme meg ned og trene rett etter eg har kome att frå sykling. Då får eg så mykje meir ut av dagen :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 km sykling i dag :-) Og over 10000 skritt på jobb, det hjelper jo på det også ;-)

I morgon, torsdag og fredag blir det trening :tommelsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flink du er!! :biggrin:

Tusen takk! :) Føler meg ikkje så særleg flink mtp kosthold, sidan eg ikkje klarer å ta av meg :P Men det SKAL komme seg! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelarve

Tusen takk! :) Føler meg ikkje så særleg flink mtp kosthold, sidan eg ikkje klarer å ta av meg :P Men det SKAL komme seg! :jepp:

Tror kostholdet er det absolutt vanskeligste å endre på, haha... Jeg har heldigvis klart meg uten godteri i et par mnd, og jeg er så stolt! :) Men kan fort blir litt ensformig ellers da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror kostholdet er det absolutt vanskeligste å endre på, haha... Jeg har heldigvis klart meg uten godteri i et par mnd, og jeg er så stolt! :) Men kan fort blir litt ensformig ellers da.

Jepp, definitivt det vansklegaste å endre! Vi har klart å kutte godterier og snacks før, og det går greit etter ei stund. Det er berre innmari vanskeleg den første veka ;) Du har jo vore kjempeflink da! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sykla 6 km i dag, og så tok eg meg ein tur på tredemølla. Det vart ein dobbelepisode, så 50 minutt med 2 min gå/2 min jogg. 4,5 km og 310 kcal (ifølge tredemølla. I følge appen min, som beregner utifrå vekt, så var det godt over 400 kcal, men eg veit ikkje heilt kva eg skal tru på ;) ). Eg er ikkje like sprek som før, då eg jogga 8 km på 50 minutt, haha :P Og til og med den gongen var eg i dårleg form - då er eg I ALLE FALL i dårleg form no! :ler: Jaja..tok litt situps og litt manualløfting også.

Og så blir det 8 km sykling etterpå (til/frå bhg + innom butikken).

Eg får sjå om det blir trening eller plenklipping i morgon, det spørst på veret ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag vart det berre ein gåtur på ca 35 minutt og 3 km. Heim frå bhg, i pøsregn. Det blir mykje trasking på jobb også, rundt 10000 skritt kvar gong. Og heldigvis litt løfting og styring, nesten som kvardagsstyrketrening ;) Favoritten min er å bere europallar over hovudet :P

Skal prøve å halde meg til mjølk og havregryn + jordbær til mat på jobb :) IKKJE kjøpe godteri ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gåtur i dag også, 35 minutt og 3 km. (JA, eg går treigt! :fnise: ).

Opp 400 gram denne veka, og det fins ingen andre unnskyldninger enn kostholdet. Ifølge appen min har eg forbrent 3000 kcal i løpet av veka. Dvs for å ha gått OPP 400 gram, så må eg ha ete innmari mykje meir enn eg skal. 7000 kcal er 1 kg feitt. 2800 kcal er 400 gram. Så eg må ha ete 5800 kcal for mykje denne veka for å ha lagt på meg 400 gram. DET er mykje, det! :daane:

Uansett: treningsplan for neste veke!

Mandag: Sykling 6 km + tredemølle 50 minutt.

Tirsdag: Sykling 6 km.

Onsdag: Sykling 12 km + tredemølle 50 minutt.

Torsdag: Sykling 6 km + tredemølle 50 minutt.

Fredag, laurdag og søndag: Fri, men evt. tur saman med mann og gut :)

Og så får vi sjå på onsdagen..eg leiker litt med tanken på å stikke på frisøren. Då blir det i så fall berre sykling den dagen.

Kostholdsmål for veka: ikkje brus og energidrikk i vekedagane. Ete frukt og grønt kvar dag! :) (Det er jo så masse gode bær og sånn for tida! Mmmm! Og mager vaniljekesam går vel greit til kvardags...?!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Treningsøkt utført i dag :) 6 km sykling + tredemølle. Riktignok berre 30 minutt, men betre enn ingenting :) 2,5 km og ca 230 kcal, 2 min jogg/2 gå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ingen trening i går, pga bytur saman med mamma og gull :) Litt trasking da :P

Inga trening i dag heller, anna enn 3 km gåtur heim frå bhg. Mamma kjem på besøk, og så skal vi på sommerfest i bhg etterpå, og då køyrer ho :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 km gåtur (35 minutt) + 55 minutt på tredemølla i dag (4,7 km og ca 360 kcal). Jogga og gjekk vekselsvis 2 minutt i 2 SATC-episodar.

Blir forhåpentlegvis også trening på onsdag og torsdag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen trening i dag, berre ein liten trilletur. Kosedag heime med gutungen :) I morgon blir det 50 minutt på tredemølle, 6 km sykling og plenklipping + jobbvakt (bruker å bli ca 10000 skritt pr vakt).

Ellers så er eg ein smugspiser som trøstespiser..skikkeleg bra kombinasjon. Æsj!

Og så fekk eg endeleg positiv graviditetstest forrige onsdag (etter snart 2 år..), og så gjekk det 2 dagar før det gjekk gale. Mistenker kjemisk graviditet, for det var ikkje noko anna enn som ein vanleg menstruasjon. Hadde eg ikkje vore så dum at eg tok ein test som viste to strekar, så hadde eg berre trudd mensen var ei veke forseinka. Men sånn sett greit at eg ikkje var meir enn 5 veker på veg, det hadde vore VELDIG mykje tøffare å miste ved 10 veker, for å seie det slik! No rakk vi berre såvidt å gle oss, og eg rakk berre å seie det til mamma.

Vi får prøve vidare, eg har stilt innatt monitoren min, og etter ferien tenker eg å bestille legetime for å snakke med lege om evt. blodprøver og utredning.

Fram til då får eg prøve å slutte med den overspisinga, og få opp dampen med trening! :tommelsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åh, skulle til å rope ut gratulerer, men slik ble det jo ikke da :klemmer: Det føltes nok ikke særlig godt. Sikkert lurt å be om utredning siden det har tatt sånn tid denne gangen.

Du har ikke prøvd lavkarbo? Det er jo mange som har hatt suksess med det. :) Jeg har riktig nok ikke troa på low carbs high fat, men moderat lavkarbo tror jeg bare er sunt. :) Bruk i så fall litt tid på å lese deg opp. Evt. kan du jo få hjelp av legen med å sette opp en fornuftig kostholdsplan for å gå ned i vekt. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, skulle til å rope ut gratulerer, men slik ble det jo ikke da :klemmer: Det føltes nok ikke særlig godt. Sikkert lurt å be om utredning siden det har tatt sånn tid denne gangen.

Du har ikke prøvd lavkarbo? Det er jo mange som har hatt suksess med det. :) Jeg har riktig nok ikke troa på low carbs high fat, men moderat lavkarbo tror jeg bare er sunt. :) Bruk i så fall litt tid på å lese deg opp. Evt. kan du jo få hjelp av legen med å sette opp en fornuftig kostholdsplan for å gå ned i vekt. :)

Ingen grunn til å rope hurra her i gården, nei ;) Men som sagt, når det først skulle gå gale, så var det betre det skjedde så tidleg enn etter mange veker. Det aller første svangerskapet mitt endte jo i ein MA, som vart oppdaga i veke 10 (fosteret døydde i veke 8), det var mykje hardare å takle. Får satse på at legen kan hjelpe :) Viss ikkje, så har vi jo ein innmari fin gut da <3

Eg føler lchf blir litt sånn Fotballfrueaktig :P Og eg trur ikkje eg treng meir feitt i kosten, haha :ler: Eg har innmari mykje teori inne i hovudet mitt, og kan utruleg mykje om kosthold og trening, men eg er ekstremt dårleg på å sette det ut i praksis :P Men for nokre år sidan klarte eg å ta av meg 12,5 kg ved hjelp av trening og eit heilt normalt kosthold...så det burde vere mogleg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen grunn til å rope hurra her i gården, nei ;) Men som sagt, når det først skulle gå gale, så var det betre det skjedde så tidleg enn etter mange veker. Det aller første svangerskapet mitt endte jo i ein MA, som vart oppdaga i veke 10 (fosteret døydde i veke 8), det var mykje hardare å takle. Får satse på at legen kan hjelpe :) Viss ikkje, så har vi jo ein innmari fin gut da <3

Eg føler lchf blir litt sånn Fotballfrueaktig :P Og eg trur ikkje eg treng meir feitt i kosten, haha :ler: Eg har innmari mykje teori inne i hovudet mitt, og kan utruleg mykje om kosthold og trening, men eg er ekstremt dårleg på å sette det ut i praksis :P Men for nokre år sidan klarte eg å ta av meg 12,5 kg ved hjelp av trening og eit heilt normalt kosthold...så det burde vere mogleg ;)

Moderat lavkarbo og lfhc er to forskjellige ting, da. :)

Men ja, er klart det er mulig. :) Men det kan jo være verdt å prøve andre metoder hvis det går litt trått. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Moderat lavkarbo og lfhc er to forskjellige ting, da. :)

Men ja, er klart det er mulig. :) Men det kan jo være verdt å prøve andre metoder hvis det går litt trått. :)

Ja, føler at lchf blir litt FOR mykje diett..men hadde definitivt ikkje hatt vondt av å kutte ein del av karboinntaket mitt :) Mange unødvendige kalorier der.. Men det blir litt sånn, kva får eg ete når eg ikkje får ete verken poteter, ris eller pasta til middag?! Linser liksom?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...