Gå til innhold

From flab to fab!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Då starter veke 8 utan sjokolade, potetgull og godteri! :tommelsmil:

I helga vart det mykje kos med is, daimiskake og brus :)

I dag gjekk eg trilletur, og tok ny rekord med 55 minutt på ruta! :tommelsmil: Men no må ikkje eg gå fortare, då blir jo ikkje turen på ca 1 time lenger :fnise: Det var i alle fall ein veldig fin tur og eg følte meg nesten sprek, så "fort" som eg gjekk :) ("fort" fordi normale folk sikkert går den ruta på halve tida, eg går så innmari treigt :fnise: )

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dagens trilletur gjennomført, og utruleg nok enda det på 55 minutt i dag også! :tommelsmil: Følte ikkje eg gjekk så fort som i går, men det måtte eg jo ha gjort ;)

Tenkte eg skulle ta kroppsmål på torsdag, når eg veger meg offisielt. Sjå om der er noko endringar.. Det burde det vere, for i alle fall 3 av buksene mine er blitt for store.. Og 2 av dei kjøpte eg i oktober, slik eg skulle ha dei til etter graviditeten..og så er dei blitt for store allereie! Eg veit ikkje om eg skal :( eller :) ... :fnise:

Skrevet

Hei! :vinke:

Tusen takk for skryt! Eg blir reint sjenert her.. :sjenert:;)

Så kjekt med eit nytt fjes her inne, og så bra at du vil følge meg! :)

Vi måtte berre stoppe heilt opp med snacks og snop, vi.. Heldig du som klarer å begrense inntaket ;) Lykke til med prosjektet ditt, eg må følge med på deg også :) Har du treningsdagbok, eller skriv du i den vanleg dagboka di?

Det er jo ingenting å bli sjenert for! Du er superflink :jepp:

Antakeligvis er det enkleste å stoppe helt opp med snopet.. For det har en tendens til å være helg både fredag, lørdag og søndag. Og da er det jo nesten halve uka :hakeslepp:

Jeg har ingen treningsdagbok, og er dårlig til å skrive i den vanlige boka.. Men skal skrive et lite innlegg der nå :jepp:

Skrevet

Det er jo ingenting å bli sjenert for! Du er superflink :jepp:

Antakeligvis er det enkleste å stoppe helt opp med snopet.. For det har en tendens til å være helg både fredag, lørdag og søndag. Og da er det jo nesten halve uka :hakeslepp:

Jeg har ingen treningsdagbok, og er dårlig til å skrive i den vanlige boka.. Men skal skrive et lite innlegg der nå :jepp:

Ja, med oss vart det fort fredag til søndag med sjokolade og potetgull og masse brus. Så snoperiet måtte vekk, og brusa reduserast til kun laurdag og søndag :) Tøft den første veka, men no går det som ein leik :) Eg åt minst 1 pakke Lovehearts kvar dag, så den var tøff å kutte ;)

Las innlegget ditt, syns du har vore kjempeflink, eg! :jepp:

Skrevet

Har gått trilletur i dag, det vart 57 minutt, tok det litt roligare i dag ;)

Og så skal eg ikkje snakke altfor høgt om skivene med sjokopålegg eg har ete.. :sjenert:

Skrevet

Tenkte eg skulle ta kroppsmål på torsdag, når eg veger meg offisielt. Sjå om der er noko endringar.. Det burde det vere, for i alle fall 3 av buksene mine er blitt for store.. Og 2 av dei kjøpte eg i oktober, slik eg skulle ha dei til etter graviditeten..og så er dei blitt for store allereie! Eg veit ikkje om eg skal :( eller :) ... :fnise:

Juhuuu; så flink du er!! :hoppendeglad: Ikke noe som er mer stas enn for store klær når man skal ned i vekt :jepp: Kanskje du snart kan plukke fram de klærne som er for små? Dèt må være supermotiavasjon det! :jepp:

Ha en fin kveld videre! :klem:

(...nå fikk jeg veeldig lyst på brødskive med sjokopålegg, greit at jeg ikke har noe som helst sjokolade i hus :sjenert: )

Skrevet

Juhuuu; så flink du er!! :hoppendeglad: Ikke noe som er mer stas enn for store klær når man skal ned i vekt :jepp: Kanskje du snart kan plukke fram de klærne som er for små? Dèt må være supermotiavasjon det! :jepp:

Ha en fin kveld videre! :klem:

(...nå fikk jeg veeldig lyst på brødskive med sjokopålegg, greit at jeg ikke har noe som helst sjokolade i hus :sjenert: )

Tusen takk! :hoppe: Gler meg til å plukke fram kleda frå loftet, men eg må sikkert vente enda litt til, for det er nokre størrelser ned dit ;) Men det er heilt klart motiverande! :jepp:

Sjokopålegg og O'boy er mine substitutter for sjokolade :fnise: Men det er farleg godt ;)

Ha ein god dag! :klemmer:

Skrevet (endret)

Litt opp denne veka: vog 9,7. Trur ikkje eg har lagt på meg 700 gram med feitt denne veka ;) Det er nok andre ting som gjer utslaget. Men då er eg berre enda meir spent på neste veke :jepp: Eg held meg i det minste stabil under 0-talet :tommelsmil:

Tok fram målebandet, og resultata vart slik:

1. februar.

Vekt: 0,7

Hals: 36 cm

Bryst (med bh på): 117 cm :daane:

Bryst under: 90 cm

Midje: 97 cm

Hofte: 110 cm

Lår: 73 cm

Legg: 44 cm

Ankel: 25 cm

Overarm: 36 cm

Handledd: 17 cm

7. juni

Vekt: 9,7

Hals: 36 cm

Bryst (med bh på): 117 cm

Bryst under: 90 cm

Midje: 94 cm

Hofte: 110 cm

Lår: 70 cm

Legg: 43 cm

Ankel: 25 cm

Overarm: 36 cm

Handledd: 17 cm

Rumpe: 114 cm

YTTERST få cm som har forsvunne :fnise: Men så er det også berre 1 kg ned :) Tipper det blir større resultat etterkvart :) Eg held meg i alle fall enormt stabil :gjeiper:

Skal straks ut på trilletur. Gullet våkna 4.30 i dag, så lur nr 2 kjem kjempetidleg (og på lur nr 2 går vi tur) :)

Edit: kan legge til rumpemål kom eg på, det har eg ikkje gjort tidlegare :)

Endret av silverdoe
Skrevet

Då har vi gått trilletur i solskinnet og i dag vart det ny rekord: 54 minutt! :D :hoppe: God avslutning på veka ;)

Skrevet

Snik meg inn for å seie at i dag vog eg berre 9,1 kg ;)

Skrevet

Dagens trilletur unnagjort på 56 minutt! :tommelsmil:

Og veke 9 utan sjokolade, potetgull og godteri er i gang :) Vi er veldig fornøgde :jepp:

Skrevet

Gjekk trilletur i dag i 70 minutt :) Gjekk ei anna rute enn den vanlege, fordi eg måtte innom butikken også :)

Skrevet

Gjekk trilletur i går og i dag, 55 minutt i går og ny rekord i dag: 53 minutt! :tommelsmil: Godt fornøgd! :jepp:

Skrevet

Så flink du er!

Skrevet

Så flink du er!

Tusen takk! :):takke:

Skrevet

9,5 kg i dag, så ingen framgang enda :) Men eg held meg i det minste stabil ;)

Skrevet (endret)

:opplyser: I dag har mannen min og eg klart oss utan sjokolade, potetgull og godteri i 2 månader! Vi er såklart kjempefornøgde! :hoppe:

Tell husarbeid som aktivitet? I så fall så har eg vaska ned heile kjøkkenet i dag :) (Greit med ein gut som står opp tidleg, sånn sett.. :fnise: )

Endret av silverdoe
Skrevet

:opplyser: I dag har mannen min og eg klart oss utan sjokolade, potetgull og godteri i 2 månader! Vi er såklart kjempefornøgde! :hoppe:

Tell husarbeid som aktivitet? I så fall så har eg vaska ned heile kjøkkenet i dag :) (Greit med ein gut som står opp tidleg, sånn sett.. :fnise: )

Husarbeid telles så absolutt!! :jepp: ....men kan ikke skjønner hvorfor jeg ikke raser ned i vekt!! :ler:

Så flinke dere har vært med godte-stoppen! :5: Tenker dere å "dra den lengre", og kutte ut brus/kake også? Hvordan er det ellers med kostholdet?

Jeg synes det går greit å ikke spise snoperier på ukedagene, men blir fort mye i helgene .sjenert:

God helg :klemmer:

Skrevet

Husarbeid telles så absolutt!! :jepp: ....men kan ikke skjønner hvorfor jeg ikke raser ned i vekt!! :ler:

Så flinke dere har vært med godte-stoppen! :5: Tenker dere å "dra den lengre", og kutte ut brus/kake også? Hvordan er det ellers med kostholdet?

Jeg synes det går greit å ikke spise snoperier på ukedagene, men blir fort mye i helgene .sjenert:

God helg :klemmer:

Åhnei, vi kjem nok ikkje til å kutte ut brus og kaker! :fnise: Så lenge vi held oss til det berre i helgene, så går det jo greit :) Men godte-stoppen skal vi ha enda litt lenger, no er vi komt så godt inni det :)

Kostholdet ellers..tja..eg burde nok kutte ut sjokopålegg på skivene til frukost :fnise: Eg trur vi et greit, men mannen et ikkje frukt og grønt da :gjeiper: Han har tatt av seg 4 kg sidan vi starta godtestoppen, eg har tatt av meg ca 5 :)

No skal eg rydde og vaske stova - husmorspoeng til meg idag! ;)

Håper du også får ei god helg! :klem:

Skrevet

Hadde ei veldig fin helg, men myyykje god mat! Sånn er det når familien kjem på besøk, då må ein varte opp med gode middagar og mykje kaffimat ;)

Og så har dei gløymt att ein kjempegodtepose - flaks for dei at vi ikkje et snop, for då hadde den vore tom! :fnise:

Gjekk trilletur i dag, tok det rolig og brukte 59 minutt :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...